Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#31
Jarmo kirjutas:Selle aux sisendi teen ära. Ja mugavuse mõttes tuleb kaks sisendit. Üks käigukangi kõrval olevasse panipaika ja teine taha sigareti süütaja alla. Loudlinki üle mõtlen veel
AGA siis arvesta sellega, et AUX-ile pead lüliti vahele tegema :icon_thumbup: et kogemata mõlemad järgi ei oleks :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#32
Ühel pool oli selline pragu.. selle lappimine läks pleku sõnul mingi 5 minutit
Pilt
Pilt
Siis oli veel üks pragu, kus oli juba proovitud midagi lappida... see tuli eelnevast jamast puhtaks lasta:
Pilt
Pilt
Keevituskohtadele läks standoxi 1K krunt

:icon_thumbup:
Siiamaani on rehvid täis seisnud .... ptui - ptui - ptui

Eile võtsin navi ja cd boxi välja. Homme viskan värvikambrisse kuivama. Pagass oli seest suht niiske, see seletab võib-olla navi mitte tööle hakkamise ja cd-de mitte lugema hakkamise.

navi eemaldamisega sain vähemalt kella õigeks 8)

Sisemised veovõllid on ikka täitsa otsas, ja uute leidmine võib osutuda suhteliselt keeruliseks. Täna helistasin esindusse, mehed tegelevad loodetavasti mu probleemiga. Igaks juhuks panin ka seltsimees suppile kirja posti.

Mõtlen, kas on mõttet tehase võimu taga hakkata ajama, või on point siiski tänapäevasel võimendil. heli kohapealt olen veits piider küll. :mrgreen:

Mõtlen , kas teha suht originaali lähedane (kaks 8" aknalauale) või üks keskmine Freeair (pioneeri oma vedeleb juba pikemat aega)

uste sisse leidsin mingid DLS-id
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#34
Käisin elva taga nädalavahetusel ja auto oli lausa jube sitane.
Pilt
Pühapäeva õhtune pesu
Pilt
Pilt
Pooltelgedega on endiselt mingi keisss. Pilot motors unustas mind koheselt, kui küsisin b- osa tellimise võimalust, samas, mingi aeg võtme toorikut uurimas käies lubati küll suure suuga, et nad võivad alati ka b- osa tellida.

Teine kord juba, kui pilot minu silmis feilib. Ei tahaks nagu enam sinna üldse jalga tõsta.

UM suhtles vähemalt minuga koguaeg, ja ma ei pidanud mõtlema et mis värk on.

Tööjuurest meister leidis skf-lt sobivad poolteljed. 250 lett ja 10 päevaga on kohal
E-partsist öeldi 2 kuud tarne ajaks (üks teine tootja), ja kui ei sobi , siis tagasi saatmine võib probleem olla (sisuliselt mahavistud 180 raha )

meister ootab veel kahest kohast pakkumise, ja kui midagi ei muutu, siis tellin skf-i poolteljed ja unustan selle jama.

Järgmisena ootab mind ees siis sidurikomplekti vahetus? :mrgreen:
Siis turbo remont? (jookseb kui mahlakask)

Vaja tellida veel tagumine tulede reg. andur Tellin UM-st arvatavasti. Kuna Pilot kas ei vasta meilile või unustavad jälle ära

Selleks ajaks on juba kevad käes

Võimalik et värvin piilarid uuesti üle.

Aaaaa..... tagaluugile panin uued parktule pirnid. (ikka näitab, et kuskilt on pirn läbi)

Mrt- tehase võimule mul vist arvatavasti juhtmeid sees pole?
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#35
Jarmo kirjutas: Teine kord juba, kui pilot minu silmis feilib. Ei tahaks nagu enam sinna üldse jalga tõsta.
minu meilidele-helistamistele nad ka ei vasta, ehk no worries, kõik on OK!

Jarmo kirjutas: Siis turbo remont? (jookseb kui mahlakask)
kusagilt on meelde jäänud / kõrvu kostnud, et 166 turbot eriti lihtsate vahenditega taastada ei saa. Muidugi võin ka eksida :)
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#36
Väike rahaline kokkuvõtte:
Kolm rullikut ja kaks õõtsa: 248€
lisandub veel veovõllide 360€

Enne seda Hammasrihm koos rullidega + veepump ja mingid andurid 230 €
kasti õli 33€
siduri töösilinder umbes 20€
pihusti 50 €
velgede keevitus 15€ + 10 € rehvide maha võtmine ja peale panek
õhu ja salongi fiter umbes 30€
kojamehed 23€

Mida veel vaja:

siduri komplekt 200 € juures
tagumine kõrguseandur (tulede) 40€ vist
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#38
Pinguti tuli kohale ja isegi sobis, mis siis, et 5mm suurem rullik oli.
Pilt
Siis mingi aeg tulid ka poolteljed ära.
Pilt
E-parts üllatas mind sellega, et sain ikka rihmaratta enne pühi kätte. Ja sain pühade ajal ikka alfaga maale sõita.

Vana rihmaratas eraldus kaheks just enne seda, kui garaazi uut külge läksin keerama.

Välimine (rihmaratta osa) juba eemaldunud
Pilt

Koos pooltelgedega vahetasin ka ülemised õõtsad uute vastu välja.

Praegu on nagu kõik titi-miti. Mingi aeg peaks talle paksemast plastikust mingi põhjakatte valmis vormima. Punasele sai eelmine aasta väga hea.

See sõidusoojendi või mis iganes selle nimi ei ole. Selle tahaks ka kuidagi tööle saada. Ei tea kas Fiati origaanl testeriga sellele ligi saab? KTS-ga ei näinud mitte mingit varianti. Võimalik, et olen juba kts-ga opereerimise ära lihtsalt unustanud :D

Aa.. ja aku peab ära vist uue vastu välja vahetama, need suuremad külmad mis siin olid, nendega enam käima ei vedanud.

Head vana aasta lõppu! :finish:
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#40
Dafuq ta mulle seda räägib vahest?
Pilt
Aga muidu on sedasi, et kalla ja talla! Ja vahepeal ostsin uue aku ka.

:icon_thumbup:
ja kui mulle suvel öeldi, et mustaga tulevad küll esimesed trahvid kiirusega... siis ei.. esimene tuli hoopis mingi diislinässiga :mrgreen:

Aaaa.. ja saksast jõudis täna ka pakk kohale. Järele pole veel läinud, aga seal peaks sees olema tagumine tulede reguleerimise andur
Pilt
Kui esimese märgi kunagi viitsin küljest ära kruttida, siis see saab ka omale uued värvid.
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#41
Jarmo kirjutas:Dafuq ta mulle seda räägib vahest?
Võib-olla on kliima tühjaks jooksnud. Võib-olla mõni pistik annab vahelduvalt ühendust (väljamaa foorumid räägivad põhiliselt ühest probleemsest, mis kojameeste mootori juures; kaks tükki neid seal oli minu mäletamist mööda ainult). Võib-olla tahab lihtsalt kalibreerimist saada.

Mu oma vilgutas ka seda mingi aeg. Nüüd üle poole aasta pole näinud ja mingeid anomaaliaid ma ka seni märganud ei ole... Cuore noh :P

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#42
Eile läksin igavusest garaazi ja uurisin elu. Tulede reguleerimise andurid keerasin külge tagasi. Oli vaja natuke tuunida, kuna need hoovad ja munakad, mis õõtsa ja andurit ühendavad olid suhteliselt roostetanud.
Käisin Tööriista marketis ja leidsin mingi lahenduse.
kaks mingit otsa ja jupp keermelatti
Pilt
Aju juures oli selline karp... :thinking:
Pilt
Ja seal samas oli üks lahtine juhe.. ei tea kuhu see peas ühenduma?
Pilt
uurisin seda webasto värki ka.. aga no kuramus ei hakka tööle, isegi peale kaitsmete vahetust :snooty:
155, 2x166, 159 ja 75?

Tumesinine 166 2.4 Jarmo

#44
Jarmo kirjutas:Kas TI- velgi ka tänapäeval siin eestis liigub? :thinking:
Räägi Janoga. Kui ma talt oma SW ostsin, siis mulle meenub, nagu ta oleks midagi TI velgedest rääkinud.

Ja krt, sinu autoteemasid on ikka lõbus lugeda. Huvitav, miks minu autodega nii lõbusaid asju ei juhtu?
Masendav värk. Poltergeistideta alfa omamine on nagu piinlik täitsa:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron