Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#91
Alfa Romeo 33 kirjutas:Hetkel on selle rihmaga läbisõitu seal 27000km juures, seega kilometraazhi poolest võiks veel edasi lasta julgelt aga kuna aastad pidavat ka mõjuma, et 3 aastat on selline aeg kus tuleks ära vahetada - olenemata sellest kui suur või väike on läbisõit, siis ongi kindlam vahetada enne, kui see 3 aastat täis tiksub. :D

üldiselt ei tasu väga üle pingutada :)

üldine rihmade kuldreegel kipub olema 80 tuh ning 5 aastat. Tavaliselt on see tingitud sellistest faktoritest nagu rihma nurk ja tugevusvaru. V6 ja diisli puhul näiteks võimaldab rihma tugevusvaru (ca 200% igapäevakoormusest) rahulikult eeltoodud numbritega arvestada.
R4 juures (nii TS, kui JTS) on seal üks AGA - nimelt jookseb rihm üles väga kitsa nurga all ning erinevalt diislist (mis hakkab üle 3000rpm juures koledat häält tegema) ning V6-st (mis teeb niigi ilusat häält ja üle 4000 pöörde asi palju paremaks ei lähe) kipuvad TS ja JTS mootoris opereerima igapäevaselt kuskil üle 3500 pööretevahemikus.
Põhjus, miks vähendati TS rihmavälpa 3 aasta ning 50 tuh peale oli tegelikult selles, et plastrullikud (mis bravo/brava/marea peal vastu pidasid) kulusid kõrgetel pööretel edukamalt ning kippusid rihma puruks lõikama. Kunagi oli juttu sellest, et 156 aju registreerib eraldi loendurisse kõik pöördepiiraja rakendumised ning 99% enne 5 aastat katkenud rihmadest said sinna väga suured numbrid. Erinevalt näiteks Fiati/Lancia rihmadest, mille välpa ei ole vähendatud

Siiski- parem karta, kui kahetseda ...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#92
Vahepeal sai tellitud uued esituled, kuna vanad on ikka päris nurkas seisus, ohtralt mikropragusid esitules mida välja lihvida ei saa, lisaks mõnest kohast ka reflektor seest kulunud.
Ehk kevade poole jõuab ka vahetuseni, sest soojemate ilmadega plaanis ka poritiibu ja detaile esiosas veidike töödelda korrosioonivastase kaitsega, siis mõtekas on teha need tööd ühes, et ei peaks hakkama mitu korda esistanget maha kiskuma.
Sai ostetud ka uued pirnid tuledesse, parkimistuledesse ja suundadesse Philipsi toodang, päevatuledesse Narva Range Power 50+ ning täistuledesse Osram Silverstar 2.0.
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#93
Kuna rool oli muutunud libedaks, nahk oli päris läikivaks läinud ning osadest kohtadest ka oli nahk õrnalt maha kulunud, siis sai tehtud otsus lasta rool üle nahata. Lisaks sai ka tellitud Inglismaalt uued roolile mõeldud nupud, kuna vanad olid päris ära kulunud ning valgus kumas nuppudest läbi.
Rool sai lastud nahatada musta nahaga ning õmblus teha punase niidiga. Tulemusega olen enam kui rahul. :thumbup:
Pilt
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#95
ts kirjutas:Hoe meni mani peaegu sellise töö eest küsitakse?
120 eurot läks rooli nahatamine maksma, lasin seda teha Viimsis, kus nahkistmete ja muude nahast esemete restaureerimisega on tegeletud alates 1988 aastast.
Vend lasi mootorratta sadula seal aastaid tagasi ära nahatada ning jäi tulemusega rahule, seega ei hakanud ka ise mingit teist firmat selle töö jaoks valima. Muidu tegin ka hinnapakkumise teise kohta, kus hind oli 95 eurot aga kuna selle kohaga eelnev kogemus puudub, siis ei hakanud seda kohta proovima.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#97
Vahepeal pole pikalt midagi kirjutanud, kuna auto liigub ning pole Temakese kallal midagi teinud.
Tundub, et ilmad hakkavad vaikselt soojemaks ka minema ning mingi hetk võtan salongifiltri vahetuse ette ja ka mootoriõli peab ära vahetama.
Omajagu kilomeetreid on läbitud ning hetkeseisuga olen autoga väga rahul. Tõmbab ikka suunurgad ülespoole, kui rooli istuda ja seda sõidumõnu nautida, mida see auto pakkuda suudab. :P
Täna sai auto ka puhtaks pestud ja loodetavasti viimane soolakiht maha nühitud, mis autole talvega oli selga sadanud. Kuigi talvisel perioodil üritasin ka paar korda kuus ikka auto puhtaks pesta. 8-)
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#98
Eile sai enne aasta täitumist viimasest õlivahetusest ette võetud mootoriõli vahetus. Läbisõit selle ajaga kusagil 5000km.
Mootorisse sai valatud Castrol Edge 10W60 täissünteetiline mootoriõli.
Õlivahetus sai tehtud sellisel läbisõidul (186 942km):
32158993_10209192497328335_3770630571743510528_n.jpg
32158993_10209192497328335_3770630571743510528_n.jpg (33.24 KiB) Vaadatud 5179 korda
Lisaks sai täna vahetatud ka salongifilter. Töö oli suht ebamugav, kuid vahetatud ta sai. Vana filter oli seal sees päris kortsus ja raputades tolmu lendas. Seega õige aeg salongifiltri vahetuseks.
Vana filter:
32104504_10209192515128780_5272872529722081280_n.jpg
32104504_10209192515128780_5272872529722081280_n.jpg (86.96 KiB) Vaadatud 5179 korda
Järgmisena lähevad vahetusse pidurikettad ja klotsid, enne veel vaja uued rehvid velgedele panna ja siis ühe korraga see töö ette võtta koos rehvivahetusega. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#99
Täna hommikul sai ette võetud tagumise parempoolse aknamootori vahetus. Peale 3 tunnist jändamist sai aknamootor külge ja toimima. Esimese korraga kohe päris toimima ei saanud - ukseklaas ei liikunud alla, üles aga küll.
Sai kasutaja "ts" käest veidike infot ammutada ja siis taipasin, et jäi üks plastikühendus klaasi külge kinnitamata. Peale selle ühendamist klaasi külge toimis kõik nagu valatult. Seega tänud ka veelkord kasutaja "alfistiman'ile", kelle käest sain töökorras aknamootori. :thumbup:
Nüüd peaks veel vaid uue kile vaatama ukse ja uksepolstri vahele, kuna olin sunnitud vana kilet lõikuma, sest see millega ta ukse külge oli liimitud ei tulnud ka fööniga soojaks lastes ära. Ajutiselt sai teibiga tagasi ühendatud originaal kile.
Keegi teab kas originaal materjali ukse ja uksepolstri vahele on saada või lihtsam kusagilt tavalist kilet sebida?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#100
Alfa Romeo 33 kirjutas:Täna hommikul sai ette võetud tagumise parempoolse aknamootori vahetus. Peale 3 tunnist jändamist sai aknamootor külge ja toimima. Esimese korraga kohe päris toimima ei saanud - ukseklaas ei liikunud alla, üles aga küll.
Sai kasutaja "ts" käest veidike infot ammutada ja siis taipasin, et jäi üks plastikühendus klaasi külge kinnitamata. Peale selle ühendamist klaasi külge toimis kõik nagu valatult. Seega tänud ka veelkord kasutaja "alfistiman'ile", kelle käest sain töökorras aknamootori. :thumbup:
Nüüd peaks veel vaid uue kile vaatama ukse ja uksepolstri vahele, kuna olin sunnitud vana kilet lõikuma, sest see millega ta ukse külge oli liimitud ei tulnud ka fööniga soojaks lastes ära. Ajutiselt sai teibiga tagasi ühendatud originaal kile.
Keegi teab kas originaal materjali ukse ja uksepolstri vahele on saada või lihtsam kusagilt tavalist kilet sebida?
Kunagi uurisin selle kile hinda Pilotist, hind oli ulme. Minumeelest 50eurot. Parem osta ise kilet, lõika samas kujus välja ja paiguta mingid kahepoolse teibi ribad sinna äärtesse.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#101
Slicer kirjutas: Parem osta ise kilet, lõika samas kujus välja ja paiguta mingid kahepoolse teibi ribad sinna äärtesse.
+1
on asju, mida on imelik ise teha (näiteks puksid) ja on asju, mida on imelik osta (näiteks mõõtu lõigatud kile, mis maksab 20 korda rohkem.)

p.s. Muuseas ka toonkilet saab osta mõõtu lõigatuna-> maksad 5 korda enam ja saad poole vähem kilet :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#102
ts kirjutas:
Slicer kirjutas: Parem osta ise kilet, lõika samas kujus välja ja paiguta mingid kahepoolse teibi ribad sinna äärtesse.
+1
on asju, mida on imelik ise teha (näiteks puksid) ja on asju, mida on imelik osta (näiteks mõõtu lõigatud kile, mis maksab 20 korda rohkem.)

p.s. Muuseas ka toonkilet saab osta mõõtu lõigatuna-> maksad 5 korda enam ja saad poole vähem kilet :D
Seda nimetatakse väärindamiseks!
Umbes nii, et kas osta palki, et mööblit teha või ostad kohe valmis mööblitüki :)
Seitsekümmend Viis

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#103
spark kirjutas: Seda nimetatakse väärindamiseks!
Umbes nii, et kas osta palki, et mööblit teha või ostad kohe valmis mööblitüki :)
no ma ei tea kas see ikka õige võrdlus on-> kui ikka ise toonida ei oska, siis ei ole nendest valmislõigatud tükkidest abi niikuinii...

P.S. teisel teemal-> väärindamine on üks imelik asi. Olles vahepeal pikalt autot valinud (ikka veel onju), olen täheldanud sellist väärindamise skeemi 1000-200.- maksvate autode juures:
- tuleb müüki auto
- 2h pärast on müüdud
- 2 päeva pärast tuleb sama auto müüki 200.- kallimalt
- 3 päeva pärast on müüdud
- nädala pärast tuleb sama auto müüki veel 300.- kallimalt ning pestu ja kasituna

- mõne kuu pärast tuleb sama auto müüki 700.- odavamalt ning ring hakkab otsast peale.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#104
ts kirjutas:[quote="spark]

P.S. teisel teemal-> väärindamine on üks imelik asi. Olles vahepeal pikalt autot valinud (ikka veel onju), olen täheldanud sellist väärindamise skeemi 1000-200.- maksvate autode juures:
- tuleb müüki auto
- 2h pärast on müüdud
- 2 päeva pärast tuleb sama auto müüki 200.- kallimalt
- 3 päeva pärast on müüdud
- nädala pärast tuleb sama auto müüki veel 300.- kallimalt ning pestu ja kasituna

- mõne kuu pärast tuleb sama auto müüki 700.- odavamalt ning ring hakkab otsast peale.
[/quote]

Esimene vahetab õli ja filtrid
Teine teeb sillad korda
Ja kolmas sõidab nädalaga auto vigaseks :)

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#105
Täna sai käidud tagaklaase kiletamas ning tulemusega olen täitsa rahul. 8-)
Tagasiteel otsustas, et nüüd on õige aeg airbagi tulukesel armatuuris põlema jääda. Eelmine aasta TRK lahendas selle probleemi pistiku vahetamise näol.
Arvatavasti nüüd suutsid kiletajad kuhugi pistiku vahele vett lödistada... :think:
33137388_10209265054662223_6450980826359267328_n.jpg
33137388_10209265054662223_6450980826359267328_n.jpg (154.51 KiB) Vaadatud 4969 korda
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron