Täna käis auto TRK's.
1) Õhu- ja salongifilter sai vahetatud ja muude tööde hinnapakkumise jaoks üle vaadatud.
Õhufilter oli läbivettinud pm :S Viimane vahetus oli ca 16'000km tagasi. Okei, põhjakate oli eelnevalt täiesti pilbasteks, aga viimased 3 kuud on korras olnud. Seega kas suur poriloik või siis suure vihmaga teiste autode järel pritsib seda võrd palju seda filtrisse. Aga see pisiasi sel korral, vist.
2) Midagi uut ka- nimelt tagumine vedru on puruks :p Ootan nüüd tagumiste vedrude hinnapakkumist.
3) Piduritega ei pea praegu midagi tegema. Esimesed korras ja tagumised veel kestavad. Sisemine külg veidi roostes- öeldi, et pidurda rohkem.
4) Swilr valve'id hoob e. eesti keeles pöördklappide hoob. Njah, ainus lahendus on sisselaskekollektoriga koos vahetada, kuid samas öeldi, et ega see sõitmist ei sega ja ei pea seda vahetama. Lihtsalt kiirendusel võib aeg-ajalt hakkida.
5) EGR nagu ikka, mõtlen veel, millal korda teen. TRK pakutud 160€ koos vahetusega pole suur raha ning veidi ikka segab, et alla 2500rpm autol jõudu pole.
6) Karterituulutustorud vajavad ikkagi vahetust. Ootan TRK pakkumist.
7) Simmerling ei "leki". Veidi niiske ehk, kuid mitte midagi lekke moodi ja mitte midagi sellist, mille pärast muretsema peaks.
Vahva oli see, et see diagnoos+ 2 filtrit maksis kokku 83€. Piloti viimane hinnapakkumine läks ulmeliseks. Ma arvan, et mu Alfa sai nüüd uue sõbra ja TRK uue Alfa püsikliendiks (Y) Otsustasin ka selle, et õhufilter läheb edaspidi vahetusse koos õliga. Ehk et iga ca 10-12''000km järel.
-muudetud-
Kurja.. termostaadi korpuse teema jäi kontrollimata! Oh well.. eks siis, kui vedrusid lähen tegema