Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#25
Saab keegi nõu anda, et milles probleem?
Hiljuti olin sunnitud käima plokikaane tihendit vahetamas, sest jahutusvedelikku hakkas katastroofiliselt lekkima.
Paar päeva tagasi sain auto kätte ja nüüd jõudsin siis linnast välja sõita ja jama kaelas. Mingi hetk sihtpunkti jõudes tegin tugevama pidurduse ja monitorile ilmus teade "Low engine oil pressure" ja mootor suri välja. Kuna autot tee äärde jätta ei saa, siis käivitasin uuesti, aga edasi liikudes on tunda, kuidas mootor veidi puterdab jõud on kadunud ja ei taha pöördeid hästi ülesse võtta. Varsti pidurdades kordus sama välja suremise asi ja sama hoiatus ekraanil. Kontrollisin õli ja selle tase on normis. Samuti lasin õli tihendi vahetmise ajal ära vahetada, et vältida võimalust, et mootoris on jahutusvedelikuga segunenud õli. Mootori temperatuur on normis, mingit erakorralist häält mootorist kuulda ei ole ja mingit uut lõhna ka õhus tunda ei ole. Töökohaga ka laupäva õhtul ühendust võtta ei saa.

Tahab keegi oma mõtteid jagada?

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#26
Mul oli hiljuti sarnane teema. Mootor oli ilusti soe selleks ajaks, seiskan korra auto ning siis mõned minutid hiljem käivitasin.
Kuid käivitades viskas ekraanile sama teate. Mootori tuld põlema ei jäänud, seega nagu oleks mehaaniline viga. Ja minul oli nii, et auto enam ei käivitunud vaid suretas ise välja. Jätsin auto päevaks seisma, järgmine päev käivitasin ja läks käima nagu poleks eelmist intsidenti olnudki.
Sõitsin ringi ja ühel hetkel kiirendades auto suretas enda välja! Käik sees ja puha. Hea, et olin linnas, sain sujuvalt hoo maha ja tee äärde tõmmatud.
Proovisin käivitada, läks tööle kuid momentaalselt suri välja. Ootasin siis kuni mootor jahtub, umbes 30 min. Siis läks jälle käima.
Õlitase on normis ja mootor kuum pole (alla 90C kui asi juhtus). Uurisin Kalvo käest ja tema arvab, et bensupump. Sest alati juhtub siis kui mootor on piisavalt soojaks läinud. Ning kui on maha jahtunud, siis läheb uuesti käima. Teine võimalus on pööreteandur, kuid siis vist ei läheks käimagi ja puterdaks hullult.
Õnneks on bensupump kõikidel 156'el sama mitte GTA spetsiifiline. Seega ei tohiks suur kulu olla.
Iroonia on selles, et alles 2 kuud tagasi viskasin ära oma eelmise GTA kere all olnud bensupaagi, koos bensupumbaga. Mis seisis keldris 2 aastat!
Mõtlesin, et mis ta seal ikka ruumi võtab- kurat! :thumbdown:

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#28
Minig väga imelik pinin tekkis autosse. Tundub, nagu tuleks puhuritest. Hästi kõrge-tooniline pinin, mis esmalt tundus tulevat raadiost. Kõla järgi tuleb aga armatuuri alt ja võib olla kuidagi puhuritega seotud, sest kui tugevamini armatuuri keskele koputada, siis mõneks ajaks jääb vait. Armatuuri peal/keskel on õhuhavade mingi konsool vms ja heli tunudb tulevat sealt alt. Tundub ka, et vilin tekib, just aeglustades olgu siis käik sees või vaba hooga veeredes.

Igastahes on mingi täiesti seosetu vilin, mis esmapilgul pole mootori tegutsemisega kuidagi seotud. Aga ILLGELT tüütu vilin. Kui aru ei saa, siis pean hakkama kõrvatroppe autos kandma. Äkki keegi soovib oma piiramatut kogemust sheerida ja pakkuda, mis võiks vilistada?

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#29
keera puhur vait-> kui pinin kaob ära, siis on tegemist ventika endaga... vahetamine on kättevõtmise asi rohkem.

Kui pinin vait ei jää, siis on Sul arvatavasti üks õhuklappide solenoidiest sodi täis ja poob (proovi kõik puhumisasendid üle-> ühes peaks see vait jääma)

EDIT: ma ei tea miks ma pininat lugesin... vile on arvatavasti tekkinud sellest, et sooja-külma või sise-välis klapp on veidras olekus-> kui see on vahelduva eduga ja erinevatel puhumisasenditel sama, siis tasub keskkonsool lahti võtta ja klapid üle vaadata... need peaks suht kergelt kättesaadaval olema
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#30
Naise Citroen C4's olen ka sellist asja täheldama hakanud. Kui kliima vendid töötavad umbes poole tugevusega, siis tekib selline tunne nagu mingi auto klaasi tihend laseb läbi ja tuul puhub sisse, selline nõme vilin. Mida tugevamaks keeran seda valjemaks läheb, kui kuskil 1-2 nõksu peal siis ei ole kuulda.
Kas selline asi läheb garantii alla? Autol on veel garantii, natuke OT teise mehe teemas ja veel Citroen ka :oops: :oops: :oops: