Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#932
Ei näe armeeritud voolikul väga vajadust, tuntavat vahet pole, sest niikuinii on pidurivõimendi. Siis tunned kui sõidad tavalise autoga ntks A24 ringil. Omast kogemusest niipalju, et saad armeeritud voolikutega 2 ringi rohkem sõita, siis läheb vedelik keema juba.
Ütleme nii, et väga suur upgrade ta pole ja nõuab isegi rohkem hooldust.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#935
piktor kirjutas:Soovitan sel juhul Castrol reacti. Kõiki muid eiran. Hind on ka vastav. 100€ liiter.
Alla selle pole väga mõtekas vaadata. Vähemalt BMW cupis oli see ainuke meil mis keema ei läinud.
Jutt käib vist sellest piduriõlist?
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=13858
10 korda odavam siiski sellest 100 eurost liiter. ;)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#937
piktor kirjutas:Soovitan sel juhul Castrol reacti. Kõiki muid eiran. Hind on ka vastav. 100€ liiter.
Alla selle pole väga mõtekas vaadata. Vähemalt BMW cupis oli see ainuke meil mis keema ei läinud.
Tehke pidurijahutus korda. Sõidetud mitu hooaega ATE Bluega täiesti probleemivabalt. Kusjuures on veel ka ABS peal, mis asjale kaasa just ei aita.
Minu kogemus armeeritud voolikule üleminekul on küll väga postiivine. Pedaal läks palju konkreetsemaks. Tänavale ma seda muidugi ei paneks- mõttetu.
a.k.a Anthrax

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#942
Seal tohib kasutada ainult original piduridetaile või piduri osi. Ainuke upgrade on siis põimitud voolikud.
Aga originaal ketta ja supportiga pikka maad ära ei sõida. Ja kuna all on ka semislick yokohama oma, et seal on piduritel palju kuuma peal. Sellepärast ka kangem õli. Muidu poleks nendel teistel viga, aga kellel on need vahetavad piduriõli peale igat sõitu ja lõppkokkuvõttes tuleb see srf odavam kuna seda vahetad kord hooajal.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#943
piktor kirjutas:Seal tohib kasutada ainult original piduridetaile või piduri osi. Ainuke upgrade on siis põimitud voolikud.
Aga originaal ketta ja supportiga pikka maad ära ei sõida. Ja kuna all on ka semislick yokohama oma, et seal on piduritel palju kuuma peal. Sellepärast ka kangem õli. Muidu poleks nendel teistel viga, aga kellel on need vahetavad piduriõli peale igat sõitu ja lõppkokkuvõttes tuleb see srf odavam kuna seda vahetad kord hooajal.
Kaks korda Eesti meistriks tulla, piisab ka 15eurosest ATE racing bluest. Kusjuures pole olnud vaja seda ka vahetada. ;)
Kui loed nüüd ise natuke reeglit siis saad aru et üht-koma-teist on ikkagi lubatud teha pidurite jahutamiseks.
Lühidalt on mu sõnum teema omanikule see, et kuskilt läheb mõistlik piir raha, kaubamärgi ja performance vahel. Võib ju valada pimesi Castroli õli sinna sisse ja saab kindlasti väga hea. Küll aga saab sama hea märksa väiksema summa eest. Iseasi on veel see, kas seda potentsiaali üldse vaja läheb. Ka suvaline Polari piduriõli kestab ilusasti kui just ringrajale ei tiku.
a.k.a Anthrax

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#945
Enda kogemusest gta-ga, või üldse rajaga.
2,5l masin, see esimene, sel õnnestus alati ajada 5 ringiga Audrus piduripedaal pehmeks. Samas kui gta-l ei juhtunud seda kordagi, ei Soomes, ei Tabasalus, ei Raplas, ei Audrus. Lihtsalt kevadel läks uus õli sisse ja oligi kõik, kuigi ma ei usu, et aastaga seob juba niipalju niiskust, et see tunda annaks. Gta-l olid 330 kettad ja lisaks veel suht tänava klotsid, st kallima otsa omad, aga ei mingit reissingut ja Audrus sain pidama ka peale 8ndat ringi kui puu taha, ainus asi mis tuli, oli kuumade klotside-ketastega hakkas kergemal pidurdusel vilistama.
Praegusel 2,5l käisin ainult suportid üle, uus õli ja jahutus, pole veel "hardcore" võistlust teinud, aga siiani tundub kõik ok. Seega, jah, kas 90%ajast igapäeva masinale on mõtet nii kallist nn järelaitamist teha ehk kas on mõtet võtta nn keemiakursust?
Teisest küljest võib-olla need vähesed hetked rajal on sellevõrra elamusterohkemad.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)