Nii ilus ...
Eelmine aasta sai lastega Lennes käidud post välja tulles üks pensionieelne, "täis" vanamoor kuses autode ääres.
Sinu autost natuke eemal
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#903Kuidas GTA-l läheb? Pole veel ketaste vahetuseks läinud?
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#904Ei. Tahan kõik korraga teha, ootan uusi coilovereid. Sest ketastega koos ju vahetan ka pidurisadulad suuremate vastu ära.
Nagunii tuleb terve mootor koos käigukastiga välja, siis hea need asjad kõik koos ära teha.
Nagunii tuleb terve mootor koos käigukastiga välja, siis hea need asjad kõik koos ära teha.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#905Pidureid on kordi mugavam teha, kui mootor peal on (ka coile on lihtsam vahetada)-> soovitaks need asjad teineteisest lahti siduda (oma kogemus näitab, et kui kõik maas on, siis peale alumiste õõtsade pole ühtegi detaili, mida oleks mugav vahetada-> kuigi esialgu tundub, et igasugu asjad jäävad ette, siis reaalsus on see, et ilma paigas oleva veovõllita on töö oluliselt keerulisem)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#906Poolteljed lähevad vahetusse. Ma eeldan, et kõigepealt võetakse mootor maha koos kastiga ja tehakse need tööd ära. Ning kui siis tagasi alla pannakse, tehakse juba vedrustuse asjad. Seda ma mõtlen, et ma ei hakka praegu viima eraldi autot tegemisse ja siis hiljem uuesti. Lihtsam on viia 1 korda ja las siis rahulikult teevad asjad järjest ära
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#907My bad - mul see teeninduse asi ei tulnud pähegi täiesti ausalt öeldes
sellisel juhul on jah mõistlikum kõik asjad korraga teha
sellisel juhul on jah mõistlikum kõik asjad korraga teha
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#908Oleks omal privaatne koht ja "lõputult" aega võiks seda isegi teha (hetkel ainult helesinine unistus). Kuid plaan on Pilotisse viia.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#909Komplekt siis koos. Inglismaalt enamus juppe.
Kasutatud suuremad GTA 330mm Brembo suppordid, mis ma lasin siin ära puhastada ja pulbervärvida.
Performance Friction Z pads. Ühe paremad mis saab alla panna. Vähem tolmu ja vaiksemad kui DS2500'd mis hetkel, ning mis veelgi parem- võtavad juba külmalt korralikult ja perf on testide põhjal tunduvalt parem kui DS2500'l. Lisaks siis armeeritud pidurivoolikud, peaks andma mõnusama pedaalitunde. Järgmisel nädalal peaks saabuma veel manti.
Kasutatud suuremad GTA 330mm Brembo suppordid, mis ma lasin siin ära puhastada ja pulbervärvida.
Performance Friction Z pads. Ühe paremad mis saab alla panna. Vähem tolmu ja vaiksemad kui DS2500'd mis hetkel, ning mis veelgi parem- võtavad juba külmalt korralikult ja perf on testide põhjal tunduvalt parem kui DS2500'l. Lisaks siis armeeritud pidurivoolikud, peaks andma mõnusama pedaalitunde. Järgmisel nädalal peaks saabuma veel manti.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#910soovitaks õigeks tundeks pidurivõimu tagant ära võttaSlicer kirjutas:....peaks andma mõnusama pedaalitunde.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#911Õige GTA võiksi olla selline nagu 4C praegu on.
Kerge! Seega kõik võimud vahelt ära
Ega need suuremad kettad autot kergemaks ei tee, olgugi et pidamine on parem.
Peab nüüd kergemad veljed muretsema, et oleks tasakaal
Kerge! Seega kõik võimud vahelt ära
Ega need suuremad kettad autot kergemaks ei tee, olgugi et pidamine on parem.
Peab nüüd kergemad veljed muretsema, et oleks tasakaal
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#912Hetk tagasi saabus viimane suur puzzletükk.
Ehk enne augusti lõppu saab uuenenud tehnikat katsetada
Ehk enne augusti lõppu saab uuenenud tehnikat katsetada
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#913Minu mannerg pidurdab originaal väikeste ketastega nagu kännutaha. Olen vist seda juba varemgi öelnud, et see modifikatsioon on rohkem enda rõõmuks, kui reaalseks pidurdamise parendamiseks. Kui tahad, et pidurdaks, siis osta õiged klotsid ka. Nt Ferodo ja CarbonLoraine racing klots töötab jumalahästi ka külmalt.Slicer kirjutas:Õige GTA võiksi olla selline nagu 4C praegu on.
Kerge! Seega kõik võimud vahelt ära
Ega need suuremad kettad autot kergemaks ei tee, olgugi et pidamine on parem.
Peab nüüd kergemad veljed muretsema, et oleks tasakaal
a.k.a Anthrax
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#914tõsiH.E kirjutas:Minu mannerg pidurdab originaal väikeste ketastega nagu kännutaha. Olen vist seda juba varemgi öelnud, et see modifikatsioon on rohkem enda rõõmuks, kui reaalseks pidurdamise parendamiseks. Kui tahad, et pidurdaks, siis osta õiged klotsid ka. Nt Ferodo ja CarbonLoraine racing klots töötab jumalahästi ka külmalt.Slicer kirjutas:Õige GTA võiksi olla selline nagu 4C praegu on.
Kerge! Seega kõik võimud vahelt ära
Ega need suuremad kettad autot kergemaks ei tee, olgugi et pidamine on parem.
Peab nüüd kergemad veljed muretsema, et oleks tasakaal
meie mannergu puhul (SAAB 900) oli vahe "kohutav", kui ees all olnud tavalised kettad klotsid sai asendatud uute tavaliste ketaste ja Ferodo FDS1068 klotsidega (muud ei olnud nii kiiresti saada vbl. oleks pisut kangemad pannud) + kangem vedelik (vist Motul)
taha said esialgu uued kettad ja tavalised klotsid
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#915Need konkreetsed klotsid mis nüüd võtsin on paremad tunduvalt kui hetkel all olevad DS2500'd ja natuke kehvemad kui racing DS3000.
Seega loodan paranemise märke. Lisaks ei pea muretsema laperdavate ketaste pärast, mis 305mm supportidega oli tüüpveaks peale mõningast kasutamist. Ja miks kõige olulisem, neid ei pea tuliseks kütma, et hakkaks optimaalselt toimima.
Seega loodan paranemise märke. Lisaks ei pea muretsema laperdavate ketaste pärast, mis 305mm supportidega oli tüüpveaks peale mõningast kasutamist. Ja miks kõige olulisem, neid ei pea tuliseks kütma, et hakkaks optimaalselt toimima.