AR 166 2,5 v6 24v digimuutus AR 166 2,4 JTD

#1
Tere, Sai ka alates tänasest pool ametlikult alfa omanikuks hakatud. Autoks siis AR 166 2,5 v6 24v, Sm.supp-i viimati soetatud isend (sai täna sujuvalt endale vöetud). Auto siinsele seltskonnale oma ajaloo poolest peaks suht koht tuttav olema.

Autost endast siis, lisasi möned on (minu meelest vähemalt), el.aknad, kliima jne. Pole samas ise päris tuttav mis alfa oma masinatele pakkus. Ja siis nagu alfagega ikka koos lisadega tulid kaasa autoga ka teatud vead.

Vigadest siis:
Temp ja bena seierid näitavad minu meelest aiateibaid.
Odomeeteri lcd vahepeal kaotab numbrid
Körval istuja istme soojendus ei tööta
Sumps vaja kohendada
Kässer vaja korda saada
ICS tahab koodi
Ja veel möned pisemad nipet näpet asjad.

Ehk siis asju mida teha, neid ikka leidub. Homme plaan paariks päevaks koju garaazi minna ja rohkem häirivad asjad ülevaadata,temp seier ees otsas. Suutis see täna juba kerge paanika tekitada. Nimelt seieri järgi kiskus mootor kuumaks minema, samas käega lödvikuid ja mootorit katsudes kuum ei tundu. Tosool jah küll üsna miinimumi piiril. Keegi äkki ostab öelda siit poolt et mis tolle mootori töö temp vöiks olla? Ei suuda netist leida seda. Muidugi iga sugune asjalik nöu alfa pihta alati oodatud.

Homme teen ja lisan möne pildi jupi ka masinast.
Viimati muutis lamp, 07 Mär 2017, 14:55, muudetud 1 kord kokku.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#2
vähem kui 24h alfa omanikuna ja juba siblimist rohkem kui küll. Nimelt täna siis selgus et jahutus süsteem oli kergelt öeldes jääs, eelmine tosooli sisse valaja ilm selgelt oli seda veega seganud tugevalt. Sai siis tutvuste kaudu ühes garaazis uus tosool sisse ja siiani toimib. Temp seieri jama tundub ka olevat rohkem iganenud pistikus kui anduris endas.

Esimesed 120km läbitud ja üldjoontes vöib autoga veel rahule jääda. ::itpnt::
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#3
kuna ma ka ikka selle masinaga kokku puutun, siis sai natuke uuritud ja puuritud, ksf jan1 olla pannud sinna eelmine aasta tiba alla 100t sõitnud mootori, veermik osutus kontrollimisel suht korralikuks (tagasillas vaid mõni puks vajaks varsti vahetust), piduri värk sai ette uus (remsa klots ja hiina ketas), nüüd kiirkorras igaksjuhuks h.rihma kola vaja vahetada(kola olemas) , siis peaks nagu kõik ok olema. Omanikke on ikka omajagu, ma sain ca 4 ostumüügilepingut kaasa, aga muidu pole nagu autol viga, seest on ka suht uueväärne jne, ainuke üllatus oligi see jahutusvedeliku teema

AR 166 2,5 v6 24v

#4
Seda mäletan, et alumised õõtsad said uued ja üks ülemine ka. Mootor oli tiba rohkem sõitnud, sest tegemist oli inglasega. Muidugi rihmade kohta ei oska lisada, kuna mees tõstis mootori ümber ilma rihma maha võtmata. Aga tundusid olevat värsked.

AR 166 2,5 v6 24v

#5
Täna sai auto edukalt rihma vahetusse veeretatud, samas läheb kohe veepump uus nii igaks juhuks.
Venna käest sai mönipäev tagasi autole udukad pagassi valmis töstetud (soojade ilmadega vaja külge kruvida)
Täna ilmus veel üks alfa orikas CD-box välja, mille saab siis autole külge kruvida kui makil kood maha vöetud. Ei suuda kohe kuidagi sellise külmaga öues seda keskkonsooli lahti kiskuma hakata et makile kood välja uurida, kuni soojade ilmadeni saab v6 müdinat kuulata, mis pole üldse paha.

Ahjaa,,paar viga veel autol leitud, nimelt paagi luuk ei hüppa lahti kui nuppu vajutada ja esiistme seljatugi ei taha üles alla liikuda kui toda rulli kruttida.

Üldiselt ikka veel Alfaga rahul, 4 päeva käes olnud ja teist korda remondis ehk tavaline hooldus välp. ::itpnt::

pilt kah http://4.bp.blogspot.com/-mcF4bTtXoHg/T ... lt0027.jpg
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#6
täna sai sellel masinal h.rihma vahtuses järgi käidud ja vist oli ka viimaneaeg, rullikud olid suht rõvedad, parasiit rullidel näiteks tööpinna kõrval ca 0,5mm paksune rooste ja vähemalt ühel oli tugev kahin, pinguti ka suht antiikse välimusega ja taga kiri "made in china", veep oli ilmselt originaal, plastik tiivikuga ja see ka lekkis, nüüd kõik uued küljes

AR 166 2,5 v6 24v

#7
uued jupid küljes aga aku jäi laiskusest vahetamata. Täna hommikul oli kohe ka karistus käes, tee vöi tina aga käima masin ei läinud. Sai naabrimehe opeli pealt täkku ja töötas, söit doktori härra juurde vöis alata. Tagasi saamine taaskord oli raskendatud, aku taaskord keeldus autot käivitamast. Sai kiire köne sm. supp.ile ja gulietta aku kenasti peale. Siiani käivitub. ::itpnt::

Uued kojamehed viskasin ka külge, nagu viimasel ajal kohane, uus auto uued kojamehed.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#8
Nädalake autoga liigeldud ja ikka veel vajub lapse vaimustus peale kui kuhugi söita vaja. :icon_roll:
Tühjaks löödud KAT hakkab kergelt närvidele käima, müra on ikka kole suur, nii kui vöimalus tekib siis tuleb sinna midagi vaiksemat alla aretada. Rooli vöimu pump hakkas ka paar päeva tagasi häält tegema külmalt, 5 min tiksumist kohapealt ja önneks jääb vaikseks (vist midagi hullu ei ole).

Köige suurem mure mis autol on nimelt mootor kipub vahele jätma 5 ja 6 silinder. Körge pöördega kipub nn hinge kinni tömbama. Kas viga vöib olla selles et rihma vahetusega nukk veidi vales asendis? a.la süüde paigast ära. Vöi asi lihtsalt vanades kes kurat teab millal vahetatud küünaldes, viimaseid siis hetkel kontrollida ka ei saa, ei suuda küünla vötiti kuskilt leida.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#9
Täna suurest igavusest kiskusin autol siis ICS-i välja et saaks seeria nr ja selle kaudu siis koodi kätte millegi pill tööle hakkab. Nagu ikka minu puhul mitte midagi ei lähe lihtsalt, nimel kes iganes ennem seda seal välja kiskunud on oli paras kavalpea. Nimelt seeria nr-iga kleeps röömsalt maha kisutud maki osa pealt, seega jälle dead end. Homme ülehomme siis maki kunni juurde minek, ehk saab sealt abi et koodi maha saaks. CD-boxi juhtme jupp sai ka üle vaadatud ja nagu ikka see box mis kuskil riiulis vedeleb sinna ei sobi.

Kellegil äkki mönda head ideed kuidas seda maki koodi saada? vöi et äkki teab keegi mönda selle auto eelmist omanikku kes vöiks toda koodi teada vöi omada.

Boonuseks lahti kiskumise eest oli see, et vähemalt sain käikari ümber olema naha korda tehtud.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#10
Maki mehe juures käidud ja tulemus null, homme veel korra compuuter autole külge. Mingi vöimalus on et sealt saab maki seeria nr kätte. Kui see ei önnestu siis nähtavasti läheb protsessori vahetusse see süsteem.

Tundub et mingid tavaautodesse mitte puutuvad mured on eestis ainult uuema otsa alfade pärusmaa eestis. Maki remondi mees teatas ka, et kurat lihtne asi nii keeruliseks aetud. Haaras riiulist mersu bekkeri ja ütles et näe selline peaks autos olema ja elu oleks poole lihtsam. :lol:
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#12
Selline küsimus tekkis et kaua 166 selle pöleva bena tulega söita saab? kahtlaselt veerand paagi pealt juba pöleb. Ei tahaks väga uskuda et nii 25 sajale linnas kütet sisse kaanib endale.

Ps söidan nagu keskmise penskari vanaisa
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AR 166 2,5 v6 24v

#14
Täna sai tanklas käidud ja peale bena sisse kallamist astus ligi üks härras mees kes uuris et kuidas tänaste bensiini hindade juures siis sellise autoga ka söita on. Vastasin nagu iga viisakas inimene, et mugav ja soe :)
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.