Noh, täna sai veel veidi autot näpitud, kuna mõned askad ikkagi häirisid.
Esimese asjana, kui auto sai sisse ajatud, võtsin ette kohe spidoploki. Kuna valgus oli üpriski tuhm mõnest nurgast, olin arvamusel, et paar pirni vajaksid vahetust ja oleks okei. Lõpptulemusena selgus, et 2 pirni olid okeid ja 3 põlesid tuhmilt. Ülejäänud 6 olid kõik läbi põlenud..
Rahakott tunduvalt kergem, said kõik pirnid uued. Ja täiesti ilus sai.
Järgmise asjana lasin ära puhastada starteri klemmid ja lisaks ka aku massid. Ja andis tunda, et käivitamine läks kergemaks, mis on positiivne.
Siis otsustasin, et peaks avastama maailma, milleks on tagatuled. Nimelt luugipealne gabariit ei töötanud. Kuna voolu peale ei tulnud, sai tõmmatud kõri maha, et teada saada, mis seal all toimub..
Selgus, et terve juhtmepuu peale oli üks juhe, mis oli terve ja üks, mida tinutama ei pidanud. Kõigist ülejäänutest said juhtmed vahelt ära lõigatud ja uued vahele tinutatud. Lisaks siis kogu juhtmepuu ära teibitud ja kate ka tagasi peale pandud. Pärast seda hakkas tööle üks gabariit, tagaluugi märgutuli ja lisaks ka pagasniku tuli hakkas põlema. Mis muidugi oli suurepärane uudis ja ma olin väga rahul sellega.
Ja lõpuks enne koju jõudmist tõin postkontorist uue võtme korpuse ja õhtul õlle kõrvale sai ümber lapatud. Nüüd töötab pult ilusti vähemalt.
Ja sellega piirdub siis tänase päeva kokkuvõte. Olen väga rahul igatahes, paljud probleemid said lahendatud ja nüüd peaks edasi veel muretum olema.