Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#1
Panen siia oma esimese Alfa :hi:
Emotsioonid laes nagu arvata oli. Disaini ja tehnika ideaalne combo. Masin ise avarii üle elanud, 1.9L diisel mootoriga ja 6k manu. kastiga.
Nüüd vist 3 nädalat omanud ja tehtud nina korrektsemaks (tuled,Stange,tiivad vildakalt ees).
Kasutaja TS abiga sain Airbagi vigadest jagu ja tule kustu. Mis algul tundus rooliotsa loksuna oli probleemiks hoopis lahtine roolilatt. Kuna otsad olid ostetud vahetasin need ka ära ja keerasin lati kinni.
Egr viga viskab pidevalt. Uurisin natuke ja oli katkine juhe mille ära parandasin. Kuna EGR oli juba maas tegin ka pimeda ja panin uuesti kokku. Viga korra kadus ja tuli tagasi. Jääb hetkel nii sest sellele lahendus KESS V2 :twisted:
Üks natuke kahtlasem mure on "Whale Mating Call" hääl kiirendamisel. Kahtlustan leket. 1 ja 2 käiguga on minek vägev aga edasi juba mõtleb.

Asjad mis puudu
Puudub iluvõre ( mõne teise mudeli võre äkki sobiks?)
Vasak esimene kõrguseandur ( võimalik et on ka asendatav?)
Parem tagumine logar ( asendatav äkki 147/156 tagumise logariga?)
Pilt

Ahjaa... ostsin ju kaabli ka et airbagi vigu näha :D

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#2
:beaver:

ja teisel teemal:
1. ei sobi - iluvõre on ainult GT oma

2. kõrguseandur?

3. ei ole sama - kui, siis võib olla 147 omast õnnestub sinna midagi ehitada (GT tagumine koomas on moodustatud 147 ja 156 kombineerimisel, seega kumbki ei istu täpselt :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#4
võid teha nii, et konsulteerid esmalt TRK-ga ja siis vajadusel United'iga (minu kogemus ütleb, et kui seda kuskil on, siis TRK leiab selle üles)

Xenon'i kõrgusregulaatorid on identsed kõigil 147/156/GT xenonitel (nii hoovad, kui andurid)

tulemootorid, kinnitused ja xenoni juhtseade on samad 147/Gt puhul (sinna 156 jupid ei sobi)

ise tehtud iluvõre on selline so-so lähenemine (kui hästi läbi mõleda, siis võibolla polegi kõige koledam ... tavaliselt ei mõelda hästi läbi :D ).
Uus originaalvõre maksab ca 100 kuni 130.-; blackline oma 130 kuni 170.-; B osana seda saada ei ole ; hetkel ei leidnud ka ühtegi lammutuse tükki
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#8
Reflektor on kolme kinnitusega ( 2 Reg.varrast ja siis mootor) Minul oli siis varda ja mootori küljest lahti. Mootor tundub ise kutu olema sest ei saanud kuidagi liikuma.
Kui mõnel A.Hoolikul kasutult selline mootor vedeleb siis ostaks häämeelega :)
ja no kui juba tuli lahti oli siis tegin seest ka puhtaks ja natuke värvi.

Pilt


Õhtune küsimus: Kas selle turbo VNT saab sõrmega liigutada või vajab see suuremat jõudu? Tundub nagu oleks kinni kiilunud.

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#9
varraste osas- tegelikult peaks seda liigutama ja fikseerima tulemootor-> vardad peaks suunama ja paigal hoidma

võta mootor lahti ja vaata üle, mis seal kinni on (isegi sissepõlenud mootoriga peaks see ikkagi liikuma)

mul hetkel ei meenu, isegi kas see oli hammaste või tiguülekandega :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#10
ts kirjutas:
24 Okt 2019, 08:55
varraste osas- tegelikult peaks seda liigutama ja fikseerima tulemootor-> vardad peaks suunama ja paigal hoidma

võta mootor lahti ja vaata üle, mis seal kinni on (isegi sissepõlenud mootoriga peaks see ikkagi liikuma)

mul hetkel ei meenu, isegi kas see oli hammaste või tiguülekandega :)
Õigust räägid :)
Tegelen tuledega nädalavahetusel. Loodan et kõik tellitud pirnid jõuavad ka kohale.


Täna nägin siis esimest miinust. Kohe kõik lukud uksed aknad külmunud...jessss. Kuna mul pulti ei ole siis pean uksi võtmega avama :D Lukusula taskus hoidma.
Vaatasin veel et AC oli ennast välja lülinud ja aknad kohe nii udused et mitte emmmi ei näinud. Sisse ei lase ka lülida.
See ei ole ju normaalne??

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#12
Vahepeal siis klotsid vahetanud ja piduritele puhastuse/hoolduse teinud.
Turbo ja õhulugeja vaheline lõdvik sai uus ostetud kuna keegi oli seda silikooni ja isoleeriga parandanud. Ei maksnud ka suurt midagi (35 rutsi äkki) Vana oli ikka päris kivistunud ja ei tahtnud kuidagi välja tulla. Vahetasin ka salongifiltrid et udu probleemile lahendust saada aga ei õnnestunud viga parandada

Ostsin ka vahepeal talverehvid ja teised veljed (veljed lähevad veel värvi)

Jebaist tellitud uued Alfa embleemid said ka külge

Kuna isu kasvab on peas juba mõtted turbo upgradiks :D
Mis oleks enamvähem bolt-on turbo mida kasutada. 2.4jtd?

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#14
Mitte kummaltki poolt ei puhunud?

Variant 1 - see mootor, mis salongiradikat juhib on kinni (võid proovida siseöhu ringlusele lülitada ja kuulata kas midagi muutub)

Variant 2- salongiradikas on umbes (seda ei juhtu ülemäära suure tõenäosusega ilma et see ülejäänud jahutust ei mõjutaks)

Variant 3 jahutussüsteemi arvuti on lolliks läinud (selle vastu aitab restart tavapäraselt - ca 15 minutit akuklemmid maas)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly

#15
Juhi ega ka kõrvalistuja poolt ei tulnud sooja.
Välistaks radika sest varasemalt on toiminud ja ei usu et paar päeva seismist kinni jääb.
Lõuna ajal toimis jälle ja puhub nüüd sooja. Koju sõites vaatasin et kui ikka põhjas nii sooja kui puhurit hoida ei taha mootor 90 kraadi kätte saada. Jääb sinna veerandi juurde (termostaat?) 30km sõitu peaks ilusti tempi normi saama ju? Ise kahtlustasin ka mingeid klappe.
cron