Re: Alfa Romeo 159 Ti

#16
Ma olen ka siiamaani kahtleval seisukohal enda 2.4 147KW uimasuse kohta, kas miskit viga või mitte. Jõudu nagu oleks madalal pöördel aga venitab. Turbo rõhk on 0,8 bar alates 1500 rpm ja maksimum alates ~1900 rpm. Kuuldavasti pidavat uuem, võimsam 2.4 erksam olema.
159 2.4 JTDm:
Pilt

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#18
janart kirjutas:See on tolle mootori eripära: http://www.automobile-catalog.com/curve ... ronic.html (kõrvale ka 154kW versiooni graafikud: http://www.automobile-catalog.com/curve ... rismo.html).

Samas uimane ma selle kohta küll ei ütleks, vaja on lihtsalt natuke pöördeid. Lõppeks on see ju siiski maailma kõige ebadiisellikum diisel :mrgreen:

Väga hea leht, ei teadnuki selle olemasolust, väga palju erinevaid andmeid kokku koondatud, tänud.... Aga jah, tundub, et ma lihtsal hellitatud Mercedes Benz mootoritega, muud ei midagi. Kõrgematel pööretel hakkab elu jah pihta.
Eks see vastab mu nn uimasuse probleemile.

Igaks juhuks lisan siia ka auto hoolduste ajalugu enda jaoks:

Ostes 261 000
Rihma komplekt vahetatud 251 000
Hooratas, siduri ketas, siduri korv, survelaager ja siduri peapump vahetatud 208 000
Esisilla täisremont (va ülemised õõtsad) 220 000
Uued pihustid 262 000
Õhulugeja 262 000
Eelsüüte küünlad 263 000
Temp andur 263 000

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#19
Paneb mõtlema, et kas on olemas mõistlikku remapi 147 kw mootorile, Rohkem peaks lugu just alumise otsa väändest ja ökonoomsusest, võimsus pole primaarne. 154 kw mootoril on need soovitud omadused testide ja graafiku järgi olemas, aga sellel vist teine turbo?
159 2.4 JTDm:
Pilt

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#20
154 on teise turbo ja natuke moditud kütusepritsega.

chippimisel saab ülemise otsa paremaks, kuid turbo lag'i sellega parandada ei ole võimalik (ükskõik, kuidas ka ei chipi on lag ikka sama koha peal ning muutub lihtsalt see löök, mis selga tabab alates ca 1800 rpm.) Väga karmilt lähenedes oleks arvatavasti võimalik pumbata kõrver ülespoole juba enne turbo rakendumist, kuid see jälle ei mõju kindlasti mootorile hästi...

quick workaround-> rohkem ja julgemalt pöördeid, härrased, selleks Alfad ju loodud ongi :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#21
Seda on alati räägitud, et õige auto on bensiini mootoriga. Mul JTS mootoriga küll selline probleem puudub, et jõu rakendus vahemik on lühike. Nii kui pedaali laksad, nii tõmbab Sind nii istmesse, et isegi näonaha tõmbab kuklasse pingule sellest inertsist. :beaver: :mrgreen:
Diislirõõmud... Ja need "rõõmud" on alles talvel külmaga aina süvenemas. :mrgreen:
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#22
Alfa Romeo 33 kirjutas:Seda on alati räägitud, et õige auto on bensiini mootoriga. Mul JTS mootoriga küll selline probleem puudub, et jõu rakendus vahemik on lühike. Nii kui pedaali laksad, nii tõmbab Sind nii istmesse, et isegi näonaha tõmbab kuklasse pingule sellest inertsist. :beaver: :mrgreen:
Diislirõõmud... Ja need "rõõmud" on alles talvel külmaga aina süvenemas. :mrgreen:

Ma pole küll jts ise sõitnud, kuid diisli 400nm on midagi muud kui see antud bensukas pakkuda suudab.
Diislimeeste rõõmud ongi võimsas väändes, mitte selles, et talvel autot käima ei saada. Iga korras diisel käivitub ka talvel probleemideta. Kui auto on katki, siis pole vahet kas see on disla või bensukas katki on ta niikuinii...
Autot tuleb hooldada ja hoida...
Mina kunagi aastaid tagaso aevasin et ei hakka kunagi omama ühtki sõidukit kuhu peaksin tanklas panema musta värvi püstoli. Nüüd 8-9 viimast autot on diislid olnud ja kuna igapäevane kilomeetrite arv on suur siis ei kahetse ühtegi neist. Igale ühele oma ;)

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#24
spark kirjutas:
Alfa Romeo 33 kirjutas:Seda on alati räägitud, et õige auto on bensiini mootoriga. Mul JTS mootoriga
Seda niikaua kuni tuleb kaas maha võtta, et klapipesad tahmast puhastada :)
Niipalju, kui mina lugenud olen selle JTS-i kohta - hea kui seal nõgise kaane all 140 ... 145 hj alles on :)
Seda küll. Kuid see ei kehti vaid JTS mootori kohta, see on ka teiste otsepritse mootoriga autode teema. Olenemata auto margist või mudelist. Sama probleem kummitab ka näiteks VAG grupi TFSI mootoreid ning ega ka diislid sellest pääsenud pole, neil on ka sarnane jama. :)
Ning no hard feelings, ma niisama tögasin selle diisli jutuga. :D
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#26
Hetkel kiired ajad, seega pole saanud tehnilise poolega edasi jännata, kui siis ainult see, et tegin endale väntvõlli lukustus rakise(seegi veel poolik tegelikult).

Aga siin kogemata auto salongis nuppe näppides tekkis üks küsimus. NImelt kui plaati originaal mängijas pole, (tundub et cd mängija on minu autol seeria kõige nõrgem) ja vajutada cd nuppu, siis tuleb ekraanile kiri AUX. Mis aux see on ja kuidas seda ühendada? Ühtki kaablit või pesa ma autost tuvastada pole suutnud, kasutaja juhendist ka nagu infot ei leidnud selle kohta. Oskab keegi midagi öelda selle kohta?

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#27
dexter kirjutas: Aga siin kogemata auto salongis nuppe näppides tekkis üks küsimus. NImelt kui plaati originaal mängijas pole, (tundub et cd mängija on minu autol seeria kõige nõrgem) ja vajutada cd nuppu, siis tuleb ekraanile kiri AUX. Mis aux see on ja kuidas seda ühendada? Ühtki kaablit või pesa ma autost tuvastada pole suutnud, kasutaja juhendist ka nagu infot ei leidnud selle kohta. Oskab keegi midagi öelda selle kohta?
Ikka oskab... Mängija taga on sisend, tuleb lihtsalt üleminek osta või meisterdada.
159 2.4 JTDm:
Pilt

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#28
alfahoolik kirjutas:
dexter kirjutas: Aga siin kogemata auto salongis nuppe näppides tekkis üks küsimus. NImelt kui plaati originaal mängijas pole, (tundub et cd mängija on minu autol seeria kõige nõrgem) ja vajutada cd nuppu, siis tuleb ekraanile kiri AUX. Mis aux see on ja kuidas seda ühendada? Ühtki kaablit või pesa ma autost tuvastada pole suutnud, kasutaja juhendist ka nagu infot ei leidnud selle kohta. Oskab keegi midagi öelda selle kohta?
Ikka oskab... Mängija taga on sisend, tuleb lihtsalt üleminek osta või meisterdada.
Mul on see juhe olemas, muide. Pean vaid isa garaaži järele minema. Seega, kui huvi, anna PS kaudu märku.
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#29
Nii, täna sai ka rihm käepäraste vahenditega kontrollitud(puudu oli hooratta lukusti). Ja hetkel tundub nagu märgid olid paigas, igaks juhuks mõõtsin ka käsitsi üss välja ja klappis: rihmaratta seib istub rakisega ning nukad samuti.

Kuulaks heameelega veel ideid mida proovida või kuhu suunas liikuda, et oma käivitusmuret leevendada.

Absurd on see,et kui väljas on alla 10 kraadi, siis käivitub normaalselt..

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#30
Odomeetril 272000 ees. Käivitus anomaaliast pole päris aru saanud. Lasin ka uue softi prooviks peale. Suuri muutusi ei tulnud...olen aga imeliku asja avastanud: külma mootoriga, süüde sisse, lased eelsüüte küünla tule ära kustuda ja ootad veel lisaks 10-15 sek, siis käivitub ideaalselt. Kui aga lisa aega ei oota käivitub pikemalt ja tundub, et ka starter venitaks. Starter ise kontrollitud...
Aga kui auto on soojas ruumis ja mootor külm, siis läheb kohe eriti koledalt käima....
Sooja mootoriga pole ühtki probleemi....

268 000 sai masin ka uue õli...

Ahjaa, küsimus veel suuremale ringile : millest on tingitud esimeste rehvide sisekülgede suur kulumine. Sillastend näitab külgkalde ja ettenihke vigu. Reguleerida neid ju ei saa? Puksid ja sharniirid kõik korras...