Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#61
Nii ta käib jah. Eks seal natuke selliseid küsimuse kohti ole, et kellel on väljaostetud auto, sellel seda kulu ei kajastu kilomeetri hinnas, liisinguautol aga kajastub jne.

Ise näen pigem nende lugude kasulikust mitteniivõrd selles, et mitu senti kilomeetri hind tuleb (see kohe tõuseks, kui ma peseks iga nädal näiteks autot Jazzis jne või mu liising oleks ntx 2 aastaks), kui lihtsalt üldise pidamise kohta - et kas tõesti on Alfa suurema osa ajast remondis või kuidas ikkagi Dusteri koostekvaliteet on...

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#62
Krt, eile sõitsin paar kilti kruusateed, lahtised kivid. Põhja-all klobises korralikult, korraga käis mingi imelik plõnn ja kohe viskas tule põlema "Go check engine". Jätsin seisma, tegin visuaalse kontrolli, kuskilt midagi ei tilkunud ega rippunud. Panin käima... kõik toimib, aga tuli ikka põleb.

Samas, asun 180 km Tallinnast, treilerit kah ei jaksa tellida. Tuleb ikka vist ära sõita ja palveid lugeda.

Ma ei kujuta ette, mis asi see pihta sai seal.... :icon_wtf:

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#63
Võib juhtuda, et mõni lambda andur sai pihta ja see andis vea. Ise suutsin kunagi ka kudagi ühe neist ära lõhkuda ja siis lõi samuti mingi sarnase check engine tuled põlema. Nii et paanikaks vast põhjust ei ole ja võid rahulikult omal jõul Tallinnasse ära sõita. Siin tasuks muidugi igaks kümneks juhuks algatuseks Pilotsit läbi hüpata.

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#66
spark kirjutas:
starfild kirjutas:Tahmafiltri temperatuuriandur... 102 EUR :)
kaasaegse masuudipressija rõõmud :twisted:
OT ka natuke- viimasel ajal vaatan juba, et sõiduautode varuosade hinnad on läinud nii ebareaalseks. Puutun juppidega juba igapäevaselt kokku ja ütleks juba, et koppasid ja uusi veoautosid saab täpselt sama raha eest remontida, mis sõiduautot. Nt 4sillaga veoka esisildade rem 1900 vs audi sildade rem 1300. Ühele tood kaubikutäide juppe, teisele väikses papp kastis. 1tonn vs 10kg :duh:
Hirmutavad, et pean saabil hakkama kolbe vahetama - eeee, odavam on osta terve mootor inglisest, kui eestist kolbe.
Aga andur 102eur..... :icon_shocked:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#67
bnd kirjutas:Aga andur 102eur..... :icon_shocked:
Õlitemperatuuri andur Q4-l maksis vist mingi 300-400 eur (täpset summat ei mäelta, aga see oli üle mõistuse) ja selle vahetamise eeldab mootori maha võtmist :duh:
Enda oma korra garantii korras vahetati ja ka praegu ei näita ta midagi, aga see on ilmselt halvast kontaktist tingitud, mitte andurist endast.

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#68
Esimene rattalaager, tahmafiltri temperatuuriandur + töö. Tehtud. Kulu: miljon :)

Teha vaja:

Ülevaatus

Esimesed klotsid ja kettad.

Põhjakate (Ravolarist tõenäoliselt).

Kulu: miljon :)

:alc:

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#69
starfild kirjutas:Põhjakate (Ravolarist tõenäoliselt).
Uuri ka metallist versioone - arvan, et on tõenäoliselt paremad.

GT-oli see plastik - see muutis auto kliirensi ~8,5cm-seks
(mõõdetud sai 15" tave ratastega ja taatlemata mõõteriistaga) 8)
ja kruvis ka ennast lahti - kui keegi ta alt korra ära kruvis, tuli poldid mingi ajapärast üle pingutada.
ja kärsahaisu vältimiseks tuli kuumakaitse osta.
Seitsekümmend Viis

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#70
Pilt
Dafuq is this?

Nagu hallitus, pestes maha ka ei tule. Millega töödelda? Jah, ma lähen nagunii ka mingite spetside juurde muret kurtma, aga foorumis peab ka ju ometigi lämisema. Kontsentreeritud tarkus.

Alfa Romeo 159 SW, 2006, starfild

#72
Mul tõmbas ka siis valgeks kui käisin nanovahatamas oma autot kunagi. öeldi, et märjaga tõmbub valgeks, kuid see pole püsiv. Kuid siiski nagu wtf, peab ilusaks tehtud autot kuskil kile all hoidma ja vihmaga mitte sõitma :icon_moron: