Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#121
Slicer kirjutas:Piltidelt tundib hea töö olevat. :)
Kus käisid ja kas oli hinna ja kvaliteedi suhe paigas ? (kuigi seda näitab alles aeg ~6kuud).
Käisin Kerespetsis, hind oli esimeste poritiibade, kapoti, esistange, tagumiste karpide ukse siseste osade ja osaliselt tagatiiva värvimise eest 950 eurot. Selle hinna sees oli ka tagumise poritiiva otsa vahetus, asendati see minu poolt soetatud remontplekiga ja siis keevitati veel ka karbiotsa. Hinna ja kvaliteedi suhte kohta ei oska miskit kosta, kuna eelnevad kogemused selles osas puuduvad, et mis hinna eest alates võiks saada hea kvaliteediga tööd. :D
Soovisin ka karpide värvimist aga seda tööd välditi, öeldi et karbid on tugevad ja ML kihi all, selle mandi eemaldamine on kulukas töö ja ei olevat mõtet, kui nagunii laiendite alla lähevad. Nojah, ei hakanud vastu punnima, kuna hetkel on karbid tõesti korralikus konditsioonis ja tugevad, siis pärast selle värvimisega keeravad ehk asja hullemaks ja hakkab 6 kuu pärast värv mullitama. :D
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#123
Tööle garantiid ei ole, kuna valisin nö. odavama variandi töö teostamiseks.

Täna sai hakatud auto põhjal korrosioonitõrjet tegema, kui järsku märkan tagaistuja jalge all pisikest augukest, seda veidike nokkides muutus see auk juba päris korralikuks, nii 3cm x 3cm (tegu on vee äravoolu kohaga, mis oli mingil põhjusel rooste alla võtnud ning otsustanud ära roostetada).
Mis seal ikka (mõttest käis juba läbi, et see on jäämäe veepealne osa ning asi on veelgi hullem), auto sai garaazhist välja aetud ning istmed välja, salongivaip üles, kogu salongivaiba all olev matistik (loe: karvased mürasummutusmatid välja) ning auto põhja seisukorda seestpoolt uurima. Eemaldasin lahtise bituumenmastiksi salongi poolt ning südamerahuks sain kinnituse, et auto põhi on väga tummises ja heas seisukorras. Ainuke auk õnneks oligi taga istuja jalge all. Põhi sai seejärel üle töödeldud ML-iga ning jätsin ta tänaseks kuivama, et ta homseks ära taheneks ning siis õliseguga üle käia.
Peale seda laon suurema osa salongist kokku ja ajan auto tagasi garaazhi, et see auk kinni keevitada, tsinkida ja korrosioonitõrje vahendiga üle töödelda.
Homme lisan ka mõned pildid põhja seisukorrast.
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#124
Tänase päevaga sai auto põhjas olev auk ära keevitatud ning salong kokku laotud ja korralik puhastus salongivaibale tehtud. Tagaistme paigaldamisega tegelen homme, kuna päev läks üpris pikaks ning selle vahetuseni ei jõudnud. Kuna aku miinusklemm oli maas, siis sai ära vahetatud ka roolil olevad nupud, nüüd sai külge pandud nupud mis lasevad taustavalgust ka läbi, eelnevalt sai tellitud valed nupud, mis valgust läbi ei lasknud. :P

Mõni pilt ka postituse lõppu:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Auto põhja ja salongivaiba vahel sai kasutatud sellist harjasmatti.
Pilt


Sai kaalutud ära kogu see praht, mis auto salongipoolse põhja küljest kokku sai roogitud ning umbkaudu 20kg kaaluvõitu sai selle arvelt. :D
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#125
Täna sai esimene sõit nüüd autoga tehtud, ei saanud väga aru, et autos salongimüra suurem oleks kui enne.
Peale keretöid jäi airbagi tuli põlema, mis nüüd tänasega lihtsalt ära kustus. Käivitades läheb põlema nagu peab ja kusagil 5 sekundi jooksul kustub ära.
Täiest müstiline iseparanev auto see Alfa Romeo ikka. :D
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#127
Vahepeal saabus ebayst selline asi, plaanin selle mingi hetk külge ühendada. Tegu siis õlikogujaga, kuna JTS mootor kipub õli sisselaske trakti suunama ja seetõttu ka pihusteid rikkuma tänu sellele, siis plaan selline väike abiline vahele ühendada, et seda probleemi tulevikus vältida.
Pilt
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#128
Kas ma soovitan Kerespetsi ka teistele värvitöödeks? Vastus on, et EI.
Juhtus selline asi, et mingil põhjusel suutis poritiib stangega kokku puutuda ja värvi stangelt maha tõmmata. Viisin siis auto tagasi, et tehke oma praak korda.
Sain sama päeva õhtul vastuse, et väviparandus tehtud aga kuna stange puutub poritiivaga kokku, siis tuleb ka see värv kiirelt maha. Kuidas ta siis nüüd järsku kokku puutub ja enne auto värvida laskmist oli kõik korras!?
Seepeale soovitasin neil stange ja poritiiva kinnituse vahele seibe panna, et stange ja poritiiva vahe suurem oleks. Kas tõesti pean mina "spetsialiste" õpetama, kuidas sellist asja parandada?
Täna autot kätte saades öeldakse, et me topsutasime lahustibaasil värvi kahjustatud detailidele, kuna ei näinud põhjust seda tööd "põhjalikumalt" värvipüstolit kasutades teha. Lisaks oli kapott ning stange mingi õlimandiga koos, mis juba ära kuivanud detaili külge. Öeldi, et kui 6 kuu jooksul värv lahti lööb, siis tulgu ma tagasi, teeme uuesti. :eh:
Venna autol värvisin ise kapoti ära eelmise aasta suvel, ei mingit apelsinikoort, ainsaks miinuseks on tolm, mis paratamatult kodus värvides värvi sisse maandub - seepärast ka plaan mingi ventikas muretseda, et tolmu vähem oleks. Aga detail on siiani korralik ja ei mingeid defekte pole tekkinud. Lase "spetsialistidel" värvida ja asi ei kesta kuut aegagi... :clap:
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#129
Mu oma autol on ka mingid analoogsed mured peale värvimist. Kui originaalvärviga jäid väiksed valged täpid stangele või kapotile eesliikuva auto rataste alt lendavast kivsit. Siis nüüd on need justkui laigud. Et võtab suurema koguse värvi maha. See viitab kehvale aluspinna karestamisele ja sitale lakile.
Mul Dreamix Auto 'st kurdeti, et lakki läks kuidagi rohkem, et see Alfa Rosso värv olevat kapriisne... ma ei tea.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#130
Slicer kirjutas:Mu oma autol on ka mingid analoogsed mured peale värvimist. Kui originaalvärviga jäid väiksed valged täpid stangele või kapotile eesliikuva auto rataste alt lendavast kivsit. Siis nüüd on need justkui laigud. Et võtab suurema koguse värvi maha. See viitab kehvale aluspinna karestamisele ja sitale lakile.
Mul Dreamix Auto 'st kurdeti, et lakki läks kuidagi rohkem, et see Alfa Rosso värv olevat kapriisne... ma ei tea.

Minu omal on laikudena apelsinikoor ja siis jälle ilus siidjas pind, ei saa aru kuidas on võimalik niiviisi üldse apelsinikoort tekitada, eriti veel sellisel detailil nagu selleks on kapott mida on väga lihtne värvida. Kevade poole lihvin ja poleerin pinna üle, et sellest apelsinikoorest lahti saada - juhul kui on mida lihvida ja poleerida, võib olla on kogu värv maha kukkunud selleks ajaks. :D
Ma panustan sellele miks ta suurema koguse värvi maha võtab, et tänapäeval lastakse värvikihid nii õhukeselt detailile.
Kui ühele poritiivale kulub ainult 125ml värvi, siis see ei saagi eriti vastu pidada. Ma värvisin eelmine kuu ühe teise auto poritiibu ning kahe tiiva peale kokku läks 800ml värvi (ühe poritiiva peale siis 400ml) - värvikihte 3-4, vähemalt on kindel et värvi paksus detailil on korralik ning alati kannatab ka poleerida seda asja.
Vaikselt tundub, et ei tasugi lasta oma autot kellelgi teisel värvida, iga firma kohta on pretensioone, et tehakse üle perse kogu töö.
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#131
Täna sai lastud TRK-s vahetada 188 600 km juures mootoril hammasrihma ja lamerihma komplekt koos veepumbaga, lisaks ka uus klapikambrikaane tihend. Nii, et nüüd peaks hammasrihma osas 3 aastat mureta olema.
Lisaks sai läbitud ka TÜV.
Vaikselt kilomeetreid koguneb ning sõidunaudingu osas mida see auto pakub - pole midagi halba öelda. :thumbup:
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#132
Üle pika aja põhjus jälle väike sissekanna teha.
Nimelt jäi täna hommikul foori taga seistes silma ees oleva auto peegelduseset, et tuled teevad "diskot", seda on märgata ka salongivalgustuses, armatuurituled toimetavad ka samas taktis. Vahepeal on jälle kõik nii nagu peab ja siis hakkavad jälle diskotekat tegema.
Ehk oskab keegi kinnitada või ümber lükata mu pakkumise, et genekaharjad hakkavad läbi minema? Akutuluke armatuuris pole veel põlema läinud.
Nagu lugenud olen, siis JTS mootoril on nende vahetus suht keeruline jah? Ise neid siis vist vahetama ei hakka ja peab autoga TRKsse pöörduma.
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#133
punkt 0- mõõda laadimispinge ära (pööretel ja mittepööretel)
punkt 1: kontrolli akuklemmid üle :) et kas ühendus on olemas ja klemmid on kinni
punkt 2: ei pruugi olla harjad vaid võib olla ka midagi muud (vt vabajooksurullik)
punkt 3: kas vilkumise ajal pöörded ei kõigu? - genekas tavapäraselt laeb normi piires alates 800rpm; 500 juures on laadimine üsna katkendlik

EDIT: genekas on tegelikult ka ise vahetatav... aga see on jube ebameeldiv tegevus, kui tõstukit ei ole (TRK-s peaks minema paar tundi, kodus esimesel korral umbes 10+h)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#134
Mis vahepeal toimunud?
Juhtus selline asi, et sai tellitud vahepeal Ragazzoni roostevaba otseläbi toru ning kuna katalüsaatorite veateade kummitas endiselt (aina tihemini, kui enne) ja heitgaaside normi saamiseks alla pandud lisakatt jäi otseläbi toru segama, siis sai tellitud Inglismaalt uus eesmine katalüsaator, tegu on aftermarket jupiga.
Pilt
Pilt
Pilt


TRK-sse vahetama viies selgus, et viimane pütt vajab ka vahetust, misjärel sai viidud eelmine aasta ostetud ANSA sportpütt OÜ Servistop'i tegemisse, kuna tegu ei olnud margipõhise summutiga, siis 1:1le ei istunud. Tulemusega võib rahule jääda, 3 tundi ootamist ja valmis.
Pilt
Pilt
Pilt


Auto mootori nüüdse heliga võib rahule jääda, ei ole midagi väga lärmakat aga mitte ka midagi vaikset. :)
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."
cron