Peale mõningast organiseerimist, ootamist, majandamist ja klapimist sai aprilli keskel Lätist soetatud oma teine Alfa:
Alfa Romeo 156 TI 2.0 JTS aastast 2004.
Auto on uuena Riiast ostetud ja mina olen järjekorras 3. omanik.
Tänaseks on läbisõit u 112 000 km.
Käigukastiks on 5 käiguga manuaalne kast.
Turismo Internazionale paketiga on kaasa tulnud:
* TI logoga 17'' Toora T670 veljed
* Musta naha ja punaste õmblustega Recaro Sport Line istmed
* tagasihoidlik seelik
Kuna tegemist on tänaseks ikkagi 7 aastat vana autoga, siis nipet-näpet ikka teha oleks, aga üleüldises plaanis olen autoga väga, väga (ja rõhutan ka kolmas kord, et VÄGA) rahul.
Esimene sõidukogemus ja tõsine üllatus tuli Riiast Häädemeeste kaudu Tartusse sõites. Üksi sõites väga tempot ei söendand teha. Kui üks must BMW minust mööda vuhises, siis otsustasin sappa võtta, et kiiremini kodumaale tagasi jõuda. Peale tuule mühina polnud auto käitumises ühtegi märki suurest kiirusest. Pidin siiski BMW eest ära laskma, sest enda üllatuseks olin vasaku näidiku peale juba 160 jooksutanud.
Edasine kogemus on näitand, et väga raske on 90 ja 100 vahel hoida. Ma ei ole raske jalaga liikleja, aga paistab, et mugav maanteel liiklemise kiirus on 110 juures. Peab kiitma JTS mootorit - igas olukorrasa pädev ja võtab siiani 9,1 sajale.
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#2Väga ilus näeb välja Ja sile
Ma ise vist laseks teha mingi 30-35mm madalduse autole. Jääks veelgi sportlikum välimus. Aga tegelt on ta praegugi väga väga :guns: masin. Veljed on eriti vinged
Edukat :captain:
Ma ise vist laseks teha mingi 30-35mm madalduse autole. Jääks veelgi sportlikum välimus. Aga tegelt on ta praegugi väga väga :guns: masin. Veljed on eriti vinged
Edukat :captain:
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#3Väga bueno! :icon_wtf:
Palju neid Ti-sid meil üldse siinmail ongi?
Palju neid Ti-sid meil üldse siinmail ongi?
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#4:icon_clap:
kas ta oli Lätis selle numbriga ... siis kas see imoloom seal kapotiall on veel alles
kas ta oli Lätis selle numbriga ... siis kas see imoloom seal kapotiall on veel alles
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#5olen näinud ühte ainuke erinevus et on toonklaas , maja tagaharaq kirjutas:Väga bueno! :icon_wtf:
Palju neid Ti-sid meil üldse siinmail ongi?
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#6jup - see on see sama FT-14 numbrimärgiga alfa ja seda kaisukarukest kaasa ei antud. oleks seda pilti ennem näinud, oleksin kindlasti ühes kauplend.
eesti TI'de arvust ei tea ma eriti midagi. eelmine omanik teadis väita, et pidavad baltikumi ainuke punane 156TI olema peaasi, et ta ise seda uskus
eesti TI'de arvust ei tea ma eriti midagi. eelmine omanik teadis väita, et pidavad baltikumi ainuke punane 156TI olema peaasi, et ta ise seda uskus
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#7ei ole ainuke:) mul üks selline ootab remonti töökoja juures hetkel. 156 JTS manual TI - eestist uuena ostetud ja samuti punane :icon_wave:
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#8Sinistra666 kirjutas:ei ole ainuke:) mul üks selline ootab remonti töökoja juures hetkel. 156 JTS manual TI - eestist uuena ostetud ja samuti punane :icon_wave:
ja vot see sama
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#10arvasing, et 2good2Btrue :icon_hi:ei ole ainuke:) mul üks selline ootab remonti töökoja juures hetkel. 156 JTS manual TI - eestist uuena ostetud ja samuti punane
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#11Eestis on vist rohkem 159 Ti masinaid kui 156 Ti omi?
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#12Täna oli Tartu-Tallinn-Tartu rataste all.
Kella 22 ajal Tartusse tagasi sõites möödusin härrast s-klassi roolis, kes lasi ilma igasuguse valehäbita pudelist veini. :icon_cop: kitusin mentidele ära
kui see vaheseik välja arvata, siis on sõita imeline - kiire ja vaikne. Ainult möödasõitude ajal uriseb rõõmsalt. need TI istmed on väga mugavad ja 4h roolis ei tõmbagi selga ega jalgu kangeks.
varsti jälle.
Kella 22 ajal Tartusse tagasi sõites möödusin härrast s-klassi roolis, kes lasi ilma igasuguse valehäbita pudelist veini. :icon_cop: kitusin mentidele ära
kui see vaheseik välja arvata, siis on sõita imeline - kiire ja vaikne. Ainult möödasõitude ajal uriseb rõõmsalt. need TI istmed on väga mugavad ja 4h roolis ei tõmbagi selga ega jalgu kangeks.
varsti jälle.
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#13tervitused uuele sõbrale pärnus
nüüd on pärnus kindel ja turvaline koht, kuhu autot jätta.
*mobiilikvaliteet
nüüd on pärnus kindel ja turvaline koht, kuhu autot jätta.
*mobiilikvaliteet
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#14Eks ta paras üllatus oli hommikul aknast välja vaadates :icon_crazy: aga pikapeale harjus ära.
Kindel, turvaline ja tasuta koht igale Alfa Romeole :icon_thumbup:
Kindel, turvaline ja tasuta koht igale Alfa Romeole :icon_thumbup:
Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
#15Üks asi, millest ma uues autos kohati puudust tunnen, on püsikiiruse hoidja ehk cruise control. Ühest autoelektroonika kauplusest pakuti mingi kolmanda tootja varianti koos paigalduse ja hinnaga 450 eurot.
Õnneks on internet ja järgmised lingid:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... %20control" onclick="window.open(this.href);return false;.
ja
http://www.ebay.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja nii õnnestuski mul oma käsutusse saada Cruise Control Stalk nimeline jupike: Jupikese ühendamiseks tuli eemaldada alumine roolisamba kate: Pistik, millesse jupike ühendada, oli juhtmete ja kaablite vahel nukralt peidus ja ootas ühendamist: Peale kangi ühendamist ja õige hoova pööramist süttis armatuuril rõõmus roheline tuluke: Cruise control toimetab väga hästi ja kõik töötab. Kahjuks ei ole mul õiget alumist roolisambakatet, millega kangike hästi autosse sobiks, aga küll see ka juba kuskilt välja ilmub.
Cruise Control Stalk hind eBay'st tellides koos saatmisega 72 eurot.
Õnneks on internet ja järgmised lingid:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... %20control" onclick="window.open(this.href);return false;.
ja
http://www.ebay.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja nii õnnestuski mul oma käsutusse saada Cruise Control Stalk nimeline jupike: Jupikese ühendamiseks tuli eemaldada alumine roolisamba kate: Pistik, millesse jupike ühendada, oli juhtmete ja kaablite vahel nukralt peidus ja ootas ühendamist: Peale kangi ühendamist ja õige hoova pööramist süttis armatuuril rõõmus roheline tuluke: Cruise control toimetab väga hästi ja kõik töötab. Kahjuks ei ole mul õiget alumist roolisambakatet, millega kangike hästi autosse sobiks, aga küll see ka juba kuskilt välja ilmub.
Cruise Control Stalk hind eBay'st tellides koos saatmisega 72 eurot.