Tänane päev:
uus siduri töösilinder küljes.
Turbo küljest tulev lõdvik, mis läheb õhulugejasse, seal oli 5cm suurune mõra/pragu
See sai esialgu klaasiliimiga remonditud.
parempoolse tule kõrv sai tagasi külge ehitatud
Tagaluugi juhtmete väljavahetamine jäi pooleni.
Tagaluugi mootor oli lahti, selle keerasin tagasi kinni.
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#17Luugijuhtmed vahetatud.
Sidurilülitit veidi pedaalile lähemale painutatud. (kui sellest mingit tolku seal hetkel on)
Kojameeste hoovastik määritud ja paar uut o-rõngast pandud. Kojamehe varred said värske värvi endale selga.Sise-välisõhu klappi mootor regullitud , hoovastik oli lahti, klapp ei liikunud.
Sidurilülitit veidi pedaalile lähemale painutatud. (kui sellest mingit tolku seal hetkel on)
Kojameeste hoovastik määritud ja paar uut o-rõngast pandud. Kojamehe varred said värske värvi endale selga.Sise-välisõhu klappi mootor regullitud , hoovastik oli lahti, klapp ei liikunud.
155, 2x166, 159 ja 75?
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#18Veelkord... mrt- Äitähh
Pihusti (esialgu 5-es ) vahetatud ja korras põhimõtteliselt. Ülerõhuga hakkab küll pöördeid piirama ja viskab pihusti tule põlema, aga suremisest pole lõhnagi.
Vähemalt täna õhtul oli kõik timm.
Kosun veidi, kogun kreeklasi ja siis võtan mrt'lt ka tesie pihusti.
Senikaua tuunin pilli edasi ja ajaviiteks poleerin üle
Pihusti (esialgu 5-es ) vahetatud ja korras põhimõtteliselt. Ülerõhuga hakkab küll pöördeid piirama ja viskab pihusti tule põlema, aga suremisest pole lõhnagi.
Vähemalt täna õhtul oli kõik timm.
Kosun veidi, kogun kreeklasi ja siis võtan mrt'lt ka tesie pihusti.
Senikaua tuunin pilli edasi ja ajaviiteks poleerin üle
155, 2x166, 159 ja 75?
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#19Eile õhtul:
Juhipool taga rippusid mingid kolm lahtist juhe... esialgu ei süvenenud, See nädal hakkan tagumisi pidureid tegema siis vaatan täpsemalt
Siduritoru kronsa oli lahti ja hõõrus vastu paisupaagi lõdvikut. Natuke veel, ja oleks mahlad väljas olnud.
Ühel esimisel suveka veljel kaks pragu randi peal. Lasen tööjuures plekul kinni keeviada ja siis uurin kui kõver velg onja palju sirutamine maksab
Juhipool taga rippusid mingid kolm lahtist juhe... esialgu ei süvenenud, See nädal hakkan tagumisi pidureid tegema siis vaatan täpsemalt
Siduritoru kronsa oli lahti ja hõõrus vastu paisupaagi lõdvikut. Natuke veel, ja oleks mahlad väljas olnud.
Ühel esimisel suveka veljel kaks pragu randi peal. Lasen tööjuures plekul kinni keeviada ja siis uurin kui kõver velg onja palju sirutamine maksab
155, 2x166, 159 ja 75?
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#20Eino mõnus!
Mulle järjest sattub ikka mingit sitta.
Vasakpoolne velg puruks, keegi on kunagi miskit üritanud lappida aga tulutult.
Sama lugu ühe suvekaga
Mõlemalt poolt sisemised veovõlli otsad?
sumpsikrosa poldid üldse panematta jäetud
turbo lekib nagu mahlakask
Käigud ei lülitu ikka normaalselt (kast? )
sõidusoojendi või mis iganes tal peal on.. see ka töötama peab?
salongiõhu filtris lilled juba põhimõtteliselt kasvasid
Tööd ja raha peab ikka korralikult veel alla panema. Tulevikus vist osaliselt üle uuesti värvima. Piitadel silikooniaugud ja tolmu liialt palju et ilma lakist läbi lihvimatta seda välja saada.
:captain:
Mulle järjest sattub ikka mingit sitta.
Vasakpoolne velg puruks, keegi on kunagi miskit üritanud lappida aga tulutult.
Sama lugu ühe suvekaga
Mõlemalt poolt sisemised veovõlli otsad?
sumpsikrosa poldid üldse panematta jäetud
turbo lekib nagu mahlakask
Käigud ei lülitu ikka normaalselt (kast? )
sõidusoojendi või mis iganes tal peal on.. see ka töötama peab?
salongiõhu filtris lilled juba põhimõtteliselt kasvasid
Tööd ja raha peab ikka korralikult veel alla panema. Tulevikus vist osaliselt üle uuesti värvima. Piitadel silikooniaugud ja tolmu liialt palju et ilma lakist läbi lihvimatta seda välja saada.
:captain:
155, 2x166, 159 ja 75?
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#21Esiteks... Hommikul viskasin tervitava samas sellise ükskõikse pilgu härr starfild-i poole (Statis) :icon_wave:
Siis püssisin rakverre kaubale järele ja nüüdseks on Hammasrihm koos kõigega vahetatud. SKF-i toodang.
Salongi ja mootori filtrid panin ka uued
Tagurpidi käigu tule lüliti uus
eee... UM-ist tuli krt ikka vale mootori padi (tagumine). Vahetan siis selle ka ära.
Üks veovõlli ots ootab ka vahetust. Homme hakkan sellega vist tegelema.
Siis püssisin rakverre kaubale järele ja nüüdseks on Hammasrihm koos kõigega vahetatud. SKF-i toodang.
Salongi ja mootori filtrid panin ka uued
Tagurpidi käigu tule lüliti uus
eee... UM-ist tuli krt ikka vale mootori padi (tagumine). Vahetan siis selle ka ära.
Üks veovõlli ots ootab ka vahetust. Homme hakkan sellega vist tegelema.
155, 2x166, 159 ja 75?
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#22Ma mõtlesin, et sa tõstuki peal selliseid numbreid ette kerisidJarmo kirjutas:Siis püssisin rakverre kaubale järele...
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#23Kiskusin täna pool esisilda lahti et seda krdi otsa vahetada ja lõpuks siis selgus et ots on ikka vale. Väljast kõik sama aga sees kolme laagri asemel kuus kuuli ja augu diameeter oli ka tunduvalt suurem.
Nii
ja mis kuradi valemiga cd boxile plaate kirjutada. No ei hakka tööle. Juba 10CD-d ära raisanud.
.cda lõpuga failid plaadila aga boks plaati ikka ei tunnista :duh:
Nii
ja mis kuradi valemiga cd boxile plaate kirjutada. No ei hakka tööle. Juba 10CD-d ära raisanud.
.cda lõpuga failid plaadila aga boks plaati ikka ei tunnista :duh:
155, 2x166, 159 ja 75?
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#25ja kui lihtne see usb 0tsa paigaldamine täpselt siis on? :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#26Jarmo kirjutas:Esiteks... Hommikul viskasin tervitava samas sellise ükskõikse pilgu härr starfild-i poole (Statis)
Kusjuures ma jõudsin enamvähem viisakalt ka vastu nõksutada peaga. Eht-eestlasik emotsionaalsus. Järgmine kord püüan tagasi tõmmata emotsioonidega
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#27See ühendus, mis muidu viib juhtme eest raadio juurest CD boxi, sinna asemele saab ühendada USB otsa.Jarmo kirjutas:ja kui lihtne see usb 0tsa paigaldamine täpselt siis on? :icon_roll:
Kui aus olla siis see väga levinud lahendus just ei ole, aga kui sa soovid siis ma võin uurida selle kohta. Olen oma silmaga näinud seda juhet, mis 166le läheb. Omanik oli kuskilt itaalia foorumite kaudu google translatoriga välja otsinud selle, niisama neti poes kuskil ei ole :icon_thumbup:
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#28lihtne variant on Loudlink/Xcarlink vms -> aga maksab ca 130 raha (see imiteerib siis cd boxi). Sama tulemus on saavutatav ka tavalise USB-ga aga see eeldab ICS-i enda ümberehitust ja uut seadistamist)
keerulisem variant on ühendada ICS seest aux ümber pleierile (s.t. võtta sisuliselt kassetiosa maha ja selle sisendisse joota otse kinni kõrvaklapiots)
kõige lihtsam variant on minna poodi ja osta FM modulaator, mis toetab nii usb-d kui sd kaarti (odavaimad on mingi 10-20 raha- puldiga vist on kallimad) ja ühendada selle jaoks eraldi toide "kuhugi" või pista see otse sigaretisütajasse ja unustada kogu ICS-i laialivõtmine ja uuesti ühendamine
keerulisem variant on ühendada ICS seest aux ümber pleierile (s.t. võtta sisuliselt kassetiosa maha ja selle sisendisse joota otse kinni kõrvaklapiots)
kõige lihtsam variant on minna poodi ja osta FM modulaator, mis toetab nii usb-d kui sd kaarti (odavaimad on mingi 10-20 raha- puldiga vist on kallimad) ja ühendada selle jaoks eraldi toide "kuhugi" või pista see otse sigaretisütajasse ja unustada kogu ICS-i laialivõtmine ja uuesti ühendamine
Tegelikult ma olen normaalne....
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#29Ma tean, et üks mees Rakveres pani ICS-ile video vaatamise võimaluse mälupulgalt, küll ta siis muusikat ka mängib. Midagi eriti rasket ei pidanud olema, uurisin ka kunagi asja natuke aga ei viitsinud ehitama hakata kuna otsene vajadus puudus. Kahjuks kontakti anda sulle ei oska.
Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#30Selle aux sisendi teen ära. Ja mugavuse mõttes tuleb kaks sisendit. Üks käigukangi kõrval olevasse panipaika ja teine taha sigareti süütaja alla. Loudlinki üle mõtlen veel
155, 2x166, 159 ja 75?