Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#1
Nonii.. üks veel ja olen Alfanaticul kannul

Aga jah.. Algselt mrt ja siis dexter, nüüd siis mina :icon_roll:

Autoga enam kui rahul. Pisivigu on sitaks, aga küll need lahendatud saab.
Iseloomu näitas juba esimesel ringteel, kus pill paugust ära suri. Turbo rõhku tõstetud, selge... hoiame siis sellega tagasi.

Peaks vist lisade poolest mainima, et mida ei ole :)

Ei ole telefoni, istme mälusid ja püsikat.

Hooldus vaja ära teha siis on saajeeponks :mrgreen:

Kuuene kast on. Selle peale tulin alles rakveres. Tartust Rakverre tulin viiendaga :mrgreen:


Ja täna lõunal hakkas mingi teema siduripedaaliga.... kiilus nagu alumises asendis veidi kinni.
Käigud ei taha lülituda
Käisin just diagnostis:
Vigu oli sitaks:
Õhulugeja mingi teema
egr (pistik tagant)
map (ülelaaderõhk)
Kütuserõhk

Viimasel hakkasime sabast... kuna sõber ütles seal, et turborõhk ei killi never mootorit, küll aga kütuserõhk mis madalaks jääb
ja kui ma olin neile öelnud et pikalt läheb käima ka... siis otsiti kohe kohver välja ja vaadati tagasivoolud ära.


tulemus?



5 silindri pihusti laseb 5x rohkem tagasi kui 1, 3 ja 4
2 silindri pihusti lasi ka rohkem, kuid mitte nii katastroofiliselt


Ja esialgsed plaanid siis sellised, et kohe kohe helistan jan1-le ja uurin kas ehk võib-olla äkki on tal pihusteid üle.

Aa.. ja mis meenub veel: väljalaske kollektoris ka mõra sees. Häält küll ei tee, aga tahmab natukese

Game on!
:mrgreen:
Pildid tulevad öösel

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Jarmo, 17 Okt 2012, 00:54, muudetud 1 kord kokku.
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#2
Pihusteid võid minu käest saada, kollektori leian ka kui vahetada viitsid(pragu oli juba siis sees kui masin veel minu käes oli) ja seda väljasuremist tekitab andur pumba taga.
Aga hea, et masin foorumi kasutaja kätte jäi, näeb ka tulevikus mis temast saab :icon_thumbup:

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#5
Jarmo kirjutas:kuna sõber ütles seal, et turborõhk ei killi never mootorit, küll aga kütuserõhk mis madalaks jääb
Mäh? See on küll väga vale väide. Pole vahet, kas bensukad või diislid, kui ikka liialt rõhku pähe saab, siis tehakse cut-off. Aju/pump vms. ei suuda optimaalse kütuseseguga asja varustada ka veel ja liig lahjaks lastes võib üsna katki asja teha. Jälle mingi hurraatuuning, keerame aga peale ja siis imestatakse, et küll on cut-off ja küll läheb katki...
Eesti Saabiklubi ja foorum

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#7
see kütuse teema viga mis sul on on ingilse keeles fuel rail pressure signal too high. see on jah üldjugul selles Rõhku reguleerivas klapis mis on kütuse pumba taga, mitte see andur mis on kütuse renni all . See renni all olev andur mõõdab ainult survet, see teine vigur mis on otse kütuse pumba küljes see võta välja , leota teda pigi eemaldis ja pane uued rõngas tihendid need kummist sinna. Halvemal juhul tuleb viga ikka autoajus esile kui vaatad veakoode ja auto sõidab. Paremal juhul on kõik korras. mul peaks kusagil vedelema see täiesti uus andur ka kusagil, minul uue anduri panek tulemusi ei andnud, seega läks vana tagasi peale pesu ja tihendite vahetust ja uus vedeleb garaasis laua sahtlis.

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#10
dexter kirjutas:Nagu juba ütlesin, pumba küljes olev andur juba vahetatud(uus andur veel modifitseeritud vastavalt karla auto juhendamisele). Kütuselati andurini mina ei jõudnud....
Rõhk oli autol täpselt nii nagu ta oli, ma küll vahepeal mõtlesin mahakeeramisele, kuid nii nagu ta oli, nii ta ikkagi ka jäi.
räägi sellest modifitseerimisest lähemalt. see kütuse renni all olev andur on rōhu andur, ühe tarkpea sōnul ei lähe need nii lihtsalt katki, aga enne eitea kui pole ise kogenud

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#11
Kütusepumba küljes olev on ikkagi rõhuregulaator mida juhib aju vastavalt kütuselati rõhule mida mõõdetakse lati otsast (või oli keskel WGAF), Kütusekogus ehk (e. jõud) sõltub pihusti lahtioleku ajast ja kütusesurvest mida arvutatakse pöörete ja mafi järgi, lisategurina lisatakse map, kuid see on põhiliselt näitude korrigeerimiseks, kui map jookseb piirkonnast välja, siis on fuelcut u. 4500 pöörde juures. Alustuseks on kõige idiootsemad pistikud aku ja mootori vahel, kui üks neist jamas, siis tuligi kütuselati viga ja suri välja, tuttav teema.

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#12
Diagnostis tuli ju välja et Kütuserõhk madal (ehk siis rõhk latis) Ja kui seda vähe on, siis suretab välja.

Kuna 2 ja 5 pihusti lasevad liialt palju tagasi, siis selle tagajärjel ka latis rõhk madal Sealt tuleb ka see, et jääb pööretel kütusenälga ja suretab ohutuse tagamiseks välja.

Käisin spetsjomm peale vigade kustutamist tallamas, et näha, mis vea ta peale suretamist annab. Algul ei suretanudki, viskas pihusti tule põlema ja hakkas pöördeid piirama Rõhku oli siis umbes seal 2 ligidal, kolmanada käigua siis lõpuks suri ära. ja veaks oli ikka madal kütuserõhk latis. Samas see eriti nagu ei olene rõhust. Vahest sureb ka neljanda käigu ja 1.3 bar-i juures

Mrt... vaata siis ehk leiad need pihustid ja mõtle mingi hind. Alustan kõigepealt sealt. :icon_wave:

Õhulugeja ja turbo vaheline toru paistis ka vist katki olevat? keegi on seda teibiga lappinud mingil põhjusel.
Remondin selle ka igaks juhuks ära :mrgreen:
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#14
No paigutasin täna garaazi ja läksin kallale :mrgreen:

Näide ühest korralikust rihmast. Tootjaks on Bosch
Pilt
Pilt
Pilt
Töösilinder. Vahetan välja, kuna vist rem komplekt pidama ei jää

Ja siis juhipoolne mootori (käigukasti) padi. Kui kellelgi üle siis võib lahkesti ja julgelt pakkuda :mrgreen:
Pilt
Tänaseks on õhtu
155, 2x166, 159 ja 75?
cron