AR166 3,0 V6 162kw man + AR166 2,0 V6 151KW man

#1
Tere
Kuna sai pikalt hoogu võetud Alfa soetamisega, juhtuski kuidagi nii et kohe kaks punast kärbest ühe hoobiga. 😁
Kuna mõte sai küpseks siis just kui sai ning Eestis parasjagu pakkumisi polnud Busso kolmeliitrisele, sai enesekindlalt naaberriigi Läti kodaniku käest soetatud päris Läti ajalooga auto ja lisaks veel vähesõitnud versioon. Kere ka ilma suuremate aukudeta. Trk-s laoti külge hulganisti uusi veermiku tükke, uued mahlad ja voilaa-, nagu päris Alfa!
Aga et igav ei hakkaks ja et väga hoolikalt hoitud tehnikaga ülelaetud kaheliitrine samuti käeulatusse sattus, sai see imeline rosso-punane eksemplar samuti koju sõidutatud. Tema on küll väga kurjast roosteussist vaevatud ja on sunnitud terve aasta liiklusest juba eemal olema, kuid loodan väga juba sellel suvel sileda pilliga kurvilisi teid nautima minna.👋
Plaanis kohe ära teha korrosiooni tõrje, sellele kõigepealt millel suurem osa plekkdetailidest veel alles on 😁

Re: AR166 3,0 V6 162kw man + AR166 2,0 V6 151KW man

#7
Vahepeal juhtus nii, et kokku sai juba 3tk 166tesid- lisandus Viljandist 2,5busso 2000a. Tema pidi kohe ka loovutama nt. juhi airbagi ja ootab, et äkki saab kunagi veel kasulik olla mingil moel. :crazy: Muidu täiesti komplektne auto.

Täna andsin aga raske südamega uuele omanikule 3,0 üle, et rahastada turbomobiili keretöid.
Loodetavasti veereb Wagoneer Garagest õige pea välja üks väga ilus ja sile 166. Rossopunane.
Stay tuned!

Re: AR166 3,0 V6 162kw man + AR166 2,0 V6 151KW man

#8
Tere.
Olen 3.0 Busso uus omanik,kellele sa raske südamega selle müüsid.
Lohutuseks võin öelda,et müüsid õigel ajal-
kohe suht alguses hakkas jahutus radiaator lekkima....sai see vahetatud + lisaks hooldus (kõik filtrid ja värgid,küünlad+pidurikettad ees ja taga+rooliotsad sisemine ja välimine vasakult,abiseadmete rihmad-rullikud)
selles staadiumis piilusin ka hammasrihma konditsiooni,kõik paistis hea. Sõitis suht hästi u. 5000km, siis täitsa lambist foori taga oli räme vibra...mõtlesin,et süütepool vms aga näitas kõiki tagumisi silindreid...proovisin teisi poole Lancia kappa pealt,ikka sama jama...ei osanud hammasrihma üldse kahtlustada.
Nüüd uus rihm peal koos rullikute ja veepumbaga,kõik timm,õnneks klapid jäid terveks.

Kogu jama seisnes selles,et viimane hammasrihma vahetaja (aff) otsustas ühe rulliku vahetamata jätta,ilmselt kartis,et murrab poldi pooleks,suht tugevalt oli kinni ja polnud SKF nagu teised rullikud.

Hetkel seis selline,et ootan värvimeeste taga E. ja T. stange värvis,kui värv sobib läheb ülejäänud värvi (katus,karbi metallist osad,v.e tiib).
Täitsa prillikivi ei tule aga mulle piisab,olen terve nädala teinud proovisõite ilma stangede ja karbiliistudetta...üli kaif...

Ees roolilati juures on korralikud rooste augud,need korrastan ka ära...ülejäänud kere suht norm isegi.

Kuidas sul selle 2.0 tubokaga läheb?

-------------------
edit by ts: proovime kuidagi viisakamaks jääda ja teksti veidi struktureerida :)