Läksin siis õhtul sõitma, et kontrollida kas auto läheb käima ja läks suht lihtslat. Kuna külmad on tulekul siis tahtsin väikese tiiru teha, et mitte lasta autol liiga pikalt seista.
Sai mingi 10min sõidetud, kui auto heli muutus. Selliseks madalamaks ja jõrisevamaks, nagu V8. Ei pööranud väga tähelepanu kui paar minutit hiljem hakkas viskama teada tuntud mootori tuld. Tuli ikoon ja kadus.. ning nii ta vilkus.
Kartsin juba hullemat, teades mismoodi peale esmast autoostu mul hammasrihma üle viskas ja osad klapid pähe said. Kartsin hullemat ühesõnaga...
Pidasin kesklinnas ühel kõrvaltänaval kinni ja hakkasin oma OBD Torque telefoni äpiga vaatama, et mis viga ta annab.
Fault codes=0. See oli kummaline, kuid menüüs oli ka pending faults ja see näitas P0306 koodi. Ning Misfire cylinder 6.
Kõrval oli kohe veebilink ka ja see viis siia:
http://www.dtcsearch.com/P0306/?from=Torque
Samal ajal kõikus ka "Vacum" näitaja päris palju. nii 14.0-15.9 jne.
Kuna ma liigutasin aku kättesaamiseks neid õhuvoolikuid siis võibolla ei pannud korralikult tagasi. Pean üle vaatama kui ilmad soojemaks lähevad.
Kuid võimalik, et on ka midagi läbi konkreetselt. Süütepool hiljuti vahetati. Peab uurima täpselt, milline mul tookord läbi läks.
Code Severity & Symptoms Conditions which promote storage of a P0306 are likely to cause catalytic converter and/or engine damage.
This code should be classified as severe.
Symptoms may include:
Diminished engine performance
---ei hakanud katsetama, kuid tundus küll
Rough or unstable feeling from engine (at idle or under light acceleration)
--- oli tunda
Odd odor from engine exhaust
---oli tunda
Flashing or constant MIL (malfunction indicator lamp) illumination
---vilkus
Causes
A code P0306 may mean that one or more of the following has happened:
Defective ignition coil(s) Bad spark plug(s), spark plug wires, or spark plug boots
---varem üks on vigane olnud
Faulty fuel injector(s)
--- ei tahaks uskuda
Malfunctioning fuel delivery system (fuel pump, fuel pump relay, fuel injectors, or fuel filter)
---pump on kunagi vahetatud, kuid ei usu et see probleem hetkel
Major engine vacuum leak
---võimalik, et akuvahetusega jäi paha ühendus segusiibriga või vigastasin õhuvoolikut, külmaga võis rabe olla
EGR valve stuck in the wide open position
--- kas üldse sellel mootoril on seda, minuteada mitte?.
Clogged EGR ports
Diagnosis & Repair Steps
A diagnostic scanner, digital volt/ohmmeter (DVOM), and a reliable vehicle information source will be required to diagnose a stored (or pending) code P0306.
Begin your diagnosis with a visual inspection of the affected ignition coil, spark plug, and spark plug boot
Components that are contaminated with liquid (oil, engine coolant, or water) must be cleaned or replaced
If the recommended maintenance interval demands (all) spark plug replacement, this is a good time to do it
Inspect primary wiring and connectors, for the ignition coil in question, and make repairs as necessary
Key-on-engine-running (KOER), listen for the presence of a large vacuum leak and make repairs if necessary
If lean exhaust codes or fuel supply codes accompany the misfire code, they should be diagnosed and repaired first
All EGR valve position codes should be rectified prior to diagnosing a misfire code
Insufficient EGR flow codes should be addressed before diagnosing this code
Lindistasin ka selle "V8 heli"
https://clyp.it/4flihnaq