AR 166 2,5 v6 24v

#77
no nii, see liikur on nüüd siis jälle minu igapäevases kasutuses (ksf lamp on mu lähisugulane ja seoses sellega vöin auto tegemisi siin teemas edasi kajastada), ning kuna mu töökohustuste hulka kuulub pidev rallimine laki tn ümbruses (tallinna inimesed teavad millist pommiauku see endast kujutab), siis võin kinnitada, et v6 166 on suht hea tööautoks ja kaubaveoks, olen sõitund sealsel kuumaastikul juba ca 1500-2000km ja suht eko kaubik on(tööandja pakkus küll kaasaegset diisel opelit koos tasuta küttega asjaajamiseks aga sellise liikuriga ei luba liikuda minu põhimõtted), natuke on hakkas eila hakkas raksuma juhipoolse uksepiiraja (olen avatud pakkumisele milles seal jama võib olla, ei viitsi veel polstrit ära kiskuda) ja mõningaid kolinaid on kosta sildades, muidugi tööautoks ja rallitamiseks on ar116 asendamatu aga ka 166 ajab asja ära, täitsa hea auto on. Itaalia kvaliteet ruulib, lihtsalt autot tuleb kasutada sihipäraselt ega need itaalia mendid ilmaasjata alfasid ei kasuta

PS just eila vedasin 2m toru sellega

AR 166 2,5 v6 24v

#79
nii sai täna veermik üle kolistatud, ja täiesti korras, kui v.a. parem ülemine ööts, mille puksilõtk on meeter. Seega õõts olemas ja vaja vahetada, muuseas jäin hommikusel tipptunnil ka esimest korda teele masinaga seoses kütuse lõppemisega, krdi näidik näitab ka mis ise tahab aga samas kiidan eesti liikluskutuuri, sest täiesti suvaline mööduja pidas kinni ja pakkus abi mu masin köiega ära lohistada, aga üldiselt kulu linnas ca 12-13l/100km. Üldiselt ma vihkan kaasaegseid masinaid, aga 166 isegi on sõidetav kooslus (muidugi 116-ga võrreldes on nagu dacia)
PS tunnen kaasa õnnetule GT omanik kellel parem ukseklaas on puruks, vedeles selline isend mu töökoha kõrval

AR 166 2,5 v6 24v

#80
supp kirjutas:no nii, see liikur on nüüd siis jälle minu igapäevases kasutuses (ksf lamp on mu lähisugulane ja seoses sellega vöin auto tegemisi siin teemas edasi kajastada), ning kuna mu töökohustuste hulka kuulub pidev rallimine laki tn ümbruses (tallinna inimesed teavad millist pommiauku see endast kujutab), siis võin kinnitada, et v6 166 on suht hea tööautoks ja kaubaveoks, olen sõitund sealsel kuumaastikul juba ca 1500-2000km ja suht eko kaubik on(tööandja pakkus küll kaasaegset diisel opelit koos tasuta küttega asjaajamiseks aga sellise liikuriga ei luba liikuda minu põhimõtted), natuke on hakkas eila hakkas raksuma juhipoolse uksepiiraja (olen avatud pakkumisele milles seal jama võib olla, ei viitsi veel polstrit ära kiskuda) ja mõningaid kolinaid on kosta sildades, muidugi tööautoks ja rallitamiseks on ar116 asendamatu aga ka 166 ajab asja ära, täitsa hea auto on. Itaalia kvaliteet ruulib, lihtsalt autot tuleb kasutada sihipäraselt ega need itaalia mendid ilmaasjata alfasid ei kasuta

PS just eila vedasin 2m toru sellega
Rääkides sihipärasest kasutamisest, siis märgiks ära, et miskipärast ma usun, et itaalia insenerid ei ragistanud pead selle üle kuidas 166'ga kuumaastikul liigelda või et sinna 2m torujupp ära mahuks :lol:

166 tundub minu arvates alahinnatud auto olevat, mida ei osata hinnata enne kui sisse pole istunud.

PS. See GT ei ole väga õnnetu enam.

AR 166 2,5 v6 24v

#81
kuna olen omanud mitmeid itaalia autosid ja ilmselt kasutan ka neid ka edaspidi, siis võin väita, et väga palju pole itaalia insenerid kunagi oma ajusid ragistanud, kui pidada silmas parktilisust, küll aga pakuvad need masinad palju emotsiooni (eriti vanemad) ja pole tegelikult neil jõhkral ekspluateerimisel ka midagi viga (vt kas või mu 116 teemat, aga see on juba teise ajastu auto ehk hoopis kõrgema kvaliteediga pill kui 166 ) ehk 166 on täiesti tööautona kasutatav masin, kui küttekulu välja arvata

Re: AR 166 2,5 v6 24v

#83
Tere jälle siit majapere, aastad on möödunud ja kuna pereringist köik alfad olid korraks lahkunud siis ei jäänud muud üle kui taaskord endale (peaaegu) meelepärane Alfa soetada.

Seekord osutus valituks Alfa 166 2,4 jtd (on ka siit foorumist läbikäinud). Välimuselt identne eelmise v6 mootoriga isendiga, mis muide seisab hetkel samas hoovis kus uus alfa ostetud sai. Sisu poolest, helenahk, el.istmed, natuke puidu imitasiooniga plastikut.
Aga asja juurde, auto iseenesest 70% korralik, tegemist on, kuna eelmine omanik sai autoga kaasa ka mingi osa doonorist siis kui ilmad soojemad läheb vahetusse kapott, ja üheküljeuksed. Tehnika poolepealt täielik selgus saabub homme aga hetke seisuga läheb vahetusse hammasrihm koos sinna juurde kuuluvaga ja esimene rattalaager. Jöulise kiirendusega lööb mingi vibra ka autosse sisse, millele on 2 vöimalikku lahendust, kas sisemine veovölli ots vöi on otsasaamas/otsasaanud hooratas.
Vigadest veel:
Kokkuklapitavad peeglid ei tööta
ICS teeb nägusi, ilmselt eelmise omaniku "näpukas" ja pääseb kaitsmete vahetusega
ICS-i nupud möned vaja uued (kui kellegil on vöib pakkuda! )
Esistange vaja värvida
Korralik salongi pesu.
Istmesoojenduse (mis kurat need on nupud) ära vahetada.
Armatuuris ei tööta "cruise" tuluke checkiga pöleb a kui nuppu keerata siis ei tööta, cruis toimetab. Plus 4-5pirnikest veel mis tunduvad puudu olevat.

üks pilt ka siis juurde
Pilt

EDIT: naljakas lugu, aga vaadates teema alguse kuupäeva ja tänast kuupäeva siis käesolev 166 sai soetatud täpselt 5a peale eelmise ostu +/-2 päeva ehk.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

Re: AR 166 2,5 v6 24v digimuutus AR 166 2,4 JTD

#84
Täna läks siis auto isand Supp-i juurde remont töödesse. Juhtus nagu alati, lisaks H.Rihma vahetusele, lisandusid listi vasak rooliots ja varras, genekarihm, mölemad esivedrud (1 oli puruks ja kui vahetada siis juba mölemad). Lähi tulevikus peaks ka terve piduri ringi uue külge sättima ja ilmselt ootab ees ka hooratta ja siduri vahetus (diisli röömud).

Sooja ilma saabudes saab annetuse korras ka vasakud uksed ja kapoti ära vahetada vähe ilusamate vastu ja veel nipetnäpet asju mis tuttava garaazist näppu jääb :)
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

Re: AR 166 2,5 v6 24v digimuutus AR 166 2,4 JTD

#87
lamp kirjutas:väga lihtsalt, kahemassiline hooratas ja diisel käivad käsikäes. Bensukatel sellist lahendust eriti leia.

Ma nüüd ei tea, kas see kahemassiline ja diisel on nüüd Alfa kombo, et bensu Alfadel pole kahemassilist või üldises plaanis seos.
Aga mu Audi 100 Quattro bensukal oli ka kahemassiline. Bensukal vabalt kahemassilisi.

Re: AR 166 2,5 v6 24v digimuutus AR 166 2,4 JTD

#88
Alfal vist köik dislad 2 massilisega, üldiselt 90% diislid mis kasutavad manual kasti ja on aastast 98 ja uuemad kasutavad ka kahemassilist hooratast (ehk mida uuemaks seda hullemaks). Bensukatel tuleb ka seda ette aga oluliselt vähem. Mis puutub diisli ja alfa kombosse, noh juhtus seekord lihtsalt disla olema käeulatuses, eriline diisli fanaatik ma ise pole, vähemalt jutujärgi peaks konkreetne disla suht pommikindel olema, aga eks elame näeme.

Ülehomme peaks auto jälle teele tagasi saama ja vöib ÜV punkti vurada, lootuses, et saab tänava legaalseks.

EDIT: veel üks huvitav tähelepanek mis alfa omamise juures on 5a jooksul muutunud on varuosade hind ja saadavus. Pea et köike on kohe (1-2päevaga) saada ja hinnad on ca 2-3x odavamad kui "vanasti". Vörreldes ntx eelnevalt omatud volvo 850-ga siis varuosa poole pealt on 166 tuntavalt odavam aparaat mida remontida.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

Re: AR 166 2,5 v6 24v digimuutus AR 166 2,4 JTD

#90
Löpuks auto tänavalegaalne, läbis ÜV nagu kuum nuga läbi sulvavöi. Aga kohe probleemi jätkuvad, nimelt täna lahkasin ICS-i teemat ja selgus et tagant kaitse läbi, sai uus ja köik toimis, about 20min siis kadus menüüst DSP ja mängima jäi 2 esikölarit. Oskab keegi teadja mees öelda millest selline asi tingitud on? ülepinge? kahtlus on et löi vöimu kaitse läbi (ennist vaatasin 15A kaitse), vöi mis suuruses kaitse seal olema peaks?
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
cron