AR 166 2,5 v6 24v

#31
Nii täna saabus teade et auto korras. Köik asjad sai ülekontrollitud ja nagu ikka viga seal kus seda ei otsitud algselt. Nimelt sai lisa öhku mootor ja sealt ka siis puterdamine, lambta käsutas aga bena peale mootorisse sealt ka pidev bensiini läbu mis autol järgi käis.

EDIT: auto käes lähiajal vaja sebida uus öhutoru ja tagumine rattalaager, otsustas teine täna siis häält tegema hakata.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#32
Hommik on ikka öhtust targem, täna tellisin operatiivselt ära uue tagaratta laagri ja käes ta ongi juba.
Ainult vahetamise rööm veel nüüd, kui nv-l ilma höiab ja kuurialt rummu muttri keeramiseks sobiva vötme leiab saab uus jupp ka külge.

Vihjeks teistele 166 omanikele nii palju et 1 suht hea hinnaga FAG laager veel saadaval harjumaa piirides.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#33
Jälle töövöit kirjas. 2h vandumist ja haamriga minna andmist on tagumine rattalaager vahetatud.
Kuna öigeid töövahendeid polnud vötta ja laager istus korralikult völli peal kinni siis, ise leiutatud tömmitsa ja pressiga läks aega oodatust rohkem. Vähemalt nüüd hea vaikne söita jälle mönda aega :)
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#34
Suure surmaga sai autol löpuks pingeregulaator genekas vahetatud, 8,5h kulus siis see kord selle toimingu tegemiseks. Samas lendas ka genekarihm ribadeks, mis ka nüüd jälle uus. Summuti ehitusest vöib ka oma ette raamatu kirjutada, Pmst peab vaatama vist mingil hetkel piloti poole et uus kat alla saada. Kui auto juba töstuki otsas vedeles siis ühe hooga sai esikondid ära vahetatud ja oh imet esisild enam ei kolise, tuleviku poole vaadates siis mingi hetkel läheb ka üks ülemine ööts esisillas vahetusse.

Mure juttu ka. Kas kellegil on ettetulnud sellist asja, nimelt auto loksub peal rool, selline tunne nagu oleks rooli mutter lahti vm, kas vöib sambas mdagi lahti logiseda vöi samba loomulik kulumine sellisel autol?
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#35
Eile sai autole suverehv alla ja nagu kord ja kohus jälle probleemid. Nimelt auto kisub suht koht igas vöimalikus suunas, talverehviga seda muret ei olnud pluss rool oli tunduvalt kergem.

Tead keegi midagi tarka öelda, kas asi sillas, rehvi röhkudes vöi milleski kolmandas?
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#36
Kui sul mingi ultramegasport jäiga seinaga rehv, siis ei ole midagi parata. Võimlesin ise terve eelmise suve samamoodi. Sillad võid ka loomulikult üle vaadata. Enda kogemuse järgi jäi auto kõige tuntavamalt rahulikumaks kui tagasilda uued puksid said (eriti kriitilise pilguga vaata otsa välimisele alumisele puksile, see paneb auto igasuguseid naljakaid asju tegema kui õhtal ::itpnt::).

Rehvirõhud on manuali järgi muidu 225/45 R17 rehviga 2.7 bari terve ring (vaata kuidas tundub ja kuidas rehv kuluma hakkab, minu rehvidele oli see nõks palju) ja 205/55 R16 mõõduga olid vist 2.3 ja 2.5 täislastis.

Sa oma summutiehitusest ei taha lähemalt rääkida? Saaksin kah hea meelega targemaks :)

Edit: rooli loksumisest. Mu masinal sama häda - teatud asendist saab toda natuke edasi tagasi loksutada, aga arvan, et see probleem on pigem sisse-välja ronimise ajal roolist kinni hoidmisest. Olen enda puhul sama asja tähele pannud, et selles autos toetan välja ronimise ajal roolile :icon_think:

AR 166 2,5 v6 24v

#37
Vaatan rehvi röhud üle täna ja eks näis mis saab muidu rehv mul 205/55 r16 peaks olema.

Summutist nii palju et kellegi kuri käsi on keskmise püti eemaldanud, seda hetkel asendama ei hakanud. Mul suurem mure oli kat-iga mis ulme lärmi tegi. Pmst tegin järgmise toimingu. Saagisin julmalt kat-i alt pooleks (selle pika püti), selgus et seest tühi teine. Kuna tal välja lase tuleb miske ulme flantsiga ja lambtaga siis see osa jäi puutumatta. Keevitati siis pooleks löigatud kat-i tagumine osa nn pükste külge ja sinna otsa üks tavaline resonaator, kat-i tagumise osa sisse sai summutus "vatt" ja ümber ka sama asi. Auto hääle sai veidike vaiksemaks küll. Aga üldiselt summuti saaga jätkub suve puhkuse ajal kui tuleb installida puudu olev keskmine pütt ja tolle kat-i osaga tuleb ka mingi korralikumat ja vaiksemat ette vötta.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#38
Alfa ei väsi üllatamast, eile käis auto siis sillastendis ja veermiku kontrollis. Lähi ajalt siis läheb vahetusse vasak ülemine ööts, peale seda sild sirgeks. Mingil hetkel vahetusse veel tagastabi puksid, ülemine sharniir tagumine ja tagumine pikki puks. Peale neid toiminguid peaks sillaosa möneks ajaks korras olema.

Ps remondi mees see kord keeldus raha vötmast, väites et midagi huvitavat vöib ka aegajalt garaazis pukkide otsas istuda :D
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#39
Tänane hommik algas taaskord huvitavalt. Autos vötit keerates, armatuurist ühetegi tulukes pölema ei hakanud ja maki tagant kostis klöpsumist. Kiirelt siis rebisin vötme välja, klöpsumine ära ei kadunud, uuesti vötit keerates höögus korra airbagi tuli ja lisandus uus klöps mis kusagilt maki juures kuuldavale tuli.
Oskab keegi öelda mis see vöiks olla?

Natuke mötte liikumist ja vötsin korra akujuhtme maha, peale seda auto käivitus. Mingeid muid anomaaliaid auto töös peale 30min söitu ei tekkinud. Aga mingi kripeldus on ikka sees et mis siis nüüd otsa hakkab saama. :icon_shifty:
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#40
Kahtlustan, et kas siis aku klemm oli halvasti peal või siis lihtsalt oksüdeerunud. Puhasta klemmid ning keera korralikult kinni. Endalgi on tegi vahepeal üks 164 sarnast pulli :duh:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

AR 166 2,5 v6 24v

#41
Et tänane päev täiesti raisku poleks läinud siis öhtul tööl koju tulles suutis summuti ka ennast pooleks murda.
Hakkab tunne tekkima et varsti peab auto möneks ajaks seisma panema, juppide ootele.

Aku klemmid sai puhtaks ja kinni, siiani köik nagu töötab.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#42
Sorry, et teemat rikun, aga ma ei saa aru kuidas saab üks auto niipalju laguneda?
Lihtsalt uskumattu. Ise sõidan ka igapäevaselt AR iga probleeme tuleb küll ikka väga harva ette, ja kui tegema hakkan siis kontrollin igaks juhuks juba kõik üle.
:icon_roll: Samas edu ja visadust sulle et oled niipalju vastu pidanud.

AR 166 2,5 v6 24v

#43
No pmst vöib öelda vist et mönda aega täielikult hooldamata auto. Aga noh saaga jätkub. vähemalt mönda aega veel.

Täna peab uurima minema, mis seis töökojas on, äkki saab sillakorda (ühe nendest) ja sumpsi alla tagasi.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.