Alfa Romeo 159 JTS 2,2 Selespeed 2008
Postitatud: 06 Juun 2020, 08:49
Tervitus kõigile.
Värske foorumlasena annan teada, et mul siin olemiseks pisuke põhjus ka.
Pealkirjas olevat kuldset värvi Alfat sai juba paar kuud auto24's vahitud. Kolmapäeva (03.06.2020) õhtul näitasin naisele auto pilti ja oh seda elevust. No tulemuseks oli see, et järgmise päeva hommikul olin ma rongiga teel Tallinna, et sealt juba autoga tagasi sõita. Nii saigi tehtud ning hetkeseisuga olen siis kolmandat päeva õnnelik Alfa Romeo omanik.
Masin on sedaankerega, sisuks must nahk. Edasi liigutab teda 2,2 liitrine JTS bensumootor ja käigukast on Selespeed. Ratasteks on 17 tollised veljed, kuhu peale pandud 235/45 rehvid.
Praeguseks olen ma kolme päeva jooksul osanud maha sõita natuke üle 500 kilomeetri. Muljed - praegu on naerul nägu ees, sest oma olemuselt peale hulga saksa ja jaapani autode omamist on Alfa täiesti midagi erinevat. Oma raskuse kohta liigutab see mootor autot nobedalt edasi ja keskmine kütusekulu on praegu jäänud 8,6l/100km.
Loomulikult kohe järgmiste asjadega vaatan üle veermiku ja lähemalt kapotialuse, et asjast sotti saada. Üht-teist veidrust olen juba youtube' abiga avastanud. Näiteks õhufiltri asukoht . No mis teha, kui ta on sinna pandud, ju siis peab seal olema.
Hetkel on kõnealune Alfa 159 mul õue peal kolmas masin. Alles jäävad kasutusse ka senised autod, milleks on Honda Accord Coupe 2,0 automaat ja 2000 aasta väljalase ning teine on Opel Frontera Sport RS 2,2 manuaal, mis on ostetud eesmärgi päraselt jahil käimiseks.
Lähiajal teen kusagil ontlikumas kohas Alfast esitlemiseks mõned pildid.
Värske foorumlasena annan teada, et mul siin olemiseks pisuke põhjus ka.
Pealkirjas olevat kuldset värvi Alfat sai juba paar kuud auto24's vahitud. Kolmapäeva (03.06.2020) õhtul näitasin naisele auto pilti ja oh seda elevust. No tulemuseks oli see, et järgmise päeva hommikul olin ma rongiga teel Tallinna, et sealt juba autoga tagasi sõita. Nii saigi tehtud ning hetkeseisuga olen siis kolmandat päeva õnnelik Alfa Romeo omanik.
Masin on sedaankerega, sisuks must nahk. Edasi liigutab teda 2,2 liitrine JTS bensumootor ja käigukast on Selespeed. Ratasteks on 17 tollised veljed, kuhu peale pandud 235/45 rehvid.
Praeguseks olen ma kolme päeva jooksul osanud maha sõita natuke üle 500 kilomeetri. Muljed - praegu on naerul nägu ees, sest oma olemuselt peale hulga saksa ja jaapani autode omamist on Alfa täiesti midagi erinevat. Oma raskuse kohta liigutab see mootor autot nobedalt edasi ja keskmine kütusekulu on praegu jäänud 8,6l/100km.
Loomulikult kohe järgmiste asjadega vaatan üle veermiku ja lähemalt kapotialuse, et asjast sotti saada. Üht-teist veidrust olen juba youtube' abiga avastanud. Näiteks õhufiltri asukoht . No mis teha, kui ta on sinna pandud, ju siis peab seal olema.
Hetkel on kõnealune Alfa 159 mul õue peal kolmas masin. Alles jäävad kasutusse ka senised autod, milleks on Honda Accord Coupe 2,0 automaat ja 2000 aasta väljalase ning teine on Opel Frontera Sport RS 2,2 manuaal, mis on ostetud eesmärgi päraselt jahil käimiseks.
Lähiajal teen kusagil ontlikumas kohas Alfast esitlemiseks mõned pildid.