AR Brera Q4 '07 Passione

#31
Siis on jah hea sõita, kui tead, et uus garantiiga mootor kapoti all.
Kui omasin eelmist Alfat, siis mõtlesin, et ostan uue ja sellega sellist saagat ei tule..... :butt: enesepetmine oli see. V6 saaga on palju hullem olnud kui TS oma :icon_wave:

AR Brera Q4 '07 Passione

#32
Minu käest oleks 2,5 k-ga saanud ja häälte proovimisvõimalusega, aga mul ls. kahjuks 58000 km. Garantii on muidugi hea asi, aga seda probleemi korral kasutada tähendab tohutuid asjaajamisi ja kulutusi. Muidugi kui esindus garanteerib ka oma tööga siis on ka siit poolt korralik kate olemas. Igal juhul edu sellise suure ettevõtmisega.

AR Brera Q4 '07 Passione

#41
Põrguvärk, nägin ka täna seda vana mootorit seest. Oma 27 aasta töökogemuse juures nägin esimest korda sellist saasta. Pilt oli nagu oleks kahurimäärdega korrosioonitõrjet seespidiselt tehtud. Piirjooni polnud võimalik eristada. 30 tuhande ls. juures on see uskumatu.

AR Brera Q4 '07 Passione

#44
Siis on kaks võimalust, kas on sõidetud ilma õhufiltri elemendita või mingi pesuomadusteta õliga. Muu pole lihtsalt võimalik. Toon ikka näiteks oma 156 SW millega sõitsin 107 t. km. ja piduriklotsidest oli üle poole alles. Peale rehvide ja õli ma muud ei vahetanud. Korra sättisin selekat, aga tehniline pool oli laitmatu. Põhi ja mootor said iga poole aasta tagant pesu. Mootor nägi välja nagu uus. Pikad distantsid, hea kliima ja 100 t. võib Leedu kelm kohe maha kerida sellisel Saksast tulnud pillil. Tõmban mõni päev oma Breral ka pealmise kaane maha ja puht võrdluse mõttes vaatan üle.