Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#917
Slicer kirjutas:Selline küsimus, et kuhu soovitaksite või julgeksite viia oma auto üle kere tegemisse?
Plastikutööd kaasa arvatud.

Kõige turvalisem ja kindlam oleks ikka esinduses teha(kui rahakott lubab) või siis mõnes suuremas keretööde töökojas näiteks Hiteh, Benefit või Värvaltrans. Eks need kõik on kallid kohad, odavalt ei saa midagi! Kui tulemust tahad siis peab ka selle eest maksma! :D
Tegelikult kadaka teel on ka üks hea koht(tuttava oma), mu vend lasi isegi oma Lexuse seal üle värvida.

Aga kui oma autole väikest vaheldust tahad siis võid ju ka Hiiumaale tuua, minu hellade käte hoolde... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#919
Tallinnast väljas on küll soovitada kedagi, aga omal ja tuttavatel on sellised kogemused esindustega, et EALES ei vii autot esindusse tegemisele enam. Ma ei ütle, et Pilot ka samuti käitub, aga reaalsus on see, et esindustel on koostööpartnerid, kus on määrav hind ja ainult hind, ehk siis esindus ka teenib veel sinult.
Olen käinud esinduses peale esindusest tellitud keretöid garantiilisel masinal vastu võtmas, kus tagapampril on näha pahtlikuhjad/kõrgemad kohad, mitte ei vahetatud pamprit välja nagu paberites kirjas, teisel masinal ei sobinud taga poritiib kuidagi tagaluugi ja tuledega kokku.
Seega, minu väide, et tellides esindusest kalli töö, saad samasuguse pa*a, nagu kuskil Volli garaažis. Tellid ise kuskilt tunnustatud kohast ja tead, et maksad otse, mitte ei maksa odava ja viletsa töö eest kallist hinda aind sellepärast, et arvad, et esindus on nagu kaitseingel vahel. Hind on sulle lõpuks sama, aga kvaliteedi vahe on üüratu.

Võib-olla natuke julm ja ülekohtune kirjutis esinduse keretööde kohta, aga endal kahjuks teistsugused kogemused puuduvad
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#920
No ma pigem ka ei kasutaks vahendajat, see ainult kergitab hinda.
Kui esindus oleks vahepeal ja annaks omapoolse 2 aastase garantii, siis võibolla veel. Kui tehakse kehva tööd siis on esindusel ka oluline, et see likvideeritakse kiiremas korras ja garantii all.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#921
See esinduste puhul just üllatama panigi, et omanik kutsuti järgi, ilma, et nad ise (vist) autot näinud olekski. Kui viisime võtmed sisse tagasi, et nalja teete või, sellist tööd me küll vastu ei võta, siis aind kehitati õlgu ja öeldi, et helistame, kui tehtud. Ja kogemus 2 esindusega (jaapan, euroopa).
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#923
Faif kirjutas:
Slicer kirjutas:Selline küsimus, et kuhu soovitaksite või julgeksite viia oma auto üle kere tegemisse?
Plastikutööd kaasa arvatud.
Aga kui oma autole väikest vaheldust tahad siis võid ju ka Hiiumaale tuua, minu hellade käte hoolde... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mul oleks vaja ka üle värvida ja natukene keretööd teha :D Palju sa muidu 156 sedaani eest võtaksid :D

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#925
Slicer kirjutas:Ühesõnaga läks ikka uuesti tegemisse ja saadi lõpuks korralik tulemus?
Jep, ühel juhul tuli oodata nädala ja teisel juhul 4päeva. Ja siis oli asi nii, nagu paberites ja nägi hea ka välja. Aga alguses tuldi ikka mütsiga lööma. Minu point lihtsalt on selles, et läbi esinduse tellides ja kallimat raha makstes, ei saa sa tegelikult paremst kvaliteeti. St kui kerefirma (esinduse koostööpartner) ütleb esindusele, et nemad ei anna tööle üle 3kuu garantiid, siis esindus ju ei saa sinna lisada ise 21kuud juurde, et klient rahul oleks.

Kui sul garantiiline masin, siis ideeliselt oleks hea, kui kõik käiks läbi esinduse, et vältida hilisemaid keregarantii jamasid. Vanemal masinal vaadata juba lihtsalt maksumust ja mida selle raha eest pakutakse (tööde maht, tingimused jne)

Ma loodan endiselt, et keegi ei loe siit välja võitlust Piloti vastu. Mul pole neile ühtegi etteheidet.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#927
bnd kirjutas:
Slicer kirjutas:Ühesõnaga läks ikka uuesti tegemisse ja saadi lõpuks korralik tulemus?
Jep, ühel juhul tuli oodata nädala ja teisel juhul 4päeva. Ja siis oli asi nii, nagu paberites ja nägi hea ka välja. Aga alguses tuldi ikka mütsiga lööma. Minu point lihtsalt on selles, et läbi esinduse tellides ja kallimat raha makstes, ei saa sa tegelikult paremst kvaliteeti. St kui kerefirma (esinduse koostööpartner) ütleb esindusele, et nemad ei anna tööle üle 3kuu garantiid, siis esindus ju ei saa sinna lisada ise 21kuud juurde, et klient rahul oleks.

Kui sul garantiiline masin, siis ideeliselt oleks hea, kui kõik käiks läbi esinduse, et vältida hilisemaid keregarantii jamasid. Vanemal masinal vaadata juba lihtsalt maksumust ja mida selle raha eest pakutakse (tööde maht, tingimused jne)

Ma loodan endiselt, et keegi ei loe siit välja võitlust Piloti vastu. Mul pole neile ühtegi etteheidet.
Ma pean kõigepealt Pilotist oma masina kätte saama. Eks siis vaatan. Tahaks sõita ka vahepeal :P
Kas enne talve on mõtet keretöid üldse teha või pigem kevadet oodata?

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#928
Tervitus üle pika aja, poisid ja tüdrukud!
Loodan, et OT on siin endiselt kombeks ja pistan vahele küsimuse.
Armeeritud vs tavaline pidurivoolik? Tasub või mitte? Kusagilt sirvides jäi silma, et tavatingimustes läheb sodi ja jama vahele ning läheb kiiremini katki kui tavaline. Samas tunnetus parem...
...eks tuunimine algab ju piduritest!
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#929
veiks kirjutas:Tervitus üle pika aja, poisid ja tüdrukud!
Loodan, et OT on siin endiselt kombeks ja pistan vahele küsimuse.
Armeeritud vs tavaline pidurivoolik? Tasub või mitte? Kusagilt sirvides jäi silma, et tavatingimustes läheb sodi ja jama vahele ning läheb kiiremini katki kui tavaline. Samas tunnetus parem...
...eks tuunimine algab ju piduritest!
Kuhu vahele?
Ma ei näe ühtegi põhjust peale hinna, miks peaks kummivoolikut eelistama.
a.k.a Anthrax