Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#31
See musta paneeliga makk on jah nii nagu ta on selles hõbedases konsoolis, oleks ise ka hõbedase paneeliga makki eelistanud. Otsisin ka hõbedase paneeliga makki aga mida polnud seda polnud.
Võimalik, et sel originaalmakil polnud EQ paika sätitud ja asi tõesti selles, et heli pidi nii kõvaks kruttima. :)
Lisaks keegi oli originaalmakki veidike tjuuninud, kuna minuteada RCA väljundit pole originaalmakil, siis keegi oli kunagi maki lahti kiskunud (jäljed maki tagapaneelil viitasid sellele) ja jootnud selle külge 2 RCA väljundit.
Iseasi kui kvaliteetse tegijaga tegu oli, kui onu Vassiili Kopli garaazhide vahel, siis pole imestada miks makk enam korralikult ei funktsioneerinud. :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#36
kas Sa mõtlen nüüd MP3 toega makke või emulaatoreid?
mõlemad on olemas (156 originalmakk on sama, mis 147-l ja GT-l _> koodiga 937)

Mp3 toega makke on tehasest paigaldatud lausa 2-> Blaupunkti 937highMP3 ning 932NAV. Mp3 toega makke paigaldati umbes suvi 2004-mudelitootmise lõpuni. MP3 loeb küll ainult plaadilt (SD kaardi või USB sisendiga makke ei ole tehas kunagi paigaldanud).

Emulaatoreid on lausa peoga võimalik valida...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#37
Sai tehtud täna autoga üks pikem ots: Tallinn-Pärnu-Tallinn. Kokku sai läbitud kusagil 270km.
Auto pidas end ilusti üleval, 2 korda kallasin jahutusvedelikku juurde ja lõpuks tagasiteel ei olnud rohkem vaja juurde kallata. Lekkeid ei tuvastanud, tundus et õhk oli süsteemis ning seepärast kadus seda jahutusvedelikku alguses.
Linnas kulgedes kippus temperatuuri 100 kraadi juurde viima ja siis mingi hetk kiskus jälle alla ära - 90 peale.
Temperatuur linnas vahepeal:
Pilt
Ja maanteel selline:
Pilt
Maanteel sõites püsis temperatuur natuke alla 90 kraadi - võrreldes eelneva 70 kraadiga. Nii et termostaadi vahetusest oli selle vea lahendamiseks kasu.
Mootorituluke ka ei süttinud näitamaks katalüsaatorite viga. Kui edaspidi see tuluke ei sütti, siis arvatavasti oli viga termostaadis - jahutusvedeliku andur andis ajule impulsi, et mootor pole töösoe ning samuti ei ole katalüsaator efektiivsust saavutanud ja viskas veateate ette.
Sõita oli pikka otsa hea selle autoga, ei väsitanud isegi ära võrreldes teiste autodega millega olen pidanud pikemaid otsi läbima. 8-)
P.S Ja püsikiirushoidja on üks kuramuse hea leiutis. :thumbup:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#39
Slicer kirjutas:Mul linnas sõites täpselt sama kohapeal tempi andur :P
Vahepeal juba kartsin, et on midagi viga, et temperatuuri nii kõrgeks kiskus. Aga linnas sõites, siis järelikult kisubki temperatuuri nii kõrgeks. :)

Sai tegeletud täna kõlaritega, vanad küljest ning uued asemele. Helipildiga jäin rahule, ees kahesed Hertzi koaksiaalid lähevad originaal twiiteritega ka kokku, mingit moonutust pole.
Tagumistesse ustesse läksid siis Pioneeri kolmesed koaksiaalid, nendest sai ka pilti tehtud aga esimestest kõlaritest pildi tegemine ununes ära. :P
Pilt
Seejärel vaatasin üle ustesse minevad juhtmed. Ühendasin pistiku lahti, seejärel kokku tagasi - nii mitu korda ning seejärel ust liigutades enam kõlar tummaks ei jää. Tundub, et viga oli pistiku ühenduses, ehk siis oksüüd ja niiskus oli liiga teinud ning kontakti kaotanud. Sai tellitud spetsiaalselt kontaktidele mõeldud puhastus ja korrosioonivastane vahend. Ehk annab kaitsva toime elektriühendustele.
Aegajalt teeb ka kliimapaneeli valgus diskot, blingib tumedamaks ja heledamaks... :icon_think:

Veel häirib see, et ühel poolel lähevad nupud ilusti sisse nagu peab, uksi lukku pannes. Teisel poolel ei kavatse uksi lukustades nupud kusagile liikuda vaid jäävad üles. Kus viga võib olla? Uksed ise lähevad lukku, ainult nupud ühel poolel jäävad üles. :roll:
Lisaks peaks ette võtma ka parempoolse tagumise aknatõstuki üle vaatamise, kuna paremal pool elektriline aken ei toimeta. Nuppu vajutades kostub paremalt poolt uksest heli, mis nagu peaks viitama sellele, et aknatõstuki mootorisse vool jõuab?
Kui selle korda saaks, siis laseks tagumised aknad ära kiletada, kuna see akvaariumi effekt ei ole just väga meelepärane. Midagi väga tumedat ei tahaks, pigem selline keskmine tumedus jätaks punasele autole päris hea efekti ning samuti kaitseb see auto nahksisu kahjustava UV kiirguse eest.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#40
Sai ärgates mõeldud, et läheks käiks autoga poes. Mis seal ikka - mõeldud tehtud. Aga mis Te arvate kas see sõit jäi vaid üheks 14km pikkuseks distantsiks edasi-tagasi?
Kus Sa sellega, see auto ei lase Sul nii lühikesi otsi sõita, iga käiguga kutsub aina enam pedaali vajutama. Ja see tõmbab suunurgad mõnusalt ülespoole ning kogu keha korralikult istmesse kinni nagu naelutatult. :D Lõpp kokkuvõttes, kui koju jõudsin oli läbitud kilomeetreid seal 50km+ kanti. :beaver:
Sai tehtud ka mõned pildid. Mingi hetk liiguvad TI paketi karbilaiendid tagasi oma kohtadele, enne seda vaja veel laiendi alla jääv pind MLiga üle käia, et sinna niiskust ega muud sodi ei teki, mis võiks korrosiooni tekitada. Ning tuleb välja mõelda kuidas karbilaiendid ära fikseerida senikauaks, kui kerehermeetik kuivab. :icon_think:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#43
Tänud soovituste eest.

Eile ja täna sai tegeletud karbilaiendi alla jääva osa ja karpidega seestpoolt. Väljast kandsin karbile ja karbi alumisele osale Tectyl ML-i, jättes karbi ülevalt poolt kerehermeetiku pealekandmise laiuse ulatuses puhtaks.

Karbi sisse sai korralikult uhatud Teroson WX 215.
Pilt
Kuna originaalis selle pudeliga korraliku pikkuse ja otsikuga voolikut kaasas polnud (mis pihustaks ka karpi laiali seda vahendit, mitte vaid otse ette), siis tuli tellida Motipi ML, millel õige otsik olemas selleks tööks.
Pilt
Ja välimine osa sai tehtud sellise vahendiga:
Pilt
Hetkel ootan mil see mant ära kuivab ja siis võib vaikselt hakata karbilaiendeid tagasi sättima. Kui see töö tehtud, siis mingi hetk enne suve lõppu plaan veel terve põhi MLiga üle käia, et talvel soolalöga põhjale liiga ei teeks. Samuti võiks salongi seespoolse plekiosa MLiga üle lasta...

Ning sai ka ustel pistikud puhastusvahendi ja hooldava (määriva) tootega üle käidud. Loodetavasti hoiab edaspidi niiskuse ja oksiidi eemal.
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#44
Uuendaks siis väheke ka teemat. Päevad viimasest postitusest on möödunud tegusalt.
Sai tegeletud karbilaiendite paika sättimisega, kahjuks maalriteip ei ajanud asja ära kuna see ei hoidnud laiendit kohe kuidagi kinni.
Sai leiutatud teine tõhusam variant nende laiendite fikseerimiseks ning lõpuks siiski laiendid külge said ja tulemusega võib täitsa rahule jääda.
Veel sai vahetatud eesmised udutuled, kuna ühel udutule klaasil oli mõra sees ning teine oli ära tuhmunud.
Pilt
Lisaks sai täna poleerimismasinaga auto üle käidud ning Meguiar's Tech Wax 2.0 pastavaha ka värvkattele selga lükatud - tulemusega väga rahul.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#45
Sai tehtud täna üks pikem sõit autoga ning mõtlesin, et kiikan ka Ülevaatuspunkti - vaatan, mis seis siis nende heitgaasidega kah on, kuna kipub seda mootoritulukest ikka põlema lööma - veateatega katalüsaatoritele.
Pikka ja rõõmustavat juttu polnud, öeldi et heitgaasid on paigast ära, lisaks olevat kõrva järgi kuulates ka väljalaske süsteemis leke. Mu arvamuse kohaselt, et see on Alfale omane sportlik müdin, sai korraliku hoobi. :mrgreen:
Peale selle töötab mootor ka ebaühtlaselt - selle vea põhjustajaks pakuti süüteküünalt ning see omakorda on koos lekkega väljalaske süsteemist süüdi selles, et heitgaasid on paigast ära.
Arvatavasti ebaühtalase mootoritöö viga võib peituda, siis süüteküünaldes või hoopis süütepoolis?
Kuidas kindlaks teha milline süütepool või süüteküünal läbi on? Veneaegsel tehnikal on süüteküünlal sädeme olemasolekut või puudumist kerge kontrollida aga Alfa natuke teine teema.
Kui süütepoolis asi oleks, siis selle vea peaks ju diagnostikaseade ka tuvastama (ECU peaks veakoodi selle kohta genereerima)?
Samas süüteküünalde vahetusest on möödas pea 25000km ja 3 aastat (tegu tavaliste 4 euroste Boschidega), seega võib see ebaühtlane tühikäik süüteküünaldes ka peituda. Kütus mida kasutan on 98, seega kütuse viga ei tohiks see küll olla.
Kui auto kanali peale saan ajada, siis vaatan väljalaske süsteemi lekete osas üle.
Tellisin Denso Iridium küünlad ära, mis koodi järgi sobivad antud isendile, kui kätte saan siis pistan peale ja vaatan mis juhtub, kas läheb asi paremaks mootoritöö osas või mitte. Kui ei... siis tuleb pöörduda TRKsse, ehk leiavad täpsemalt üles milline silinder vahele jätab ja siis teab juba edasi tegutseda.

Heitgaasi testi tulemusest pildike ka:
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron