Kusjuures ega ma ei tea ise ka, et kuhu vahele. Naised saunas...
Aga armeeritud it is!
Tänud
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#932Ei näe armeeritud voolikul väga vajadust, tuntavat vahet pole, sest niikuinii on pidurivõimendi. Siis tunned kui sõidad tavalise autoga ntks A24 ringil. Omast kogemusest niipalju, et saad armeeritud voolikutega 2 ringi rohkem sõita, siis läheb vedelik keema juba.
Ütleme nii, et väga suur upgrade ta pole ja nõuab isegi rohkem hooldust.
Ütleme nii, et väga suur upgrade ta pole ja nõuab isegi rohkem hooldust.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#934Soovitan sel juhul Castrol reacti. Kõiki muid eiran. Hind on ka vastav. 100€ liiter.
Alla selle pole väga mõtekas vaadata. Vähemalt BMW cupis oli see ainuke meil mis keema ei läinud.
Alla selle pole väga mõtekas vaadata. Vähemalt BMW cupis oli see ainuke meil mis keema ei läinud.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#935Jutt käib vist sellest piduriõlist?piktor kirjutas:Soovitan sel juhul Castrol reacti. Kõiki muid eiran. Hind on ka vastav. 100€ liiter.
Alla selle pole väga mõtekas vaadata. Vähemalt BMW cupis oli see ainuke meil mis keema ei läinud.
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=13858
10 korda odavam siiski sellest 100 eurost liiter.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#936Ma ostsin juba ammu selle
http://www.autostuudio.ee/tooted/detail ... l?sef=hcfp
http://www.autostuudio.ee/tooted/detail ... l?sef=hcfp
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#937Tehke pidurijahutus korda. Sõidetud mitu hooaega ATE Bluega täiesti probleemivabalt. Kusjuures on veel ka ABS peal, mis asjale kaasa just ei aita.piktor kirjutas:Soovitan sel juhul Castrol reacti. Kõiki muid eiran. Hind on ka vastav. 100€ liiter.
Alla selle pole väga mõtekas vaadata. Vähemalt BMW cupis oli see ainuke meil mis keema ei läinud.
Minu kogemus armeeritud voolikule üleminekul on küll väga postiivine. Pedaal läks palju konkreetsemaks. Tänavale ma seda muidugi ei paneks- mõttetu.
a.k.a Anthrax
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#939Kas see äkki läheb selle alla?piktor kirjutas:Kaasarääkija peaks lugema BMW klassi reeglid läbi
1.4 Samaväärne osa
Samaväärne osa peab vastama kõikidele originaalosa tunnustele, välja arvatud
osanumber.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#941Ei näe, et minu jutust mõni punkt reeglitega vastuollu läheks.piktor kirjutas:Kaasarääkija peaks lugema BMW klassi reeglid läbi
a.k.a Anthrax
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#942Seal tohib kasutada ainult original piduridetaile või piduri osi. Ainuke upgrade on siis põimitud voolikud.
Aga originaal ketta ja supportiga pikka maad ära ei sõida. Ja kuna all on ka semislick yokohama oma, et seal on piduritel palju kuuma peal. Sellepärast ka kangem õli. Muidu poleks nendel teistel viga, aga kellel on need vahetavad piduriõli peale igat sõitu ja lõppkokkuvõttes tuleb see srf odavam kuna seda vahetad kord hooajal.
Aga originaal ketta ja supportiga pikka maad ära ei sõida. Ja kuna all on ka semislick yokohama oma, et seal on piduritel palju kuuma peal. Sellepärast ka kangem õli. Muidu poleks nendel teistel viga, aga kellel on need vahetavad piduriõli peale igat sõitu ja lõppkokkuvõttes tuleb see srf odavam kuna seda vahetad kord hooajal.
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#943Kaks korda Eesti meistriks tulla, piisab ka 15eurosest ATE racing bluest. Kusjuures pole olnud vaja seda ka vahetada.piktor kirjutas:Seal tohib kasutada ainult original piduridetaile või piduri osi. Ainuke upgrade on siis põimitud voolikud.
Aga originaal ketta ja supportiga pikka maad ära ei sõida. Ja kuna all on ka semislick yokohama oma, et seal on piduritel palju kuuma peal. Sellepärast ka kangem õli. Muidu poleks nendel teistel viga, aga kellel on need vahetavad piduriõli peale igat sõitu ja lõppkokkuvõttes tuleb see srf odavam kuna seda vahetad kord hooajal.
Kui loed nüüd ise natuke reeglit siis saad aru et üht-koma-teist on ikkagi lubatud teha pidurite jahutamiseks.
Lühidalt on mu sõnum teema omanikule see, et kuskilt läheb mõistlik piir raha, kaubamärgi ja performance vahel. Võib ju valada pimesi Castroli õli sinna sisse ja saab kindlasti väga hea. Küll aga saab sama hea märksa väiksema summa eest. Iseasi on veel see, kas seda potentsiaali üldse vaja läheb. Ka suvaline Polari piduriõli kestab ilusasti kui just ringrajale ei tiku.
a.k.a Anthrax
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#944Ma selle ATE Racing Blue valisin puhtalt heade soovituste eest AO foorumis, kes on kasutanud seda mõnedel üksikutel rajapäevadel aastas.
Ning toimib tänaval ka loomulikult. Ning oluline oli hinna kvaliteedi suhe
Ning toimib tänaval ka loomulikult. Ning oluline oli hinna kvaliteedi suhe
Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#945Enda kogemusest gta-ga, või üldse rajaga.
2,5l masin, see esimene, sel õnnestus alati ajada 5 ringiga Audrus piduripedaal pehmeks. Samas kui gta-l ei juhtunud seda kordagi, ei Soomes, ei Tabasalus, ei Raplas, ei Audrus. Lihtsalt kevadel läks uus õli sisse ja oligi kõik, kuigi ma ei usu, et aastaga seob juba niipalju niiskust, et see tunda annaks. Gta-l olid 330 kettad ja lisaks veel suht tänava klotsid, st kallima otsa omad, aga ei mingit reissingut ja Audrus sain pidama ka peale 8ndat ringi kui puu taha, ainus asi mis tuli, oli kuumade klotside-ketastega hakkas kergemal pidurdusel vilistama.
Praegusel 2,5l käisin ainult suportid üle, uus õli ja jahutus, pole veel "hardcore" võistlust teinud, aga siiani tundub kõik ok. Seega, jah, kas 90%ajast igapäeva masinale on mõtet nii kallist nn järelaitamist teha ehk kas on mõtet võtta nn keemiakursust?
Teisest küljest võib-olla need vähesed hetked rajal on sellevõrra elamusterohkemad.
2,5l masin, see esimene, sel õnnestus alati ajada 5 ringiga Audrus piduripedaal pehmeks. Samas kui gta-l ei juhtunud seda kordagi, ei Soomes, ei Tabasalus, ei Raplas, ei Audrus. Lihtsalt kevadel läks uus õli sisse ja oligi kõik, kuigi ma ei usu, et aastaga seob juba niipalju niiskust, et see tunda annaks. Gta-l olid 330 kettad ja lisaks veel suht tänava klotsid, st kallima otsa omad, aga ei mingit reissingut ja Audrus sain pidama ka peale 8ndat ringi kui puu taha, ainus asi mis tuli, oli kuumade klotside-ketastega hakkas kergemal pidurdusel vilistama.
Praegusel 2,5l käisin ainult suportid üle, uus õli ja jahutus, pole veel "hardcore" võistlust teinud, aga siiani tundub kõik ok. Seega, jah, kas 90%ajast igapäeva masinale on mõtet nii kallist nn järelaitamist teha ehk kas on mõtet võtta nn keemiakursust?
Teisest küljest võib-olla need vähesed hetked rajal on sellevõrra elamusterohkemad.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar