Sai nüüd tehtud 108000 km peal ära suurem hooldus.
Rihmavahetus koos kõigi rullikutega.
Generaatori rihma vahetus ja rullikud + generaatori enda täielik taastamine.
Veempump.
Kompressiooni mõõtmine.
Airbagi ECU vahetus.
Õlivahetus.
Kuskilt lekkis jahutusvedelikku, oli vaja kindlaks teha ja parandada.
Miks kliima ei püsi, vaja lekkekoht tuvastada.
TÜV siis peale vigade kõrvaldamist teha.
--------------------------
Nende pärast sai auto viidud TRK'sse.
Vahepeal sain update'i Kalvolt, et paremad pooltelje mõlemas otsas on kaitsekummid läbi, need siis lasin ära vahetada.
Lisaks jahutusvedeliku kadumise põhjustajaks oli lekkiv radikas. Selle tellisin ise ja on teel.
Kliima ei toimi sest üks kliima toru on pooleks
Ning ofc seda enam ei toodeta ka, ning tellida pole ka võimalik. Tehakse spetsi poolt käsitsi.
Ning vahetatakse siis kui tuleb ka uus radikas. Ehk järgmise nädala jooksul.
TÜV sai ka nüüd tehtud, tänu Airbagi ECU'le millele Rain leidis oma kollektsioonist sobiva nr'ga asenduse.
TÜV ajal muidugi oli paras ehmatus kogu seltskonnale, kui mootori vahelt hakkas suitsu tulema. Veel suurem ehmatus olevat siis olnud kui suitsu tuli sisselakse kollektori tagant- seal kus asub auto aju
Ning selline plastiku lõhn ka....
Kuid uurimise ja puurimise tulemusena lendas hoopis....
Mis on pildil? Vastus allpool...
Süütepool otsustas harakiri sooritada peale 108000km ja oma sisu välja lasta.
Hea, et niigi läks ning õnneks oli Kalvol riiulilt kohe asendus võtta.
TÜV mehed natuke nurisesid minu summti püti üle (Autolusso'st "Wizardi" kätetöö), õigemini selle mõnusa hääle üle mida see välja laseb
Aga tehtud ta sai. Hiljem ütlesin ka ühele nendest, et ega Audi RS5 vaiksem pole kui vajutada põhja lapats
Lisaks sai talvepapud jalga ning koju ma tulin.
Peale 1.5 nädalat sõitmist 2.0 diisliga... ulme mõnus ikka.
See hääl, see minek....
To be continued...