Ai kurjaaaa :icon_shocked:
Kuidas juhtus, kas oli rihmavahetus nii palju aega tagasi või mõni praak toodang?
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#17Ütleme nii, et ei oleks tohtinud usaldada eelmise omaniku rihmavahetusjuttu. Võtsin nukad paljaks, siduripoolsed kaks silindrit on klapid all kinni. Ei tea kas võis kolbidele ja saaledele ka midagi teha? Ei taha veel plokikaant maha võtta kuna kuuks ajaks autost eemale.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#18Võtsin üllatusmuna lahti ja vastu vaatas 16 kukeseent. Poole cm sügavused süvendid sisselaske poole peal on originaalid?
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#19Orig. klapil on täis sile pind. Järelikult pole see esimene tegemine.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#20Täpsustamata jäi,et süvendid on kolbidel. Näevad välja siledad.alfahoolik kirjutas:Võtsin üllatusmuna lahti ja vastu vaatas 16 kukeseent. Poole cm sügavused süvendid sisselaske poole peal on originaalid?
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#22:icon_hi:
Mõrad juhtpuksidel
16 kõverat kukeseent.
Jano toetas sirgete klappidega. :icon_thumbup:
Kuidas juhtpukse kõige parem vahetada on? Ega ilma kaant kuumutamata vist välja ei mängi?
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#24Helista talle ja paku, et lihtmenetluse korras maksab selle mootori remondi (või mingi osa) kinni.alfahoolik kirjutas:... ei oleks tohtinud usaldada eelmise omaniku rihmavahetusjuttu.
Kui ta maksta ei taha, siis meenuta talle, et Eesti seadused võimaldavad temalt kogu auto müügihinna kohtu kaudu tagasi nõuda ja nüüd juba katkise auto talle tagastada.
Sest siinkohal on ju tegemist pahatahtliku vea varjamisega.
Mul üks tuttav ostis auto, millel bägid saepuru täis. (mingid takid olid ilmselt vahele pandud, sest diagnostika ostueelses kontrollis vigu ei näidanud)
Nüüd on müüja tõsises k..ses ja tõenäoliselt läheb tagasiostuks. (kuna bägiring on kallim kui auto ise)
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#25Mõne kallima masina puhul oleks mõtet jageleda, pealegi on tehingust kaua aega möödas. See on ka minu enda viga, et kohe katteid maha ei keeranud ja põhjalikku ülevaatust ei teinud.
On ehk kellelgi anda järgmiste poltide kinnitusmomenti?:
Kepsusaaled
Nukasaaled
Karter
Rihmapingutid
Plokikaas
Rihmarattad
On ehk kellelgi anda järgmiste poltide kinnitusmomenti?:
Kepsusaaled
Nukasaaled
Karter
Rihmapingutid
Plokikaas
Rihmarattad
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#26Hei
momendid siis:
Plokikaas:
1. 20Nm
2. 40Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
5. 90 kraadi
Raam saaled ( vända):
1. 48-60Nm
2. 96-119Nm
Kepsu saaled:
1. 25Nm
2. 60 kraadi
Karter:
m6 7-9Nm
m8 21-26Nm
Hooratas: 121-149Nm
Siduri korv: 20-25Nm
Vända otsas olev polt rihmade poolne 340-378Nm
Nukkvõllide hammasrattad:
Sisse l. 13-16Nm
Välja l. 102-126Nm
Nukkvõlli saaled: 13-16Nm
Jõudu tööle!
momendid siis:
Plokikaas:
1. 20Nm
2. 40Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
5. 90 kraadi
Raam saaled ( vända):
1. 48-60Nm
2. 96-119Nm
Kepsu saaled:
1. 25Nm
2. 60 kraadi
Karter:
m6 7-9Nm
m8 21-26Nm
Hooratas: 121-149Nm
Siduri korv: 20-25Nm
Vända otsas olev polt rihmade poolne 340-378Nm
Nukkvõllide hammasrattad:
Sisse l. 13-16Nm
Välja l. 102-126Nm
Nukkvõlli saaled: 13-16Nm
Jõudu tööle!
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#27Töö algab kui ma Kupist välja kolin:D
Kust normaalset remondijuhendit saada?
Elearn pole eriti põhjalik ja Dte ei lähe windows 7 peal käima.
Kust normaalset remondijuhendit saada?
Elearn pole eriti põhjalik ja Dte ei lähe windows 7 peal käima.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#29Mida see sportpack 2 sisaldab või mis loom too on? :icon_crazy:
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#30See oli vist vähe madalam ja jäigem vedru, karbilaiendid, 16 tollised veljed, tumeda taustaga kellad ja Recaro istmed. Ja võib-olla, et veel midagi . Ahjaa, carbon-look keskkonsool ka.