Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#34Poleerisid või vahetasid välja?
Aga annab kohe värskema ilme :icon_thumbup:
Aga annab kohe värskema ilme :icon_thumbup:
Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#35Ostsin eBayst uued Depo tuled, vanad olid matid ja kinnitused katki. Koos saatmisega 70€. Kvaliteet tundub viisakas, pirnide kinnitused on oluliselt inimlikumad, kuidas vastukaaluks on korkidel tihendid veel jäigad, annab ikka neid külge keerata, seetõttu niipea pirni ka ei tahaks vahetada
Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#36:icon_roll:
Ma tegin enda uutel Depo tuledel need korkide tihendid silikon õliga kokku ja kohe muutus nende külge panek paremaks. mis vanade tuledega tegid?
Ma tegin enda uutel Depo tuledel need korkide tihendid silikon õliga kokku ja kohe muutus nende külge panek paremaks. mis vanade tuledega tegid?
Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#38hmm mul on üks mõte peas mõlkumas :icon_roll:
kahju et enda omad minema viskasin
kahju et enda omad minema viskasin
Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#39Kui soovi, saad endale, ainult regulli mootorid on puudu.
Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#40ma pean veits mõtlema, kas ma viitsin aretada :icon_roll:ErikT kirjutas:Kui soovi, saad endale, ainult regulli mootorid on puudu.
Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#41Tehniline sissekanne:
Vahetatud eest vasak alumine õõts, tagant vasak stabika ots ja tagant paremalt eesmine ristivarras, parema pikivarda puks. Tehtud sillastend ja uuem jooks kosse all. Samuti lõppes eest parempoolse ratta piduritoru, see sai uus pandud.
Vahetatud eest vasak alumine õõts, tagant vasak stabika ots ja tagant paremalt eesmine ristivarras, parema pikivarda puks. Tehtud sillastend ja uuem jooks kosse all. Samuti lõppes eest parempoolse ratta piduritoru, see sai uus pandud.
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#42Teeb selle aasta eest kah siis tehnilise sissekande:
1.07.2013
Vahetatud nüüd vasakpoolne esimene piduritoru, mis samamoodi otsa lõppes nagu parempoolne. Sumpsi keskmises pütis pöidlasuurune auk sees, saund on hea. Ajutiselt sai kruvidega lapp peale pandud.
09.08 Õlivahetus ca 10k km pealt, Mobili täissünt
22.08 Sumpsi ajutise paiga kõrvale oli kaks uut permanentset auku vahepeal tekkinud, seega pütt läkes vahetusse, varuosa Kleeronist 60€. Viimane pütt püsib ausõna peal koos, saabki midagi ägedat sinna šopata. Retrospektiivis oleks võinud otsetoru panna alates kattidest
Õhufiltrit vahetades selgus, et seal on mingi muu kopsik aretatud, ilma markeeringuta, filter seal sees oli Purolator A21640. Esialgu ei teagi mis automargi filtrit peaks otsima sinna asenduseks. Eelistaks üldse originaalkorpuse tagasi panna, kellel on pakkuda, andke teada.
1.07.2013
Vahetatud nüüd vasakpoolne esimene piduritoru, mis samamoodi otsa lõppes nagu parempoolne. Sumpsi keskmises pütis pöidlasuurune auk sees, saund on hea. Ajutiselt sai kruvidega lapp peale pandud.
09.08 Õlivahetus ca 10k km pealt, Mobili täissünt
22.08 Sumpsi ajutise paiga kõrvale oli kaks uut permanentset auku vahepeal tekkinud, seega pütt läkes vahetusse, varuosa Kleeronist 60€. Viimane pütt püsib ausõna peal koos, saabki midagi ägedat sinna šopata. Retrospektiivis oleks võinud otsetoru panna alates kattidest
Õhufiltrit vahetades selgus, et seal on mingi muu kopsik aretatud, ilma markeeringuta, filter seal sees oli Purolator A21640. Esialgu ei teagi mis automargi filtrit peaks otsima sinna asenduseks. Eelistaks üldse originaalkorpuse tagasi panna, kellel on pakkuda, andke teada.
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#43Kujutasin juba erinevaid stsenaariume ette, kuidas piduritoru saab "ära lõppeda", kuni sain aru, et ilmselt on mõeldud kummist pidurivoolikuid...
Sirge toru muidugi ja algama peaks enne kat'i ning kuna terve kaanega õhufiltrikorpust nagunii leia, siis koonus
Sirge toru muidugi ja algama peaks enne kat'i ning kuna terve kaanega õhufiltrikorpust nagunii leia, siis koonus
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#44Kujuta siis veidi veel, puruks olid vasest piduritorudThema55 kirjutas:Kujutasin juba erinevaid stsenaariume ette, kuidas piduritoru saab "ära lõppeda", kuni sain aru, et ilmselt on mõeldud kummist pidurivoolikuid...
Sirge toru muidugi ja algama peaks enne kat'i ning kuna terve kaanega õhufiltrikorpust nagunii leia, siis koonus
Koonusega on nii ja naa, ühtegi kindlat juttu pole leidnud, mõni on täiesti kindel, et koonuse õli tapab õhulugeja ära, teine ütleb, et poogen, ei juhtu midagi. Päris lagedalt kapoti alla ma koonust ei jäta, mõned on asja olemasolevasse korpusesse mahutanud. Eks näis, vaja veel mõelda.
Re: Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 2.5 2001 - ErikT
#45Midagi eriti põnevat polegi juhtunud, ülevaatus sai kah läbitud "viitega", ainult tagumised pidurid tahavad veits nokkimist, pidurdusjõudude erinevus jeeli-jeeli normi sees. Eriti huvitav oli heitgaaside näit, tühikäigul suht päris null, nagu jookseks kohinal sumpsist üldse mööda. Hiljutised uuringud siiski kinnitavad, et sumpa peaks korras olema. Mine figureeri. Ju siis on mootor tip-top
Kohe-kohe vahetan pesurite pumba ära ja putitan tulepesurid tööle (et siis hiljem voolik kinni pigistada, nagu eelmised omanikud, kui vett liiga palju kulub)
Kohe-kohe vahetan pesurite pumba ära ja putitan tulepesurid tööle (et siis hiljem voolik kinni pigistada, nagu eelmised omanikud, kui vett liiga palju kulub)