Lasin täna oma ragiseva kliima üle vaadata ja kõik on korras, vedelik sees. Soovitati kasutada kliimat, kuna on tõenäoline, et lihtsalt selle mittekasutamise tõttu on veidi roostet v korrosiooni vms sisse tekkinud.
Oh well.. sõidame.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#47Mul vahetati ka aasta alguses õõtsad ära ja hakkasid kääksuma, siiani ei ole lahti saanud ja ilmselt enne uute õõtsade panekut vist ei saa ka.
@278100km, 2.05.2016
#48Jõudsin peale sellist mõnusat kiirenda-pidruda 2x15 minutilist sõitu koju. Kliima ikka aeg-ajalt ragiseb, kui töötab (kreissae hääl).
Kodus tundsin kärsakat, tegin kapoti lahti ja mootor suitseb.. pakun, et see on see pagana lekkiv õli, mis sealt välja tuleb ja turbo juurest kõige rohkem.
Jätan mina auto seisma kaheks minutiks, suits kadunud:
No mõtlen, et teen ikkagi oma sõidu ära, kliima lükkasin välja, just in case, ja hakkab 20 sekundit peale sõitmist rõvedat õli- või kummipõlemisehaisu salongi ajama. Sõitsin tagasi koju ja auto jäi seisma.
Ma nüüd ei tea, kas on risk suur, kui oma tööle-koju sõidud sellega teen? Neljap. Pilotisse aeg neid kääksuvaid õõtsasid vaatama, siis laseks mootori ka ära pesta, õlist puhtaks. Igal juhul kuhugi ja kuidagi on vaja see auto saada.
Hetkel siiski tundub, et see mootoriremont tuleb ette võtta, kuigi nagu raha praegu just selleks pole planeeritud ja väga ei taha ka- kuratlikult kallis ju... Samas sõita on kogu aeg vaja. Mitte küll liiga palju, aga ikkagi tihti ja 10-15km otsasid pidevalt.
Kodus tundsin kärsakat, tegin kapoti lahti ja mootor suitseb.. pakun, et see on see pagana lekkiv õli, mis sealt välja tuleb ja turbo juurest kõige rohkem.
Jätan mina auto seisma kaheks minutiks, suits kadunud:
No mõtlen, et teen ikkagi oma sõidu ära, kliima lükkasin välja, just in case, ja hakkab 20 sekundit peale sõitmist rõvedat õli- või kummipõlemisehaisu salongi ajama. Sõitsin tagasi koju ja auto jäi seisma.
Ma nüüd ei tea, kas on risk suur, kui oma tööle-koju sõidud sellega teen? Neljap. Pilotisse aeg neid kääksuvaid õõtsasid vaatama, siis laseks mootori ka ära pesta, õlist puhtaks. Igal juhul kuhugi ja kuidagi on vaja see auto saada.
Hetkel siiski tundub, et see mootoriremont tuleb ette võtta, kuigi nagu raha praegu just selleks pole planeeritud ja väga ei taha ka- kuratlikult kallis ju... Samas sõita on kogu aeg vaja. Mitte küll liiga palju, aga ikkagi tihti ja 10-15km otsasid pidevalt.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#49Tegin ühe sõidu nüüd- kodust Pilotisse (v no selle lähiümbrusesse) ja ei mingit tossu. Siiski viin auto homme neile ja lasen mootori puhtaks pesta ja üle vaadata. Võib-olla on see kreissaag ja kummihais omavahel seotud lisaks õlile.
Kaalun tõsiselt varianti mootor korda teha...
Kaalun tõsiselt varianti mootor korda teha...
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#50Auto viisin eile kohale, täna andsin võtmed, täna sain vastuse- õli lekib isukalt sisselaskekollektorisse.
Auto jäi praegu sinna, sõita ei saa.
Mõttepaus... .. .
Auto jäi praegu sinna, sõita ei saa.
Mõttepaus... .. .
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#51Täna sai Pilotisse tellimus sisse antud varuosade tellimiseks ja mootori remontimiseks. Olgu öeldud lisaks, et Pilot annab ka oma panuse, et ikka auto korda saaks. Tänud neile
Paralleelselt otsin lahendust turbo taastada või taastatud vastu vahetada. Enda oma töötab, kuid lekib. Kui juba, siis korraga
Lasen ühtlasi ka pidurid puhastada ja kliima üle vaadata. Sain aru, et seal mingi vaakumklapi teema võib olla, 130€ töö ja see ndl juba 2 Alfat selle abil probleemi lahendatud saanud.
Paralleelselt otsin lahendust turbo taastada või taastatud vastu vahetada. Enda oma töötab, kuid lekib. Kui juba, siis korraga
Lasen ühtlasi ka pidurid puhastada ja kliima üle vaadata. Sain aru, et seal mingi vaakumklapi teema võib olla, 130€ töö ja see ndl juba 2 Alfat selle abil probleemi lahendatud saanud.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#52Täna sai turbo korda ja jõuab tagasi Pilotisse. Kaasaja eelised- ei pidanud isegi kodust välja astuma, et see 335€ saaks ära maksta turboremondi eest. Turbo ise ei lekkinudki, mingid asjad olid kõverad (labad äkki?) ja tehti korda ja tasakaalustati vana võlliga ära. Misiganes see ka tähendab.
Miks turbo üldse vigane oli? DPF on umbes ja turbo kuumenes üle. Pilot põletab selle tühjaks, kui mootoriremont tehtud.
Samas selle viimasega läheb veidi aega, sest nukkvõlli koja kaas on pragune ja see saadetakse keevitusse, lisandub ilmselt ca 100€. Eks selgub, kui keevitajateni jõudnud.
On lootust, et sel nädalal saan auto kätte. Summa löön kokku, kui kõik tehtud. Lisandub veel kliima vaakumklapiga seotud mingid tööd, ca 130€ ning esisilla kägin vaadatakse üle ja tagasillas üks kolks ja pidurid vajavad ka veidi hooldust (inisevad pidurdades).
Tehniliselt ma peaks uue auto tagasi saama Ja eks ma siis annan ka vastuse küsimusele, kas minu väga tuntav turbolääg ja "alati võiks veidi rohkem kw olla" on kõige sellega ka seotud.
Iseenesest 110kw@4000rpm ja 320Nm@20000rpm ei ole väga lahja mootor, kuid varasemalt on autol minek olnud "ok" vahemikus ca 1800-3800 rpm.
Miks turbo üldse vigane oli? DPF on umbes ja turbo kuumenes üle. Pilot põletab selle tühjaks, kui mootoriremont tehtud.
Samas selle viimasega läheb veidi aega, sest nukkvõlli koja kaas on pragune ja see saadetakse keevitusse, lisandub ilmselt ca 100€. Eks selgub, kui keevitajateni jõudnud.
On lootust, et sel nädalal saan auto kätte. Summa löön kokku, kui kõik tehtud. Lisandub veel kliima vaakumklapiga seotud mingid tööd, ca 130€ ning esisilla kägin vaadatakse üle ja tagasillas üks kolks ja pidurid vajavad ka veidi hooldust (inisevad pidurdades).
Tehniliselt ma peaks uue auto tagasi saama Ja eks ma siis annan ka vastuse küsimusele, kas minu väga tuntav turbolääg ja "alati võiks veidi rohkem kw olla" on kõige sellega ka seotud.
Iseenesest 110kw@4000rpm ja 320Nm@20000rpm ei ole väga lahja mootor, kuid varasemalt on autol minek olnud "ok" vahemikus ca 1800-3800 rpm.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#53Mis sul see esisilla kägin tähendab? Mul endal midagi ei kolksu kuskilt ja kõik tundub korras olevat aga samuti vaikselt sõites vahest mingi asi kägiseb ees. Teaks ka siis mis lahendus on
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#54Peale öötsade vahetust hakkas kägisema. Esinduses nad käginat ei tuvastanud ja leppisime kokku, et ma viin nad ise proovisõidule, kui auto korda saab Ja siis otsime kägina üles.swentson kirjutas:Mis sul see esisilla kägin tähendab? Mul endal midagi ei kolksu kuskilt ja kõik tundub korras olevat aga samuti vaikselt sõites vahest mingi asi kägiseb ees. Teaks ka siis mis lahendus on
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#55käginat tekitab tavaliselt sarniir, mis on kuivale jäänud (st kas õõtsad või stabika kont) või siis õõtsapuksid, kui need ei ole paigaldusel korralikult määritud või on liiga tugevalt kokku pressitud
kägin ei takista ega häiri, kuid viitab sellele, et munaka pesa on kuiv ja varsti on oodata klobinat
kiire fix on võtta kummilutt lahti ja uus määre sisse lüüa, eriti kiire fix on võtta süstal ja süstida sinna läbi luti natuke õli (see on küll üpris ajutine, kuna reeglina läheb nõelatorke koht mõne aja peale puru)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#56Mul juba kaks aastat kägiseb vaikselt ja tasasel sõidul, pole midagi hullemaks läinud ja kolisema pole ka midagi hakanud. Ma selle peale loodangi, et üks hetk äkki läheb midagi hullemaks siis viga lihtsamalt leitav. Samas ei häiri see mind.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#57Mul pidurid vilisevad vastikult valjult ja kägin ka selline, et töölt parklast välja sõites on kohati päris piinlik Veel piinlikum on mingi välikohviku ette kääksudes ja krigisedes sõita :pswentson kirjutas:Mul juba kaks aastat kägiseb vaikselt ja tasasel sõidul, pole midagi hullemaks läinud ja kolisema pole ka midagi hakanud. Ma selle peale loodangi, et üks hetk äkki läheb midagi hullemaks siis viga lihtsamalt leitav. Samas ei häiri see mind.
Mind ikka väga häirib.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#58Esimene stabikavarras oma puksidega.. Minu mittealfa kägiseb kuiva ilmaga nigut vedruvanker.. Eriti näiteks üle lamava politseiniku sõites. Saab pisut niisket ilma ja vett, on vait kui sukk. Kägisevad uretaanpuksid.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#59Täpselt nii minu auto ka käitubcyber kirjutas:Esimene stabikavarras oma puksidega.. Minu mittealfa kägiseb kuiva ilmaga nigut vedruvanker.. Eriti näiteks üle lamava politseiniku sõites. Saab pisut niisket ilma ja vett, on vait kui sukk. Kägisevad uretaanpuksid.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#60hmm- Sul uretaanpukse pole ju (?)
stabika kummipuksid hakkavad tavaliselt enne kolisema, kui kägisema
uretaani puhul on kahjuks jah kägin tavaline tagasilda (164 tagasilda saab paari aasta tagant jõudsalt määrida)
stabika kummipuksid hakkavad tavaliselt enne kolisema, kui kägisema
uretaani puhul on kahjuks jah kägin tavaline tagasilda (164 tagasilda saab paari aasta tagant jõudsalt määrida)
Tegelikult ma olen normaalne....