AR 159 2,2 JTS '06 Passione

#31
Nii edukalt tagasi...

8K Km alfatamist tuli sedakorda.

Midagi ei ole öelda paksuke sai ka oma naturaalses keskkonnas väga kenasti hakkama. Natuke õli peale pärast pikka suurel kiirusel sõitu ja edasi.

Itaalia piiri ületades muidugi hakkas koduselt käituma igasugu kontrolli tulesid ja muud kraami asjad vilkuma ja üldsiselt tahtis et temaga aeglaselt teistele jalgu ei jääks.

Isegi Grimseli peal oli nagu omas vees hoolimata oma kilodest. Õnneks oli isegi üks 512 mängima tulnud ja ega hätta ei jäänud 8)

Paari alfa seltskonda kohtasin ka. Kolm 147't olid näiteks koos tuurile tulnud ja mõned veel.


Üldiselt jutt kriisist lõuna Juropis tundub päris pentsik. Erit vaadates mis autodega rahavas ringi reisib. :shock:

Igatahes GTV on väga haruldane kuna kohtasin neid ainult 3. Aga selle aasta euroopa menuautot 458't koguni 12. :thinking:

Õnnestus ära näha nii FF kui ka uus McLaren smthng-smthng-mp4. Ja pole midagi öelda ta näeb päris elus sama igav välja kui pildi peal :icon_crazy:

Anyway...kurat alfatamine on hea............ kõik need 3 sekundit kui kõik korras on 8)

Pilt
Pilt
Pilt
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR 159 2,2 JTS '06 Passione

#34
Selleks tahan, et oleks tehniliselt viimase peal. 90% ulatuses hetkel on. Veermik vajab nokitsemist, kuid kardan et kui saan ka varsti vahetatud kulunud jupid, siis aasta eesti teedel ja järgmine aasta on sama seisukord :icon_crazy:
Kuidas reisi jooksul erinevate maade teid hindaksid ja palju kütet läks 8000km peale ? :icon_shocked:
Ise pean ühes online lehel arvestust ja peaaegu sama vahemaa peale on mul kütet läinud nii :D
9.329 km and 1.670 EUR :icon_roll: See on siis kokku umbes 2 aasta peal, sarkofaagi ajad on selle aja sees.

AR 159 2,2 JTS '06 Passione

#35
Nii lahe, kunagi sai käidud autodega läti-leedu tripil, siis oli autoks "rahvaauto" ja ma muretsesin juba siis et auto ikka vastu peaks- 3 korda rohkem, kui peaks... Alfaga minnes vajaksin kindlasti palderjani...

AR 159 2,2 JTS '06 Passione

#36
Ah seda 90% ületamist ei juhtu nagunii ja seni kuni õli jälgid on kohalikul kuumaastikul jõnksutamine kindlasti % kulutav tegevus.


Selle kütusekuluga on nagu on. Kui eelmise aasta GTV tripiga võrrelda siis natuke tuli kokku vähem aga eelmine aasta tänu odo mitte töötamisele eriti ei mõõtnud ka. Aga umbes tuli nii et Barcelonani läks keskmine kuskil 9,7L aga põhiline mis selle üles keris oli Saksamaa ja siis pass'idel müramine. tagasi tulin Barcelona-Tallinn keskmine 7,6

Suurel kiirusel oli V6 ja kergema autoga kulu tegelikult isegi väiksem. Veel luges kütuse kvaliteet ka. Näiteks Shveitsi 95 oli selgelt kõige parem ja prantsusmaal pidin kuskil ka paagitäie E10 solki sisse panema.

Itaalia kütusehinud vaadates hakkasin aru saama miks kõik benzina autod seal nii odavalt müügis on ja õlijoodikud nii kallid. 1,8-1,9 EUR/L

Teede koha pealt on Shveisi kiirteede süsteem vast parim lisaks täiuslikus korras mägiteed ja üldse ei kujuta ette parimat kohta sõitmiseks.

Saksa Bahnid on küll tasuta ja kiiruspiiranguta aga seisukord on pehmelt öeldes sitt. Ja liiklus on päeval ikka kreisi linnade juures. Ja 180 pealt järsku seisma pidurdada on selline meeliülendav kogemus :P On kaks võimalust et sõidad nii kiiresti kui jaksad 160- 180 vahel või pead tõmblema koguaeg ridade vahel. Esimene võimalus on tegelikult päris väsitav kuna müra on 180 juures üsna suur ja sööb kütet, rehvi jne. Aga see kiiruse adaptiivsus on ikka väga karm. Pärast poolt tundi 180-200 kütmist tundub 120 nagu pargiks.

Itaalia kiirteede süsteem on ka väga väga hea aga üsna kallis. Kui Shveitsis ostad pileti kus kõik teed aastaks lahti ja maksad 40EUR siis Itaalias oli puhtalt La Spezia-San Remo ots ligi 22 EUR

Hispaanias oli põhjas päris head teed ja tavalised maanteed jätsid väga korraliku mulje.

Prantsusmaal on jälle nagu ka mäletasin kõige põnevamad teed just suvalised külavaheteed vahetult enne rannikut mägedes. Tuleb korra kunagised Sandarmide filmid meelde kus Citikatega nunnad seal möllasid.
Äge on see et päriselt ka mutikesed oma vanade renaultidega kütavad seal nii et ise pead korralikult vaeva nägema et kannul püsida.


Igatahes järgmine kord hakkan sind varakult mõjutama. Tuleb V6 põrina ikka tunnelites kajama panna.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR 159 2,2 JTS '06 Passione

#38
kui GTV ja Brera saagat vaadata siis on elu 159 ikka väga igav olnud. KM kogunevad ja midagi nagu erilist ei ole. Kuna see aasta on ka Eesti kevad-talvistel teedel kilomeetreid mõõdetud siis probleemid on olnud tavapärased kuumaastikuga seotud silla lagunemised.

asjad millega on vahepeal tegeletud lisaks tavapärastele hooldustele:

tagavedrud vahetatud
tagumine stabika kont
mõned laagrid

tegemist ootavad:
üks esimene vedru pooleks-
juhiistme soojendus lakkas töötamast-
salongis olev pagasiluugi lüliti lakkas töötamast-
mõned laagrid siit ja sealt tahavad veel vahetust.


Üldiselt enamus asjad seotud Tallinna suurepäraste teedel liiklemisega lisaks veel mõned nipet näpet.

Samas murrab kilomeetreid nii muretult ja lihtsalt. Ta on truult mind viinud nii polaarjoone taha talvel kui vahemereni suvel. Mõnus 8)

Lihtsalt hea auto on. Ja olgugi et vanust juba varsti 7 aastat pöörab tänaval siiani päid ja näeb välja nagu oleks eile tehasest välja sõitnud.

Enne Brera ostu mõtlesin et kas on mõni muu auto mille vastu tahaks 159 välja vahetada. Mõtlesin ja mõtlesin ja peale Quatroporte midagi välja ei suutnud mõelda. Kuna Masekani peab veel natuke tööd rügama siis nii ta peresse jääbki, Brera ja GTV kõrvale.


Pilt
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

Re: AR 159 2,2 JTS '06 Passione

#39
Nonii- see kaunitar leidis endale uue kodu. Loodetavasti pakub ta uuele omanikule sama palju ja teenib truult edasi. Viis mind polaarjoonetagant vahemere äärde. Kuuldavasti pidi uus omanik oma Alfade eest korralikult hoolt kandma nii et edu ja muretuid kilomeetreid.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB