AR 156 2.0 Slespeed 99'

#1
1.jpg
1.jpg (96.97 KiB) Vaadatud 9016 korda
2016-04-24 16.51.41.jpg
2016-04-24 16.51.41.jpg (242.19 KiB) Vaadatud 9022 korda
Soetatud siis selline isend.Väsinud olekus.vahetusse läheb palju osi.õõtsad kompl.tagavedrud.vedruamordid.rooliotsad sise ja välis.stabika vardad täiskomplekt.pidurivoolikud.rihmade täielik komplekt.veepump.küünlad.juhtmed jne.kuluosad kõik.jäänud veel uued amordid tellida.
Esmapilgul tundus kõik enam vähem pidune olevat,kuid süvenedes hakkas probleemseid kohti piisavalt välja tulema.
1 .surnud sharniiridega esimesed õõtshoovad ,kõik 4.
2.poolpidused amordid ja tugilaagrid.
3.katkine vaakumvoolik.eelmise omaniku poolt teibiga lapitud.(uus voolikujupp 1 eur ja 15 minutit vaba aega) selleks et välja selgitada mis juhtus tühikäiguga kulus 30 minutit ,hea et linna piires see surnud voolik otsustas lõplikult lepingu lõpetada.
4.põlev airbagi tuli .kinni teibitud eelmise omaniku poolt.sellega tuleb nüüd jantima hakata.hea et on mõned tuttavad kes varuosade poolest rikkanad on ja prooviks elusa padja annavad.
5.sisemised pooltelje otsad või differ ,pole veel süvenenud.arvatavasti siiaki differ lõpetb lepingut.käiguvahetusel 1 või tagumine kolks sillas.
6.esiklaas.vahetusega pole probleemi.eestis kallis lõbu.venemaal uus klaas 35 eur.
7.parem tagumine aknatõstuk.pole vaadanudki miks ei funktsioneeri.
8.põhjaplekid tahaks vahetust.veel kestavad.
9.AR tüüpviga variaator.see muidugi tuleb vahetada.
10 .tagumised õhusuunajad ümarad.on kellelgi liigseid?
11.piisavalt palju varjatud pisivigu.igav vähemasti küll ei hakka.

Tänase seisuga investeeritud rohkem kui masin maksma läks.
Kui nüüd lähiajal mootor või kast laiali ei jookse siis saab teisest veel asja.no eks aeg näitab.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#2
Kongräts :-)

alustasid õige jalaga vähemalt (kui kõik on tehtud, siis on hea auto-> ma eeldan, et see auto maksiski umbes sellist hinda, nagu sellises seisus 156 väärt on)

Airbäagist-> 156/147/GT põhiprobleem- pistikud. esmalt diagnost ja ca 4 min jooksul on selge, kus viga on (panustaks esialgi pistikutele)
2.0 puhul on differ väga ebatõenäoline (pigem veovõlli sisemise otsa ristid)

pisiasjadest-> räägi jan1-ga (Tal on umbes mitu autojagu erinevaid plastist ja metallist asju, mida saab auto külge paigaldada)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#3
No nii. tänaseks vahetatud vasakud õõtshoovad(ilma 36 padrunita paras maadlemine) aga tehtud see vahetus sai,parema poolega ootan nädala ja läheb tegemiseks,amordi tugilaagrid peaks tulema paari päeva jooksul siis saab ka vasaku poole uuesti laiali kiskuda.36 padruni juba ostsin sai teist vähe õhemaks ka lastud,peaks sobima.Vahetatud küünlad ,keskmistes pesades õli,pole eriti lõbus,väikestel küünaldel elektroodi asemel nõelad ja suur vahe.Peale vahetust tühikäik läks veidi paremaks ja pöördesse tundub et läheb ka kiiremalt.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#4
Täna siis parem tagauks lahti kisutud.aknatõstuk surnud.oli esialgne diagnoos.peale mõningat pistikute ja juhtnete kontrolli õnnestus mootor tõõle saada.mehhanism liugurite peal viltu tross lahti.proovisin trossi ühendada kuidagi ei ulata,siis sai mehhanism täielikult välja kistud mille tulemusena õnnestus klaasi hoidev plastikust stopper katki teha(meie kliimas rabedaks muutunud).sai trossid lahti hsrutatud ,õnneks olid terved ,veidi roosteussi oli kallal mistõttu kiilus mingil ajahetkel trossid kõris kinni.peale osandamist ja määrimist ,tõõtab.nüüd jäänud sobiv plastikust stopper leida ja ongi nagu uus.Ühest asjast aru ei saa,kas tõesti oli lihtsam plekitükkidega klaas fikseerida.ei tea ise küll oleks lahendanud koheselt.tunnike nokkimist ja kõik ongi ok.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#5
Täna tellisin lisaks esimesed amordid ja tagumiste varraste puksid,filtrid ja muud pisemat träni,varuosade kogusumna üketanud juba mõistliku piiri ,1000 euri ,piisav summa et masin niipea vanarauaks ei muutuks.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#6
Aknatõstuk edukalt taastatud.täna tulid siis amordid ja puksid.aega saab siis esisild pulkadeks laiali ja uuesti kokku.uitmõte on tekkinud teisi foorumeid lugedes ,paneks sarniiridele määrdeniplid külge,on kellelgi kogemust ja on sellest ka kasu?
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#7
Täna hommikul tekkis üllatav kiuks mootorisse,esimene mõte nuka saale,teine kolvirõngas,peale mõningat juurdlust ,midagi muud on valesti,tühikäigul ja madalatel põõretel kiuksub,ilusti taktis koos põõretega,peale lahkamist avastatud katkine 10 mm küünal,küünla emaili ja korpuse vahelt lõi läbi,arvatavasti pingutasin üle ,njuutonmeetreid oli palju sellele küünlale,esimene kord kui küünlaid dünamomeetrilise võtmega panin,kiirelt tellisin uue küünla,kõigest 2 õnnestus leida.üks jäi tagavaraks.oleks pidanud nagu tavaliselt sisetunde järgi pingutama,seekord lihtsalt vedas.võib-olla oli ka tegemist praak küünlaga,elektrood oli teisel veidi kõver.silindris ta loomulikult laksu ei saa,samuti lõõgi jälg oleks ka välimisel elektroodil,.müstika.nädal aega sai sõita rahulikult,juhtub.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#8
Tänaseks siis vahetatud parem esivedrustuse komlekt,õõtsad,stabika varras,amort,tugilaager.kolksud ja krigisemine kadunud,nüüdseks jäänud veel rooliotsad.nendega on veel veidi aega,kannatavad veel sõita.homme ülehomme vasak pool laiali võtta vaja .amort ja padi vahetada.paras nõõk on küll koge see krempel osandada,aega võtab piisavalt kaua,võib-olla kui need osad oleks harjunud lahti käima oleks kiirem,poldid tavaliselt kinni ussitanud jne.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#9
WPDrawing2016-29-18_08_29_48.jpg
WPDrawing2016-29-18_08_29_48.jpg (33.14 KiB) Vaadatud 8886 korda
Esiots edukalt taastatud.uued õõtsad alumised ja ülemised(keerasin keermed ja määrdeniplid külge).amordid+tugilaagrid .kondid.peaks mõne aja rahus sõita saama.
Viimati muutis janlan, 18 Juun 2016, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#11
Tänaseks jõudsin tagumise vedru koos tugilaagriga vahetatud.kuidas kätte saada õõtsa pikk polt on küll paras pähkel.polt nii kinni mädanenud et isegi peale turuvõtit ei nihkunud mitte üks gramm.tulega ei raatsi kallale minna.peab pärast katsetams kas tala küljes olevad poldid õnnestub lahti saada.kui ja.siis saab kogu krempli kuhugi pressi alla toppida ning poldi kas välja või puruks teha.tulevikus siiski plaan amordid ka välja vahetada.selle masinaga ongi nii et kui plaanid midagi vahetada siis kindlasti leidub üks või kaks olulist polti mis on lootusetult kinni roostetanud.seks on alati kindlustatud.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#12
Täna sai siis rooliotsad vahetatud koos varrastega.hea et sai selline tõõ ette võetud.selgus et,parem varras oli ainult paar keerdu roolilatti sisse keeratud.arvatavasti viimane kord silda reguleeris mingi service jobu kes isegi ei viitsi tõõd teha korralikult.on lihtsalt vedanud et,pole korralikku litakat vastu rehvi saanud.loomulikult lasin silla-stendist ka masina läbi,käisin kontrollisin tehtud tõõ üle .pole just eriti mõnus tunne et,oled mõnda aega potensiaalse laibaveoki juht olnud.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#13
Mingi müstika nende bosch 10mm küünaldega.täna lõpetas 2 tükki korraga lepingu.praak partii vms.portselan lihtsalt eraldub metallist,südamik koos portelan kestaga pendeldab üles-alla korpuse sees.küünlad kestsid alla 1kuu.6 küünalt vahetatud juba.mingi needus lausa.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: AR 156 2.0 Slespeed 99'

#14
Täna läks geneka rihm õhtale.kivike arvatavasti.tugirullik kriibitud.veidi tegemist ja uus rihm peal sai 7 soonega tellitud.mootori rihmaseibil 6 soont.ei vedanud.agregaatidel 7 soont on see tavaline nähtus?.alfade puhul tundub küll.kas keegi teab 2.0 ts mootorite numbri asukohta.. Kas kellelgi on kogemusi istmete osandamisel .kuidas turvapadja istme seest elusalt kätte saaks.põhilised komistuskohad oleks teretulnud..peale viimast vahetust küünlad kestavad.meeldib mulle see selespeed .robot on ikka kuradima mõnus asi.3000 +rp tuleb ikka mõnus minek .kusjuures oma tinataldadega arvasin suurema kütusekulu olevat.Talv saab küll huvitav olema.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa
cron