2. leht 4-st

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 19 Aug 2019, 16:05
Postitas Alfa Romeo 33
Nii Ragazzon, kui ka Novitec seal shop.alfisti lehel on head. Samas CSC kohta pole ka midagi halba kuulnud. Oleneb milline endale meeldib ning millise hind vastuvõetavam on.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 21 Aug 2019, 03:43
Postitas Slicer
Mul on omal "Wizzardi" pütt (Unicorse koopia sisuliselt). Peal ei ole mingeid tüübi tunnuseid või seeria numbreid. Lärmab korralikult.
https://www.youtube.com/watch?v=I7XBASe0DCk

Kui CO2 näitajad on korras siis TÜV ei saa midagi teha. Mulle on korduvalt öeldud, et kole vali. Samas nad ei saa seda kuidagi üle mõõta, sest selleks peab olema spets koht ja spets varustus. Olen igakord oma sellise pütiga läbi saanud.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 21 Aug 2019, 08:36
Postitas ts
Tegelikult on ülevaatusel selline lugu, et ilma e tähiseta on neil õigus lugeda ümberehitus omavoliliseks ning märkida ohtliku veana süsteemi ümberehitus (uuritud)- see kas nad seda teevad või mitte on järgmine küsimus [mul oli 156 supersprint pütiga - kuna sel oli e tähis kunagi ammu kleepsiga peal, siis hoidsin ülevaatusel sertifikaati kindalaekas]

muuseas- ülevaatus ei ole kõige hullem koht, kus pütiga vahele jääda-> kui mingil põhjusel politseinikud märkuse teevad, siis võidakse sind saata korduvülevaatusele (ja isegi kui sealt läbi saad, siis muutub see nõks häirivaks mingil hetkel)

Seega- tasuks võtta serdiga pütt (Novitec ja CSC peaks mõlemad serdiga olema, samuti on osad raggazone'd serdiga)
nt http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6344.html

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 21 Aug 2019, 09:21
Postitas Alfa Romeo 33
Olen ts'iga samal arvamusel, et kindlapeale tasub osta ikka serdiga pütt. Enda masinale vaatasin ka pikalt sportsummutit erinevatelt lehtedelt ning valisin ikkagi sertifikaadiga püti. Ei ole viitsimist hakata enne ülevaatust summutit ringi vahetama ja siis jälle peale ülevaatust sportpütt tagasi alla - mingi hetk hakkab see tüütuks muutuma ning serdiga pütt ei ole nii palju kallim ka, et peaks valima ilma serdita püti.
Samas oleneb millise ülevaataja otsa satud, kuid ilma serdita on suur tõenäosus, et ülevaatuselt läbi ei saa.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 21 Aug 2019, 15:56
Postitas furby
Mina lahendasin vaakum klapiga summuti süsteemi.Giuliettal väga lihtne taga pütist toru mööda juhtida.Hääl läheb väga heaks ja ei ole mingit lärmi.
Kui tahad täpsemalt teada siis helista 5026698.
Olemas veel tuningbox mis näitas stendis 197 kw.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 06 Sept 2019, 08:42
Postitas valmarv
Kas kellegil, kes omab ka Giuliettat, rehvid kulutab läbi sisemisest äärest? Käisin eile sillastendis ja tehase näitude järgi kõik õige, puksid, õõtsad, sarniirid kõik korras.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 06 Sept 2019, 09:24
Postitas ts
vedrud ja amordid kontrollitud? roolilatt korras (lõtkuta)?

väsinud amordiga võib hakata sisekülge nosima, kuna künklikul teel võtab natuke aega enne, kui auto stabiliseerub.

Lati lõtk tekitab sama efekti (156 näitel läbi elatud - rool käis vaid mingi mm jagu edasi tagasi ilma tuntava vibrata ja siseküljed lihvis väga kiirelt siledaks- probleem selles, et see rooli mm on võimendi puhul natuke rohkem, kui mm)

ja mis on muidugi veel üks huvitav fenomen - kui rehvid on juba kulunud, siis jääb edasi kulutama ja tirima kuni uued rehvid alla panna (159 näitel-> sillastendis midagi ei olnud, rehvid kulusid poolviltu edasi kuniks uued rehvid alla sai- hoobilt kõik mured lahendatud)

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 06 Sept 2019, 21:39
Postitas valmarv
OK, ma jään lootma siis selle uute rehvide teooria peale, sai ka uued alla pandud :P

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 10 Dets 2019, 22:26
Postitas valmarv
Eile siis juhtus selline asi https://drive.google.com/file/d/118WWjW ... sp=sharing
hammasrihma juures olev plastikust rullik mingil põhjusel sulas ära, ilmselt oli kinni kiilunud ja siis sulas või ma ei teagi täpselt, mis selle tingis

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 11 Dets 2019, 11:45
Postitas ts
oh paganas- sellist asja pole varem näinud ... tundub, et on juba mõnda aega vaikselt kinni kiilunud olnud (vot see on, kui mootoril liiga palju jõudu on)

millal rihm vahetatud on ja kas klapid jäid sirgeks ikka?

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 11 Dets 2019, 11:55
Postitas valmarv
Klappide olukorda ei tea hetkel aga eks rihma vahetus aeg oli käes ka, 70 000 möödas vist, kui ma õieti mäletan.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 11 Dets 2019, 13:47
Postitas ts
suht viimasel piiril jäi siis pidama - peale vaadates tundub, et poole hamba jagu võiks rihm juba möödas küll olla. Sellistel tingimustel võib juhtuda, et kui mõni teine rullik samuti kinni poob, siis viskab rihma üle (lõtk ise on piisavalt suur )

aga kui ei visanud, sisi ei tohiks klappidega häda midagi olla.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 11 Dets 2019, 17:33
Postitas valmarv
Ei paistnud, et oleks rihma üle visanud, väga palju selles konditsioonis ei sõitnud, Kuressaare kesklinnast linna äärde ainult ja seal enam käivitamist ei toimunud.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 26 Aug 2020, 00:58
Postitas valmarv
Nüüdseks palju kilomeetreid vahepeal maha vuratud, mootor töötab ideaalselt. Hammasrihma jama möödus õnnelikult :)

Aga uuriks peeglite kohta, et kas küljepeeglitel kokkuvoltimise funktsioonil on eraldi kaitse? ei suutnud manualist leida või lihtsalt jäi kuidagi kahe silma vahele. Nimelt ei taha peeglid ennast koomale tõmmata, kui nuppu vajutada, muud funktsioonid töötavad hästi, peegli liigutamine jne aga kokku ei taha keerata ennast kuram.

Re: Giulietta QV 1.8 173kw

Postitatud: 26 Aug 2020, 07:31
Postitas ts
Võin praegu eksida aga minu teada jooksevad peeglid otse läbi uksemooduli.
Seega kui liiguvad aga ei klapi, siis on kas klappimine välja lülitatud või on seal lihtsalt sodi vahel.

Sisse- välja lülitamine käib ukse aju kaudu (examineriga) , puhastamine käib vähe aegavõtvamalt.

Muidugi võid igaks juhuks vaadata üle kas menüüs on selline punkt olemas, mis enableb või disbleb folding mirrorseid :D

Ehk siis wd40, piduripuhastaja ja mitu-mitu korda. Jõudu ei tohi eriti rakendada, muidu käib pisike kilks ja peegel hakkab vabalt tuule käes liikuma :D

Muidugi üks asi veel - klappimiseks peab mootor olema õiges asendis (seega proovi puhastamise alguses kas peeglid käsitsi liiguvad - juhul, kui keegi on kunagi kokku klapitud peeglid käsitsi uuesti laiali lükanud, siis võib juhtuda, et see ei haagi enam)