Jõuab juba kõik meelest minna, enne kui leiab hetke, et siia kirjutada.
Sai augustis 278000km peal taas MZ Autot külastatud.
Kett hakkas juba kriitiliseks muutuma ja enam ei saanud edasi lükata. Sai siis uued mootoriketid, tallad, pingutid, tihendid, kõik juurde kuuluv. Uus õli, uued filtrid, uus jahutusvedelik, kõik jutud. Auto arvas, et sellest üksi ei piisa, vaja oli genekas ja starter taastamisse saata. Kapoti all nagu uus kõik jälle. Sõidab ja töötab nagu noor obene.
Lõpuks said ka kogu tagumised pidurisõlmed üle käidud, uus käsaritross, uued suppordid, kettad, klotsid, kolvid. Käsari trossi rüüs oli omdega täiesti otsas, niiskus ronis sisse ja külmemate ilmadega jäätus pidur kinni.
Tagumistes tuledes oli ka anomaalia, järjest kustusid ühe poole pirnid ära, selgus et kontaktid olid oksüdeerunud ja ei toimetanud enam nagu oleks võinud. Klemmid puhtaks, uued pirnid ja jälle kõik hästi.
Talveks uued rattad all ja sõit jätkub.
Varsti peaks esisillaga tegelema vaikselt, stabikapuksid hakkavad tasapisi häirima.
Sai ka adekvaatse hooga ühest kanalisatsioonikaevu august üle sõidetud. Luuk oli pooleks läinud ja keset tänavat laiutas ainult üks suur auk, mida märkasid alles pärast kolakat. Hiljem kontrolli minnes, selgus et viga pole kuskil miskit. Ehk siis tuli terve nahaga sellest paugust välja, meeldiv polnud, aga mis sa teed.
Senimaani, endiselt väga hea auto millega igapäevaselt vurada. Roolimine on vahetu ja konkreetne, kiirendab täpselt nii palju kui vaja. Aeg-ajalt Vana-Võru maanteel sõitmas käies ainult kinnitab fakti, et autol ja autol on suur vahe. Kui vahepeal satud jälle mõne tavalisema auto rooli, siis ei saa mitte aru, miks keegi peaks suvalise keskpärasusega leppima - lihtsalt punktist A punkti B kulgemine pole teema - mingisugunegi sõidurõõm peaks olema.