[OT]
anna naise auto tagasi ja nõua selle asemele Giuliettat
kui 1 või 2 kiirus vilistab, siis on kindlasti tegemist garantiilise asjaga-> eriti kui seda teeb kõigil positsioonidel. Vile tekib viltusest tihendist või klapist (ja ma arvan, et C4 armatuuri ei taha keegi vabatahtlikult ronida... erinevalt nt 156 omast, kus on kõik asjad kompaktselt paigas ja loogiliselt kättesaadavad)
[/OT]
Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#32Aitäh abi eest. Pean veel jälgima oma pinina/vilina olukorda. Viimati, kui esines, siis jäi mulje, et "lumehelbekese" nuppu vajutades jäi pinin vait. Ehk siis konditsioneeri või pumbaga seotud? Puhurite võimsuse muutmine pininas midagi ei muuda va muidugi, kui kõik puhumis-seadmed välja lülitada.
Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#33Täida kliimasüsteemikapa98 kirjutas:Aitäh abi eest. Pean veel jälgima oma pinina/vilina olukorda. Viimati, kui esines, siis jäi mulje, et "lumehelbekese" nuppu vajutades jäi pinin vait. Ehk siis konditsioneeri või pumbaga seotud? Puhurite võimsuse muutmine pininas midagi ei muuda va muidugi, kui kõik puhumis-seadmed välja lülitada.
a.k.a Anthrax
Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#34
See hetk, kui oled uhke kahe Alfa omanik.
Punane rakett müüdud.
Must nool kohe asemele ostetud.
Kiidan siinkohal Maanteameti iseteenindust. 5+. Kõik lihtne ja selge ja väga kärme.
Punane rakett müüdud.
Must nool kohe asemele ostetud.
Kiidan siinkohal Maanteameti iseteenindust. 5+. Kõik lihtne ja selge ja väga kärme.