Re: 2006 Alfa 159 2.4 JTDm at
Postitatud: 02 Apr 2019, 09:01
niisiis- esimesed 100 km läbitud:
- dämn maanteel möödasõitude tegemist tuleb veel harjutada (80-100 on 6-da käiguga täiesti märkamatu, 105 pealt tuleb turbo järgi ja kui hetkeks jokutama jääda, siis on oht lubadest ilma jääda).
- dämn2- ma pole veel sattunud kuulma nii hea heliga tehase helisüsteemi (kui see ikka on tehase oma)
leidsin veel paar asja, mis vajavad sügavamat uurimist:
- auto seisis päeva ja hommikuse -1 kraadiga jonnis käimaminekuga (ju siis lasin starterit liiga vähe esimesel paaril korral)
- maanteel nullilähedasel välistemperatuuril on temp näidik stabiilselt 50 juures (kui pöörded üles lasta, siis hüppab ilusti 60-70 juurde ning 1500 cruise speed juures kukub tagasi)
- hommikuse käivitamise järgselt oli autos mingi imelik kärsakas
- teiselt kolmandale ja vice versa käib tuntav jõnks läbi (vist oleks mõistlik lasta osa kasti õlist välja vahetada)
ja paar pisiasja, mis tahavad veel nikerdamist:
- üks tagatule pirn on läbi (kuna niikuinii peab tuled maha võtma ja ära isoleerima siis profülaktika mõttes tuleks ka pirnid välja vahetada)
- bluetoothiga adapter on olemas, kuid mul pole telefonis mälukaardi pesa; seega oleks vaja BT toega mp3 mängijat
- dual SIM on hädavajalik
- märgid on vaja kiiremas korras välja vahetada (märgid on olemas, lakki on vaja osta)
- esimene iluvõre tahaks uuendamist
- JTDm tahaks D tähte (vaatasin tavapärastest kohtadest ja see hind, mida uue märgi eest küsitakse on kuidagi kohutavalt suur... peab hakkama mööda nurgataguseid otsima)
- esirehvid on kulunud
- kuigi ma ei ole kunagi parkimisabist midagi pidanud, siis see piiks, mis kaasneb nende mittetöötamisega on tõsiselt häiriv (peaks otsima kuskilt andurid )
ja mõned suuremad asjad:
lisaveljed koos rehvidega oleks vajalikud
kapott roostetab eest servast
mootoriruumis on mõned kahtlased lekked
...
list pikeneb veel
- dämn maanteel möödasõitude tegemist tuleb veel harjutada (80-100 on 6-da käiguga täiesti märkamatu, 105 pealt tuleb turbo järgi ja kui hetkeks jokutama jääda, siis on oht lubadest ilma jääda).
- dämn2- ma pole veel sattunud kuulma nii hea heliga tehase helisüsteemi (kui see ikka on tehase oma)
leidsin veel paar asja, mis vajavad sügavamat uurimist:
- auto seisis päeva ja hommikuse -1 kraadiga jonnis käimaminekuga (ju siis lasin starterit liiga vähe esimesel paaril korral)
- maanteel nullilähedasel välistemperatuuril on temp näidik stabiilselt 50 juures (kui pöörded üles lasta, siis hüppab ilusti 60-70 juurde ning 1500 cruise speed juures kukub tagasi)
- hommikuse käivitamise järgselt oli autos mingi imelik kärsakas
- teiselt kolmandale ja vice versa käib tuntav jõnks läbi (vist oleks mõistlik lasta osa kasti õlist välja vahetada)
ja paar pisiasja, mis tahavad veel nikerdamist:
- üks tagatule pirn on läbi (kuna niikuinii peab tuled maha võtma ja ära isoleerima siis profülaktika mõttes tuleks ka pirnid välja vahetada)
- bluetoothiga adapter on olemas, kuid mul pole telefonis mälukaardi pesa; seega oleks vaja BT toega mp3 mängijat
- dual SIM on hädavajalik
- märgid on vaja kiiremas korras välja vahetada (märgid on olemas, lakki on vaja osta)
- esimene iluvõre tahaks uuendamist
- JTDm tahaks D tähte (vaatasin tavapärastest kohtadest ja see hind, mida uue märgi eest küsitakse on kuidagi kohutavalt suur... peab hakkama mööda nurgataguseid otsima)
- esirehvid on kulunud
- kuigi ma ei ole kunagi parkimisabist midagi pidanud, siis see piiks, mis kaasneb nende mittetöötamisega on tõsiselt häiriv (peaks otsima kuskilt andurid )
ja mõned suuremad asjad:
lisaveljed koos rehvidega oleks vajalikud
kapott roostetab eest servast
mootoriruumis on mõned kahtlased lekked
...
list pikeneb veel