tegelikult on 1,9 näol tegemist siiski sama mootoriga, mis 97 ülespoole Alfadele/fiatidele/lanciatele ning ka opelile/saabile peale pandi.
peale common raili installi lükati selle võimsus 103 peale ning kahe muutuva geomeetriaga turbiini ja hullu rõhkude tuuningu tulemusena saadi sellest maksimaalselt 140kW (Delta peal vist... võibolla ka mõni Saab sai kaks turbiini). Alfal vist oli maksimumiks 125kW (?)
Reaalselt aga
minul isiklikult puudub usk neljasilindrilisse diiselmootorisse, mis on konstrueeritud kannatamaks 110kW, kuid millest on 140 välja pressitud.
Seda enam, et samu numbreid näitab ka 2,4 (millel on silinder rohkem).
Pealegi- olles 103 kw 1,9 roolis veidi aega olnud... see mootor on juba 156 puhul suts tuim
(R5 on oluliselt tegusam).
AGA noh- tegelikult jääb 159 puhul kogu otsus siiski selle peale, mis apastraadid millise hinnaga müügi satuvad (võib ju tahta 2,4D 4x4 nahksisu ja manuaalkastiga sedaani aga ma kahtlustan, et neid ei ole tehasest just ülemäära palju väljunud
... kiire otsing näitas, et selle konfiga on kogu euroopas 14 autot, kogu pakutavast 4300 autost
)
EDIT: 2,4 diislist peab rääkima, kuna see on enamvähem ainus teemasse puutuv asi siin
Tegelikult ma olen normaalne....