Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#151
albertini kirjutas:
19 Juul 2019, 13:50
Imeliselt kena masin küll!
Tänud. :angel:

Vahepeal on juhtunud see, et tekkis esisilda väikene kolks. Kuna see häiris jubedalt, siis otsustasin sukelduda esisilla võludesse ning tuvastasin, et üks välimine rooliots on omadega läbi ning ega teiselgi pikka pidu pole.
Mõeldud-tehtud, sai tellitud uued TRW välimised rooliotsad ning täna sai ette võetud nende vahetus.
Nagu auto remondiga ikka kipub olema, siis välimiste rooliotste vahetusest sai ka esimeste piduriketaste ja klotside vahetus. Kuna sai tuvastatud, et üks klots on omadega täiesti läbi. Esiteks oli kate õhukeseks kulunud ja teise asjana oli klotsi kate hakanud plaadi küljest lahti lööma. Kuna uued pidurikettad ja klotsid olid olemas, siis sai need ka kohe külge pandud. Seega 30 minuti pikkusest tööst sai nii 3-4 tunnine protsess.
Nüüd vajavad veel esimesed pidurivoolikud vahetust ja esisild sillastendi ning peaks täitsa hea olema.
Proovisõidul enam kolksu ei tuvastanud, seega pääsesin kõigest rooliotsa vahetusega. :D
Mõned pildid ka protsessist:



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#152
Ahoi.
Vahepeal pole päris pikalt midagi kirjutanud aga see ei tähenda, et midagi pole autoga toimunud.
Eelmine kuu üks hetk otsustas Temake, et hakkab veidike kapriissust üles näitama ning mootor hakkas puterdama. Veateateid loopis igasuguseid huvitavaid (P1172, P1173, P1175 ja P1176) ning lisaks ka tagumiste lambda andurite veateateid (P0139 ja P0159).
Sai tellitud uued tagumised lambda andurid (NGK) ning need ka külge kruvitud, misjärel see probleem kadus ja mootor töötab jälle ühtlaselt.
Lisaks sai lambda andurite vahetuse käigus vahetatud ka õhufiltri kopsik korralikuma vastu, kuna vana oli suht räsitud olemisega ning kinnitused olid suhteliselt nukras seisus.
Pilt



Lisaks sellele sai vahetatud ka üks õhulõdvik ja MAF anduri külge kinnituv kummilulla (mõlemad jupid alfistiman käest).
Pilt



Ühe asjana häiris laadimise teema, nimelt ventika järgi lülitumisel lõi laadimise hetkeliselt 14.2V pealt 12.3V peale ja siis kohe 14.2V peale tagasi. Sai multimeetriga kontrollitud ventika takisti üle ning tuvastatud, et see jubin on omadega läbi.

Vana takisti:
Pilt


Seejärel sai külge kruvitud uus takisti, misjärel see probleem lahenes ning nüüd langeb hetkeliselt ventika järgi lülitamise hetkel laadimine 14.2V pealt 13.9V peale ja kohe kui ventikas käima hakkab tõuseb 14.2V peale, mis on igati normaalne - enne lülitus järgi ventika teine aste, mis tekitas suurema pingelanguse.

Uus takisti:
Pilt



Lisaks sai lastud vahetada mingi aeg ka tagumised pidurikettad ja klotsid uute vastu (Brembo kettad ja Ferodo klotsid) ning uued esimesed pidurivoolikud (TRW).
Järgmisse aastasse Temakesega tööd veel jagub, kuid see aasta läheb Ta sooja garaazhi ning talvekülma ja soola ei näe. :beaver:
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."
cron