AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#32
janar_t kirjutas:See oli vist vähe madalam ja jäigem vedru, karbilaiendid, 16 tollised veljed, tumeda taustaga kellad ja Recaro istmed. Ja võib-olla, et veel midagi :icon_think:. Ahjaa, carbon-look keskkonsool ka.
Need asjad silma hakkavad jah.
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#33
Kui suure lõtku peaks klapisäärele jätma?

Tahaks teada mis mõõdus hõõritsa peaks juhtpukside freesimiseks hankima. Klapisääre diameeter on 7mm.
Malmist puks eriti temperatuuriga mängida ei tohiks.
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#38
oi kurja kuidas himmad on üles läinud :icon_roll: vanasti maksis opeli 2.0 kaase lihv ca 300 eek.


Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud :icon_thumbup:
Jõudu ja jaksu, suure töö oled ette võtnud!

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#39
kallurautojuht kirjutas:Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud
Olid suuresti abiks ja need joonised.

Homme tuleb viimane jupp kohale ja õhtul lootust käivitada.
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#44
Korras juba, võtmega mängimine ja korduv lahtiühendamine aitas.

Kui kedagi peaks huvitama hüdrotõukuri sisu...
Pilt
väga lihtne lahti võtta ja ära puhastada. Soovitan töö ette võtta, kui midagi klõbiseb, auto käib endal nüüd küll palju vaiksemalt. Pealegi kui peale mootori remonti ilma õlist tühjendamata tagasi panna, võib osad klapid veidi lahti suruda(kui ei pane samasse pessa tagasi või klapisäär on tänu klapi soveldamisele tõusnud).Õli sealt iseenesest väljuda väga ei taha.
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#45
Muuseas, sellel sisemisel kolvil on soovitav see otsas olev plekk ära võtta. Seal on üks pisike vedru ja kuul, mis kipuvad mustast õlist ära paakuma ja on üheks mittetöötamise põhjuseks.