AR166 3,0 V6 162kw man + AR166 2,0 V6 151KW man
Postitatud: 28 Jaan 2019, 21:33
Tere
Kuna sai pikalt hoogu võetud Alfa soetamisega, juhtuski kuidagi nii et kohe kaks punast kärbest ühe hoobiga.
Kuna mõte sai küpseks siis just kui sai ning Eestis parasjagu pakkumisi polnud Busso kolmeliitrisele, sai enesekindlalt naaberriigi Läti kodaniku käest soetatud päris Läti ajalooga auto ja lisaks veel vähesõitnud versioon. Kere ka ilma suuremate aukudeta. Trk-s laoti külge hulganisti uusi veermiku tükke, uued mahlad ja voilaa-, nagu päris Alfa!
Aga et igav ei hakkaks ja et väga hoolikalt hoitud tehnikaga ülelaetud kaheliitrine samuti käeulatusse sattus, sai see imeline rosso-punane eksemplar samuti koju sõidutatud. Tema on küll väga kurjast roosteussist vaevatud ja on sunnitud terve aasta liiklusest juba eemal olema, kuid loodan väga juba sellel suvel sileda pilliga kurvilisi teid nautima minna.
Plaanis kohe ära teha korrosiooni tõrje, sellele kõigepealt millel suurem osa plekkdetailidest veel alles on
Kuna sai pikalt hoogu võetud Alfa soetamisega, juhtuski kuidagi nii et kohe kaks punast kärbest ühe hoobiga.
Kuna mõte sai küpseks siis just kui sai ning Eestis parasjagu pakkumisi polnud Busso kolmeliitrisele, sai enesekindlalt naaberriigi Läti kodaniku käest soetatud päris Läti ajalooga auto ja lisaks veel vähesõitnud versioon. Kere ka ilma suuremate aukudeta. Trk-s laoti külge hulganisti uusi veermiku tükke, uued mahlad ja voilaa-, nagu päris Alfa!
Aga et igav ei hakkaks ja et väga hoolikalt hoitud tehnikaga ülelaetud kaheliitrine samuti käeulatusse sattus, sai see imeline rosso-punane eksemplar samuti koju sõidutatud. Tema on küll väga kurjast roosteussist vaevatud ja on sunnitud terve aasta liiklusest juba eemal olema, kuid loodan väga juba sellel suvel sileda pilliga kurvilisi teid nautima minna.
Plaanis kohe ära teha korrosiooni tõrje, sellele kõigepealt millel suurem osa plekkdetailidest veel alles on