Re: 2006 Alfa 159 2.4 JTDm at

#34
valmarv kirjutas:
04 Apr 2019, 20:12
Kas peale käigukasti õlivahetust on mingit muutust ka märgata?
Käike vahetab sujuvamalt ning veidi kõrgemalt ning rahmeldab vähem. proovin homme testträkil kiirendamist (kadaka tee otsast nõmmele - seal on kaks tõusu, kus kickdown ragistas ikka tõsiselt), siis oskan öelda, kas on hea või mitte.
Kuna nüüd on vedelikud vahetatud, siis tegin ka esmase kiirenduskatse ning leidsin järgmise veidra asja- kast reageerib väikese viitega ning järsul 0-110 kiirendusel tekitab teatud vahemikus olukorra, kus lag ja overboost vahelduvad (mingi kahtlustus ütleb, et kast tahab natuke harjutamist enne, kui sellest üle saab).
Korra juhtus linnas ka see, et kast lasi gaasi vabastamisel pöörded nulli (ju siis lülitas valet käiku vms).

keskmise kulu olen vist kompuutri väidetavas osas paika saanud-> maantee ca 5,8 (ilma püsikata) 6,2 püsikiirusega linnas kõik ülejäänu ;) üldine keskmine jääb kuhugi 7,5-8,3 vahele. Seega ilusti tehasenormi piiris. Välja arvatud juhul, kui kompuuter ei oska arvutada

Aknatõstuki võtan ette, kui kunagi aega on - kuulatamise järgi panustaks sellele, et mehhanismi ülemine serv käib kuhugi vastu (kuigi kinnijäämine viitab sellele, et tross on viga saanud). kuna 38.- eest saab juba uue mehhanismi, siis ma vist ei mõtle isegi sellele, et vana parandama hakata :D

Piirajad tuleb vist samuti ära tellida ning tagatuled ära isoleerida ning pirnipesad ära korrastada tulekomplekt on küll olemas, kuid kui olemasoleva korrastamine on vähegi võimalik, siis investeeriks selle summa mujale (iluvõret nt oleks vaja ja autoaia reklaamiga numbrialus häirib jubedalt )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 2006 Alfa 159 2.4 JTDm at

#37
Traktor kirjutas:
04 Apr 2019, 22:14
Üldse need igasugused plastikust numbrialused on potikoledad. Kas korralik kahepoolne teip oleks lahendus? Ma endal tahaks küll nendest plastiklätakatest lahti saada.
Korraliku kahepoolse teibi oht on see, et koos päikse kuumutamisega sulab see teip ja numbrimärk sul värvi sisse.
Pärast eemaldad numbrimärgi koos värviga. Kuid üldiselt jah, seda numbrimärki justkui eemaldama ei peakski enam auto küljest....

Re: 2006 Alfa 159 2.4 JTDm at

#38
Eelmisele autole tellisin omale ebay kaudu veidi viisakamad plastlätakad (ei olnud nii kohutav), 164 -l on kroomitud raamid (Superile sobivad väga hästi)

Täiesti ilma raamiga jääb tagumine numbrimärk üsna imelik (testisin korra esimese 156-ga) .

Alati on ju ka võimalus uurida, mis tingimustel saaks autole paigaldada võistlusauto numbrimärgi (mnt tegelikult näeb ette, et mingitel tingimustel saadki omale tavaliste numbrite asemel kleepsud ;) )

Mulle tundub, et ma ise vist lähen seda teed, et tellin omale uuesti sealtsamast logotatud numbrialused.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#39
sain niipalju teada, et vedeliku kadumise põhjuseks ikkagi oli ikkagi lekkiv voolik (lahendatud)

hommikul näitas -2 ning kaks korda eelsüüdet ja neli starteriringi. Tõenäoliselt olid esimesed käivutusraskused siiski oskuste küsimus

OT - sõitsin tööle ja olin kade ees ja tagasõitjate peale - ma pean mingeid ilmetuid inetuid käkke vaatama, kui nemad saavad 159-t jõllitada (jumala ebaaus värk :D )
OT2- ma olen näinud ainult kahte 159-t see nädal (üks ei loe, kuna see oli TRK juures). Üldse on Alfasid kuidagi vähevõitu sel kevadel (enamus nähtutest on kusjuures Stelviod...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#41
Võisin tagatuled laiali - nagu oodata oligi ...

Pirnipesade plast sulanud, seega pirn viltu, seega tuli sulanud, seega tule sees vesi, seega all IS not well.

Praeguse quickfixiga (meenutab natuke NIA lähenemist- If it looks stupid but works, it ain't stupid) on tuli koos (vett sisse ei lase), pirn on pesas ja tundub, et ajutiselt töötab :)

Homme hakkan märke kangutama (leidsin kunagi tellitud märgid ja terve purgi lakki)

Aga vist on siiski uut tuld tarvis.

Seoses sellega on kahtlus, et mingi ports 156 juppe tuleb kohe-kohe müüki :D (leidsin tagatuled, tulemise õõtsa, ühe tagaamordi ja tugilaagri, kapremonditud tulelüliti, esimese stabika puksid ja kondi, piduritraadid ja ülla ülla - ühe suve sõitnud rehvid üsna asjalikkel velgedel)

Ma olen enam, kui veendunud, et kuskil on veel vähemalt 1 alumine õõts ja peotäis stabikas konte :) ja siis mingid imelikud tükid, mis ei ole kuidagi Alfa seotud (nt üks uhiuus BMW stabikapuks, millal kasutust ning orgin storyt ei suuda kuidagi tuvastada...)

Aga see juba teises teemas...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#44
Vaatasin ja vaatasin aga ei näinud kuskil leket ... Paak ise on tõenäoline, kuna torustiku vedelikku edasi ei lähe (ainult paaki ca 0.7l) võtan homme paagi maha ja vaatan põhjalikumalt.

Igatahes - vahetasin ära ühe mittepõleva suunatulepirni, mille avastasin märgates, et suunatuli oli natuke vildakas - esimesel eemaldamise katsel kukkus tuleklaas küljest ära ja paljastas, et sinna oli aegade jooksul ikka vett sattunud :)

Ohtralt liimi ja natuke hermeetikut ning nüüd toimib - siiski paistab, et oleks hädavajalik uued suunad muretseda.

Nipet-näpet sai veel torgitud , määritud, pingutatud, lõdvendatud, vahetatud. Ja üllataval kombel sattusid uued märgid külge.

Kapoti alla ei mahu aga kuidagimoodi - kui veidi rohkem aega tekib, siis tuleb ülemine tala maha kruvida ja ehk siis saab kogu torustiku puhastada ning paar häirivat leket eemaldada.

Paistab igatahes nii, et mingi hulk raha läheb hetkel oluliste mitteoluliste asjade peale.

P.s. mp3 mängija jäi siiski ära - leidsin kapist iidse telefoni, mis mängib sd kaardilt CDC blue recieverisse üsna korraliku kvaliteediga
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20190406_151635.jpg
IMG_20190406_151635.jpg (6.36 MiB) Vaadatud 571 korda
cron