159 2.4 2006 Must

#1
No tervist siis. Enamus juba on näinud 159 ära aga see selleks. Aasta tagasi ostsin kohaliku (rakvere) 159 ära. Mootoriks 2.4 ja manual kast.
Salongis vahib ust avades vastu punane nahk.
Kuna tagumised kaared on tsingilt värvi minema visanud siis jääb seetalv garaazi et kevadel oleks mida värvida. Ja kui kevadel juba värvimiseks läheb siis läheb pm üleni.
Pole midagi eriti rääkida. Midagi meelde tuleb siis lisan.
Esialgu paar pilti.
Pilt
Viimati muutis Jarmo, 24 Jaan 2016, 16:16, muudetud 1 kord kokku.
155, 2x166, 159 ja 75?

Re: 159 2.4 2006 Must

#2
kuna vedeleb kevadeni garaazis siis otsustasin sisselaskekollektori puhtaks teha.

peale seda otsustasin pihusti seibid ära vahetada.
Tükk aega pole juba nii palju vandunud kui neid vahetades. Esiteks on sinna kellegi poolt juba täiesti valed seibid pandud (suuremad)
Teiseks ei ole neid vahetanud idioot pinda puhastanud ja otse mingi sita peale kinni keeranud :evil:
Noo ja siis läks veits perse see värk ka täna seal. Enne oli juba ühe pihusti hoidja? puruks ja siis lõhkusin ise ka järgmise.
Viimati muutis Jarmo, 24 Jaan 2016, 16:17, muudetud 1 kord kokku.
155, 2x166, 159 ja 75?

Re: 159 2.4 2006 Must

#4
noniii :)

Igapäeva Auto millega rahulikult sõita ei saa. Auto millepärast pidin kuuaega jala käima ja mitte sellepärast, et ta lagunes vaid et võimatu on sellega "rahulikult" sõita. Ja kui kevadel jalutasin, siis paar nädalat tagasi tuli jälle 31 maantel üle :D

Saage tuttavaks .. mu ustav ratsu. Vahepeal pidin roolilati vahetama.. aga see selleks. ikka meeldib.
Pilt
Pilt
Suvel sain Itaaliast naviga raadio ( Connect nav ) plaadiga versioon 200euri koos transaga
Esialgu proovides töötas kõik.. niikui aga süüte kätte sai tahtis kuramus koodi saada.. mida mul ei olnud.
Igaks juhuks tegin raadiole softi upteidi ja voilaa... kõik korras. Harjus autoga ilusti ära ja no problems
ja kuna tal on navi ja telefoni võimalused.., siis peaks kuskilt mikri, gps/gsm antenni vaatama. Gps antenn tuleb autosisene ... 30euri max Mikri kohta pean veel pistiku pinouti uurima

aa.. seoses selle raadioga tuli paneel suuremaks lõigata... ikka väga suur auk tuli teha. Muidugi oleKS võinud ju mingi "tänapäevase" raadio osta.. aga vot mulle ei meeldi need. Ma tahan ja eelistan originaalsust.. vähemalt selles autos.

Mis veel?
Muusikat meeldib kuulata ja praegu on see nii ja naa. nagu on ja ei ole :) 166 istudes on ikka parem ja ega sealgi on originaalist mul juba asi kaugel.
Siin võiks siis juba ju korralikult teha või noo esialgu unistada :)
Raadio peab jääma samaks
Audissoni Bitten protsessor (saan korrilikud signaalid ja lisaks supakas)
Võimendaks muidugi esimese otsa ära
Mingi Bassikas (millegipärast fännan pioneeri) sedaani bagass on nii väike et sinna mingit kasti teha on veits jama, ei saa enam tagavara ratast kätte. Mõtlesin, et siis tagaaknalaud tuleb mängu. Sinna kannatab vb mingi kasti ka alla teha. Punases oli täitsa hea (kinnine kast)
esikõlariteks dls-i mingid komponendid keskmisest vähe paremad
Võimendi avastasin praegu mingi AMPIRE toodangu. suht noname aga tundub päris hea.

Mis ma seni olen teinud.. mitte midagi erilist :D ühepoole uksed on 4mm pigimatiga seest tehtud. Samuti bagass. Katusel on 2mm pigimatt
Pole aega lihtsalt nii palju et enda autodega tegeleda :)
suvel tegin veel eksperimentaal korras lae ja ülemised küljed musta riidega üle ja noo jan1 vaatas et originaal :) seega nii paha ei tundunud vist.

Aaa... mingi jamps on ka... Niikui miinuskraadid on siis pult alguses (hommikul) ei tööta. Pean korra võtmega ukse lukku keerama ja kõik hakkab toimima.. nagu unustaks ära või midagi. Igatahse väga imelik lugu.
Muidu käivitub ja sõidab igailmaga.
kaks nädalat tagasi sai uued yokohama naelad endale ka alla. Need ka tänaseks juba 1500km läbi sõitnud.

Talvist pilti ka
Pilt
Pilt
Pilt
155, 2x166, 159 ja 75?

Re: 159 2.4 2006 Must

#5
Nõme. Minu halli auto kõrval teeb veidi kadetaks ikka. Velg ka ilus. Paneb mõtlema, et oleks ikka pidanud emotsiooni maha suruma ja kauem ootama. Samas alati saab ise juurde ehitada, kui auto seda väärt on.

Esimese postituse pildid võiks korda saada :)

Mis süsteem praegu sees on- Bose? Et kui vahetama hakkad, siis ma võin su praegusele isegi ostja olla- mul tavakad sees, tahan veidi paremat :)
Jarmo kirjutas:Aaa... mingi jamps on ka... Niikui miinuskraadid on siis pult alguses (hommikul) ei tööta. Pean korra võtmega ukse lukku keerama ja kõik hakkab toimima.. nagu unustaks ära või midagi. Igatahse väga imelik lugu.
Kui nüüd ütled, siis mul ka mõni kord on olnud. Pult ei reageeri kohe, vaja autole lähemale minna ja mõni kord nuppe näppida, siis teeb uksed lahti. Patarei on äsja vahetatud- see vist oligi põhjus, miks üldse vahetasin. Juhtub seda mõni kord kuus.
--
Urmas

Re: 159 2.4 2006 Must

#10
Slicer kirjutas:Sitaks meeldib see 159 kere :D
Oleks Busso aint aiste vahel :crazy:
Aegumatu klassika on see 159 nii seest kui väljast. 8-)
Veidike modimist ning tõsta enda GTA mootor sinna aiste vahele. :twisted: :D
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: 159 2.4 2006 Must

#11
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Niisiis.
Jutt ka
Kits. 100km/h

Kahjustused?
Stange, Tuli, õhufiltrikopsik, Kapotiserv, Tiivanurk, Õhulugeja juures olev mingi summutusanum? Udutulekõrvad, Alumine võre

Kõige kalleim osa oli Tuli :D soovitan soojalt.. kui teil xenoniga tuled on siis tehke kasko peale. Teisel kohal oli kaks tuledepesurit.
vaikselt hakkab valmis saama. Tiivad tegin seest liivapritsiga, sama lansekatega.. seal oli tiba pindmist roostet mis häiris. Ümber amordi samamoodi. Lisaks ka karbiotsas.
Keegi spetsialist oli talle kunagi porilapakad külge keeranud... isepuurivaga muidugi. seega selle kruvi ümbrus oli vaja tiibadel välja vahetada.

No ja kuna enivei läks kaua aega selle jamaga siis tuld oodates (saksamaalt) kruttisin kõik kronsad mis ma kapoti alt avastasin ja selle tala mis lukku ja tulesid kinni hoiab. Klaaskuuliga kõik puhtaks ja Powderstudios uus must peale. Aaa õhufiltrikopsiku ja klaasipesuvedeliku paagi kronsad samamoodi.

Tänase seisuga saab esiuksed ja stange värvitud. homme saab kokku laduma vaikselt hakkata.
karbiotsadel oli samamoodi tsingipealt värvi maha visanud. Kahju et see auto on omal ajal näinud hulgaliselt idiootmehaanikud kes autot karpidest tõstnud on ja sellega karbiservadelt värvi ja muud paska kahjustanud on. Ei jõua pidevalt kellegi teise sitta remontida.

Hetkel sai hädakorras esimene pool autost värvitud. Kui 155ga kannatab jälle sõita siis võtan tagumised tiivad ja pagassiluugi ette.

Ja siis läheb auto müüki.

Mõtted on kas uus Giulia või 2007 ringis Quattroporte
Kuigi... 100% kindel et masega hakkab sama jant pihta.. mingi teiste feilide remont. Seega.. ikka uus Giulia Ülejäänud alfad lähevad siis arvatavasti ka müüki. järgi jääb 155 ja võibolla ikka 75 ka
155, 2x166, 159 ja 75?

Re: 159 2.4 2006 Must

#12
Jarmo kirjutas:
Keegi spetsialist oli talle kunagi porilapakad külge keeranud... isepuurivaga muidugi. seega selle kruvi ümbrus oli vaja tiibadel välja vahetada.
Aga kuidas on neid õige kinnitada?

GT-le kunagi ostetud (tehase) lapakatel olid koopa servas mingid nagadega plekk-klambrid, mis ka ajajooksul läbi värvi hõõruvad ja mis suht ruttu ka ise rooste läksid + siis kruvid läbi logari.

Ideaalset lahendust vist polegi - natuke päästaks tehases tehtud augud ja plasttüüblid (või kruvid).
Seitsekümmend Viis

Re: 159 2.4 2006 Must

#13
spark kirjutas: Ideaalset lahendust vist polegi - natuke päästaks tehases tehtud augud ja plasttüüblid (või kruvid).
tegelikult see ongi parim lahendus (tehases tehtud auke saab kopeerida ka ise kasutades selleks teravat puuri, värvi ja mastiksit )
Tegelikult ma olen normaalne....