Kässari trossid vahetatud, pesuripumbani pole ikka veel jõudnud. Sillastendi oleks ka vaja minna.
Aga edasi käib küll masin nagu loom, kui vahelduseks sellega sõita kõrval ilutseva masuudipressi asemel
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#47Sillas käidud. Keegi tark võiks targutada mida kujutab endast Hunter EagleEye sillasüsteemis Alfa Romeo 156 all "Sport Kit" valik? Valikud olid, mälu järgi:
* everything else (except Sport Kit, GTA, Crosswagon)
* Sport Kit
* GTA
* Crosswagon
Ehk tähendab Sport Kit siis TI paketti? Kas sellel on ka kohe jäigem sild?
Igatahes "everything else" valides olid mu masinal kõik pulgad kuidagi eriti lääpas. Aga sai palju paremaks.
Rehvid said ka üle balansseeritud, ilmselt on keegi Tallinnas sõitmas käinud ja ühe velje veits lopergusemaks ajanud.
Uued rõõmud: eest parema ülemise õõtsa puks, eest vasak piduriketas. Jee.
Ostke auto ära
* everything else (except Sport Kit, GTA, Crosswagon)
* Sport Kit
* GTA
* Crosswagon
Ehk tähendab Sport Kit siis TI paketti? Kas sellel on ka kohe jäigem sild?
Igatahes "everything else" valides olid mu masinal kõik pulgad kuidagi eriti lääpas. Aga sai palju paremaks.
Rehvid said ka üle balansseeritud, ilmselt on keegi Tallinnas sõitmas käinud ja ühe velje veits lopergusemaks ajanud.
Uued rõõmud: eest parema ülemise õõtsa puks, eest vasak piduriketas. Jee.
Ostke auto ära
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#49Sildrem, Kohilas. Sillamees pidi pikaaegse kogemusega olema, sõber-mehhaanik soovitab. Alfasid on seal küll vähe käinud võrreldes rahvaautodega, seega natuke ehk peab nuputama, aga saab hakkama küll. Kui mul õigesti meelde jäi, siis üks mees sealt (omanik?) on varem Metro Autos töötanud, seega Alfasid peaks tundma.
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#50Vahepeal jälle sai natuke nokitsetud:
* Järelejäänud kaks esimest piduritoru vahetatud
* Paisupaak vahetatud, jälle. Nüüd siis ilmus pragu keskele ja kukkus mahla välja vahutama. Sai lammarist järgmise kasutatud paagi (kuigi 2.5L V6 paisukad on defka värk)
* Uus aku
Huumorit kah: akut vahetades tuleb teadupärast õhulõdvik lahti lasta ja tagasi pannes oli selle klamber mulle teadmata lahti hüpanud. Hakkan mina siis õhtul Tallinnasse kontserdile sõitma, pööran pärast tankimist tanklast välja.... ja auto sureb välja. Risti keset teed. Kargan puldist, pintsak seljas ja lips ees, lükkan masina tee äärde. Nokitsen avatud kapoti all nagu Alfamees muiste, leian probleemi. Klamber on mitte too kruvikaga keeratav vaid käib spets tangidega, mida mul ei ole. Surasin lõdviku otsa tagasi ja sõitsin Tlna, vahepeal sai erinevatel ristmikel veel kaks korda lõdvikut paigaldada. Vähemalt ei ole igav.
Klamber sai küll kiiresti välja vahetatud.
* Järelejäänud kaks esimest piduritoru vahetatud
* Paisupaak vahetatud, jälle. Nüüd siis ilmus pragu keskele ja kukkus mahla välja vahutama. Sai lammarist järgmise kasutatud paagi (kuigi 2.5L V6 paisukad on defka värk)
* Uus aku
Huumorit kah: akut vahetades tuleb teadupärast õhulõdvik lahti lasta ja tagasi pannes oli selle klamber mulle teadmata lahti hüpanud. Hakkan mina siis õhtul Tallinnasse kontserdile sõitma, pööran pärast tankimist tanklast välja.... ja auto sureb välja. Risti keset teed. Kargan puldist, pintsak seljas ja lips ees, lükkan masina tee äärde. Nokitsen avatud kapoti all nagu Alfamees muiste, leian probleemi. Klamber on mitte too kruvikaga keeratav vaid käib spets tangidega, mida mul ei ole. Surasin lõdviku otsa tagasi ja sõitsin Tlna, vahepeal sai erinevatel ristmikel veel kaks korda lõdvikut paigaldada. Vähemalt ei ole igav.
Klamber sai küll kiiresti välja vahetatud.
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#51Kuna müügiteema on nüüd tõsisemalt päevakorda tõusnud siis panen siia kah kirja põhilised punktid mida võiks mainida:
Hetkel kõige suurem viga on airbagi tuli mis ära ei kustu, ilmselt plokk läbi, jahin ebayst uut. Siin-seal on tera roostet, enamus on põhja all ja esteetilist üldmuljet ei kahjusta. Sumpa viimane pütt koorub nagu sibul (aga auku veel ei ole) ja tagumisi pidurite porikaitseid enam praktiliselt ei ole. Pidurid ei ole enam nii äkilised kui tehasest välja sõites. Makki ei ole kaasa anda, see on ära väsinud (pole vaja ka olnud, kuulan parem V6 urinat). Üks tüüpviga kah - juhipoolne istmeküte ei tööta, eks keegi on seal otsas trampinud. Tulede pesuri pumpa pole ma seniajani külge saanud, ikka veel hoian silmapesuvett kokku.
Hetkel kõige suurem viga on airbagi tuli mis ära ei kustu, ilmselt plokk läbi, jahin ebayst uut. Siin-seal on tera roostet, enamus on põhja all ja esteetilist üldmuljet ei kahjusta. Sumpa viimane pütt koorub nagu sibul (aga auku veel ei ole) ja tagumisi pidurite porikaitseid enam praktiliselt ei ole. Pidurid ei ole enam nii äkilised kui tehasest välja sõites. Makki ei ole kaasa anda, see on ära väsinud (pole vaja ka olnud, kuulan parem V6 urinat). Üks tüüpviga kah - juhipoolne istmeküte ei tööta, eks keegi on seal otsas trampinud. Tulede pesuri pumpa pole ma seniajani külge saanud, ikka veel hoian silmapesuvett kokku.