mul on ka carbon look keskkonsool :icon_problem:
äkki on ka ningi eriline
karbilaiendid olid ka, aga viskasin minema üks oli ostes katki ja... ja ma ei teagi miks ma nii tegin.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#32Need asjad silma hakkavad jah.janar_t kirjutas:See oli vist vähe madalam ja jäigem vedru, karbilaiendid, 16 tollised veljed, tumeda taustaga kellad ja Recaro istmed. Ja võib-olla, et veel midagi . Ahjaa, carbon-look keskkonsool ka.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#33Kui suure lõtku peaks klapisäärele jätma?
Tahaks teada mis mõõdus hõõritsa peaks juhtpukside freesimiseks hankima. Klapisääre diameeter on 7mm.
Malmist puks eriti temperatuuriga mängida ei tohiks.
Tahaks teada mis mõõdus hõõritsa peaks juhtpukside freesimiseks hankima. Klapisääre diameeter on 7mm.
Malmist puks eriti temperatuuriga mängida ei tohiks.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#34Kolvirõngad olid terved ja kinni ei olnud. Samuti ei olnud saaledele midagi teinud.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#35Plokikaas 70 EUR - lihvimine, juhtpukside vahetus, klappide lihvimine.
Kodukootud nukalukustid.
Kodukootud nukalukustid.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#37Lihvis tuttav ja klapid tegi mingi kohalik härra, Lõuna-Eestis tuntud tegija.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#38oi kurja kuidas himmad on üles läinud :icon_roll: vanasti maksis opeli 2.0 kaase lihv ca 300 eek.
Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud :icon_thumbup:
Jõudu ja jaksu, suure töö oled ette võtnud!
Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud :icon_thumbup:
Jõudu ja jaksu, suure töö oled ette võtnud!
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#39Olid suuresti abiks ja need joonised.kallurautojuht kirjutas:Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud
Homme tuleb viimane jupp kohale ja õhtul lootust käivitada.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#40A kui nüüd lugeda, et see ei olnud vaid lihv vaid ka pukside vahetus ja klappide lihv, siis on ju lausa muidu saadud..kallurautojuht kirjutas:oi kurja kuidas himmad on üles läinud :icon_roll: vanasti maksis opeli 2.0 kaase lihv ca 300 eek.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#42Tiksub.
Nonii, low signal from air flow meter. Seismisega ära surnud?
Nonii, low signal from air flow meter. Seismisega ära surnud?
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#43kontrolli ühendust ja pese brake cleaneriga seda anduri otsa. Mul bensukal aitas.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#44Korras juba, võtmega mängimine ja korduv lahtiühendamine aitas.
Kui kedagi peaks huvitama hüdrotõukuri sisu... väga lihtne lahti võtta ja ära puhastada. Soovitan töö ette võtta, kui midagi klõbiseb, auto käib endal nüüd küll palju vaiksemalt. Pealegi kui peale mootori remonti ilma õlist tühjendamata tagasi panna, võib osad klapid veidi lahti suruda(kui ei pane samasse pessa tagasi või klapisäär on tänu klapi soveldamisele tõusnud).Õli sealt iseenesest väljuda väga ei taha.
Kui kedagi peaks huvitama hüdrotõukuri sisu... väga lihtne lahti võtta ja ära puhastada. Soovitan töö ette võtta, kui midagi klõbiseb, auto käib endal nüüd küll palju vaiksemalt. Pealegi kui peale mootori remonti ilma õlist tühjendamata tagasi panna, võib osad klapid veidi lahti suruda(kui ei pane samasse pessa tagasi või klapisäär on tänu klapi soveldamisele tõusnud).Õli sealt iseenesest väljuda väga ei taha.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
#45Muuseas, sellel sisemisel kolvil on soovitav see otsas olev plekk ära võtta. Seal on üks pisike vedru ja kuul, mis kipuvad mustast õlist ära paakuma ja on üheks mittetöötamise põhjuseks.