Re: Alfa Romeo 159 SW '06 - janart

#16
janart kirjutas:Originaal oli ca 180. Lõpuks pandi B-osa ja see oli mälu järgi kriips alla 150-e.
Teatud osadega on nii, et originaal kestab kõvasti paremini ja B kestab küll kaua, aga kvaliteet uuest kasutatuks muutub väga kiirelt.

Kuidas EGR jupiga lood- on mingi märgatav erinevus sees?
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 159 SW '06 - janart

#22
Pool aastat möödas, ca 230 000 ette kerinud ja peale remontimise polegi millestki väga rääkida :mrgreen:

Tegelikult see nii hull ei ole, peaaegu õlivahetuse jagu olen suvega ikka maha sõitnud. Muuhulgas sai ka nipet-näpet mööda Eestit tuuritatud. Kes näiteks ida poole sattunud ei ole, siis võin soovitada - leiab kus sõita ja kus niisama aega surnuks lüüa 8-). Või siis Põlva-Otepää-Võru vahele jääv kant. Või siis Saaremaa. Samas portsu uusi juppe on auto küll vahepeal külge saanud. Iroonia on muidugi selles, et nüüd kui auto hakkab sellisesse seisu saama, milline see olema peaks ja võiks mõne aja mureta sõita, on auto välja vahetamine veits sügelema hakanud :roll:

Septembri alguses läks vahetusse kogu pidurite ring - kettad-klotsid-käsipiduritrossid. Midagi ülearu edevat sinna aretama ei hakanud, aga kõige alumise riiuli kaupa ka ei võtnud - Boschi klotsid, Boschi kettad taha, Zimmermannid ette. Lisaks said supportid hoolduse ja ette läksid ka uued remontkomplektid. Sai hea.

Oktoobri alguses sai välja vahetatud alumised õõtsad. Külge said Lemförderid, lubati et järgmiseks 100 000-ks on mureta :). Järjekordses sillastendis selle aasta jooksul (kolmas või neljas vist juba :mrgreen:) avastati aga roolilatis väike lõtk.

Nende asjadega on auto käiguosa peaaegu täielikult üle käidud. Üleval on veel lekkiv klapikambrikaas. Ei ole asi seibides (mis said juba esimesel korral vahetatud :)), vaid mõras keset kaant 3. ja 4. silindri vahel. Keevitama seda ei hakka, sest metall on ilmselgelt väsinud ja uuel aastal läheb külge uus kaas. Sinnani käin nädala-kahe tagant kaane pealt õli kuivatamas ja katsun mootori enam-vähem puhtana hoida. Ja noh, mingil hetkel tuleb tegelema hakata roolilatiga. Praegusest latist loodan veel mõned(kümned) tuhanded välja pigistada.

Mitte-käiguosasse puutuvatest asjadest on
- lõpuks ära lahendatud auto ostmisest alates mitte põlenud vasakpoolne numbrituli. Oli mingi juhtmeikaldus;
- kevadel hakkasid jamama parkimisandurid - oli mingi juhtme- ja ühe anduri ikaldus,
- autol on uued udutuled - vanad olid juba väga akvaariumid ja ühel oli ka klaas puruks,
- sügisel tehti Pilotis märkus, et iga kord kui auto neile viin, on sellel vaja peale kolme-nelja päeva akut laadida, et auto käima saada. Mõõtsin 200mA voolulekke ning härrased leidsid, et lekib CD-boks, mis sai lihtsalt lahti ühendatud;
- kuu alguses avastasin, et siduri alla vajutamine paneb paariks-kolmeks sekundiks hõõguma pidurituled - vahetusse läks pidurilüliti,
- tundub, et uus pidurilüliti lahendas ka püsikiirushoidja mittetöötamise 8-). Sellest tundsin tõsiselt puudust;
- ühe väikese (14 töötundi :mrgreen:) asjana lasin veel üle käia ukselukud. Nulli ümber temperatuuriga sai uksed ilusti lahti, aga kinni ei tahtnud need väga enam jääda :roll:. Keskluku klõps käib nüüd nii vaikselt, et esimest korda auto uksi kinni lastes, käisin tiiru ümber auto ja kontrollisin kas kõik uksed ikka läksid lukku 8-)

Järgmisena on plaanis uued rehvid ja velgede remont. Ühes veljes on mõra, loodetavasti annab seda keevitada. Veljed tahavad tõenäoliselt sirgestamist (kui just vanade rehvide koort feilima ei ole hakanud ja asi selles :think:). Teatud kiirustel kerge vibra igaljuhul sisse tuleb ja veljekunnide kätte need lähevad.

Sealt edasi tuleb ülevaatus tehtud saada, kindlustus peaks nüüd mingil hetkel läbi saama, siis klapikambrikaas, ja siis saab ehk ka lõpuks lihtsalt sõita.