Alfa Romeo GT 2005 3.2
Postitatud: 10 Juul 2017, 17:24
See hetk, kui oled korraks kahe Alfa omanik.
Vahetasin punase musta vastu.
Poleks arvand, et 156 ja GT on nii erinevad. Peaks ju pmõtselt sama auto olema, aga GT-l on kõik detailid justkui 1-2-3% paremad ja üleüldse teeb see päris suure vahe. Auto on vaiksem. Vedrustus ja veermik oleks justkui andestavam vaatamata 18'' velgedele. Suunatule ja kojameeste hoobades on mingi lisapehmendus, mille tõttu on nende vajutamine pehmem ja kuidagi luksuslikum. Suunatule klõps on meeldivam. Rool on sama, aga samas ei ole ka, sest on millimeetri võrra paksem ja selle tõttu käes mõnusam. Sidur on kergem ja linnaliikluses jalale mugavam. 6-käiguline kast ja käiguvahetused on mõnusamad (kuigi 156 5-käiguline oli ka väga fun ja mehhaaniline). Iste toetab paremini jalgu ja terve auto sobib 195cm pikkusele mehele pikkadeks sõitudeks paremini. GT-s on 1 joogihoidja vs 156, milles oli 0 joogihoidjat. Ja originaal Bose stereo+woofer on rohkem, kui tegelikult vaja on.
Soetasin vist ökopilli - 3,2 V6 177kW, aga kütusekulu sama, mis 2,0 JTS 122 kW. Kahtlustan, et "süüdlaseks" on 6.käik.
Olen nüüd aru saanud, kui mõttetu on võimas auto. Kogu selle võimsusega pole mitte midagi teha. Eriti, kui 2. käiguga u 105-110 km/h välja jookseb. JTS mootori vääne tuleb u 1000 pööret madalamal sisse, kui Bussol. Seega on Bussoga vähem võimalust nö maxi võtta ilma, et reeglitega väga pahuksisse läheks. Aga tegemist on siiski "hädaga", mida rõõmuga kannatan. Olengi nüüd viisakam ja rahulikum liikleja, kui enne.
Vahetasin punase musta vastu.
Poleks arvand, et 156 ja GT on nii erinevad. Peaks ju pmõtselt sama auto olema, aga GT-l on kõik detailid justkui 1-2-3% paremad ja üleüldse teeb see päris suure vahe. Auto on vaiksem. Vedrustus ja veermik oleks justkui andestavam vaatamata 18'' velgedele. Suunatule ja kojameeste hoobades on mingi lisapehmendus, mille tõttu on nende vajutamine pehmem ja kuidagi luksuslikum. Suunatule klõps on meeldivam. Rool on sama, aga samas ei ole ka, sest on millimeetri võrra paksem ja selle tõttu käes mõnusam. Sidur on kergem ja linnaliikluses jalale mugavam. 6-käiguline kast ja käiguvahetused on mõnusamad (kuigi 156 5-käiguline oli ka väga fun ja mehhaaniline). Iste toetab paremini jalgu ja terve auto sobib 195cm pikkusele mehele pikkadeks sõitudeks paremini. GT-s on 1 joogihoidja vs 156, milles oli 0 joogihoidjat. Ja originaal Bose stereo+woofer on rohkem, kui tegelikult vaja on.
Soetasin vist ökopilli - 3,2 V6 177kW, aga kütusekulu sama, mis 2,0 JTS 122 kW. Kahtlustan, et "süüdlaseks" on 6.käik.
Olen nüüd aru saanud, kui mõttetu on võimas auto. Kogu selle võimsusega pole mitte midagi teha. Eriti, kui 2. käiguga u 105-110 km/h välja jookseb. JTS mootori vääne tuleb u 1000 pööret madalamal sisse, kui Bussol. Seega on Bussoga vähem võimalust nö maxi võtta ilma, et reeglitega väga pahuksisse läheks. Aga tegemist on siiski "hädaga", mida rõõmuga kannatan. Olengi nüüd viisakam ja rahulikum liikleja, kui enne.