Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#905
:roll:

Pidureid on kordi mugavam teha, kui mootor peal on (ka coile on lihtsam vahetada)-> soovitaks need asjad teineteisest lahti siduda (oma kogemus näitab, et kui kõik maas on, siis peale alumiste õõtsade pole ühtegi detaili, mida oleks mugav vahetada-> kuigi esialgu tundub, et igasugu asjad jäävad ette, siis reaalsus on see, et ilma paigas oleva veovõllita on töö oluliselt keerulisem)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#906
Poolteljed lähevad vahetusse. Ma eeldan, et kõigepealt võetakse mootor maha koos kastiga ja tehakse need tööd ära. Ning kui siis tagasi alla pannakse, tehakse juba vedrustuse asjad. Seda ma mõtlen, et ma ei hakka praegu viima eraldi autot tegemisse ja siis hiljem uuesti. Lihtsam on viia 1 korda ja las siis rahulikult teevad asjad järjest ära :)

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#909
Komplekt siis koos. Inglismaalt enamus juppe.
Kasutatud suuremad GTA 330mm Brembo suppordid, mis ma lasin siin ära puhastada ja pulbervärvida.
Pilt
Pilt
Performance Friction Z pads. Ühe paremad mis saab alla panna. Vähem tolmu ja vaiksemad kui DS2500'd mis hetkel, ning mis veelgi parem- võtavad juba külmalt korralikult ja perf on testide põhjal tunduvalt parem kui DS2500'l. Lisaks siis armeeritud pidurivoolikud, peaks andma mõnusama pedaalitunde.
Pilt
Pilt
Järgmisel nädalal peaks saabuma veel manti. :beaver:

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#913
Slicer kirjutas:Õige GTA võiksi olla selline nagu 4C praegu on.
Kerge! Seega kõik võimud vahelt ära :mrgreen:
Ega need suuremad kettad autot kergemaks ei tee, olgugi et pidamine on parem.
Peab nüüd kergemad veljed muretsema, et oleks tasakaal :P
Minu mannerg pidurdab originaal väikeste ketastega nagu kännutaha. Olen vist seda juba varemgi öelnud, et see modifikatsioon on rohkem enda rõõmuks, kui reaalseks pidurdamise parendamiseks. Kui tahad, et pidurdaks, siis osta õiged klotsid ka. Nt Ferodo ja CarbonLoraine racing klots töötab jumalahästi ka külmalt. :hi:
a.k.a Anthrax

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#914
H.E kirjutas:
Slicer kirjutas:Õige GTA võiksi olla selline nagu 4C praegu on.
Kerge! Seega kõik võimud vahelt ära :mrgreen:
Ega need suuremad kettad autot kergemaks ei tee, olgugi et pidamine on parem.
Peab nüüd kergemad veljed muretsema, et oleks tasakaal :P
Minu mannerg pidurdab originaal väikeste ketastega nagu kännutaha. Olen vist seda juba varemgi öelnud, et see modifikatsioon on rohkem enda rõõmuks, kui reaalseks pidurdamise parendamiseks. Kui tahad, et pidurdaks, siis osta õiged klotsid ka. Nt Ferodo ja CarbonLoraine racing klots töötab jumalahästi ka külmalt. :hi:
:hi: tõsi
meie mannergu puhul (SAAB 900) oli vahe "kohutav", kui ees all olnud tavalised kettad klotsid sai asendatud uute tavaliste ketaste ja Ferodo FDS1068 klotsidega (muud ei olnud nii kiiresti saada vbl. oleks pisut kangemad pannud) + kangem vedelik (vist Motul)
taha said esialgu uued kettad ja tavalised klotsid
Seitsekümmend Viis

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#915
Need konkreetsed klotsid mis nüüd võtsin on paremad tunduvalt kui hetkel all olevad DS2500'd ja natuke kehvemad kui racing DS3000.
Seega loodan paranemise märke. Lisaks ei pea muretsema laperdavate ketaste pärast, mis 305mm supportidega oli tüüpveaks peale mõningast kasutamist. :eh: Ja miks kõige olulisem, neid ei pea tuliseks kütma, et hakkaks optimaalselt toimima.