Maserati 222 SR, 1994, Luman

#361
cyber kirjutas:ups.. huvitav, kuskohast mulle see t25 meelde jäi..:) A noh.. piltide järgi on see ihi ka selline pisike föönike. Kusjuures kusagilt netist jäi tsitaat meelde, et läheb väga hästi kuumaks ja eriti hästi kõrgel pöördel. Seega võiks järeldada, et see temperatuurijama sellega seotud kindlasti.
Eks see ülekuumenemine sellest tule, et turbod kütavad jahutusvedeliku nii ropult soojaks.
Vahepealsed uudised rindelt on, et konsiilium VKM-is vaatas selle ventikate värgi uuesti üle ja leidis, et 2 originaal ventikat on ilmselt ikka kokku parem, kui üks tuuning, nii et see ventika vahetus langes nüüd ära :mrgreen:
Proovib lihtsalt huvi pärast termostaadi kiiresti enne Saugat ära vahetada, et üks võimalik odav viga veel välistada ja loodab laupäevaks lihtsalt väga jahedat ilma...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#364
Selline ilm peaks jahutuse osas küll vähemalt väga hea olema.
Rehvide mitte soojaks saamise osas ma nii kindel poleks. Soojemate ilmadega täheldasin pigem seda, et kuskil alates kolmandast ringist läks pidamine viletsamaks, ehk kui asi reaalselt soojaks läks, siis tundus pidamine pigem viletsam olevat. Aga eks paistab kuidas peab või ei pea, hetke seisuga lubab igal juhul kuiva ilma veel.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#365
Luman kirjutas:Selline ilm peaks jahutuse osas küll vähemalt väga hea olema.
Rehvide mitte soojaks saamise osas ma nii kindel poleks. Soojemate ilmadega täheldasin pigem seda, et kuskil alates kolmandast ringist läks pidamine viletsamaks, ehk kui asi reaalselt soojaks läks, siis tundus pidamine pigem viletsam olevat. Aga eks paistab kuidas peab või ei pea, hetke seisuga lubab igal juhul kuiva ilma veel.
Ilmselt ka tõsi. Pesur rääkis mulle sama juttu, et R888 väga sooja rajaga läheb tatiks ja kaotab oma pidamise. See siis tema reaalne kogemus Saugal.
Brera 3.6 Q4

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#366
Vahepeal sai siis BOV-id peale pandud ja igaks juhuks ka termostaat vahetatud. Nagu viimane OT näitsa, siis ülekuumenemise probleemid olid oluliselt väiksemad kui varem, kuid seda pigem tänu külmale ilmale, sest ka vana termostaat tundus keetes töötavat küll. OT-l sai ka natukene teravaid elamusi läbi elatud, ehk sai kiires kurvis ~145-150km/h pealt välja sõidetud ja õnnetuseks oli sinna vahepeale mingi supermoto raja sissesõidu teinud, kust sai auto ~9 meetrise õhulennu. Õnneks juhtus kõik see sirgjoonelisel liikumisel, nii et lõppkokkuvõttes pääsen ilmselt suure ehmatuse ja sillastendiga. Lisaks sain peale kolme tundi otsimist ja leiutamist ka teada, kus on mu autol avariilüliti, mis bensupumba toite katkestab risu panemisel.
Paraku kõigil nii õnnelikult see OT ei lõppenud...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#367
Nii...
Kolmapäeval sai siis ka sillastendid ära käidud ja paigast läinud kokkujooksud uuesti paika keeratud. Üldiselt olukord hull polnud, nii et võib lugeda ennast suure ehmatusega pääsenuks.
Nüüd saab veel paar kuud niisama autot ilusate ilmadega jooksutadad ja siis jälle talveks seisma. Põhilised asjad, millest talvel mõtteid mõlgutaks on:
- elektriline veepump
- õli temp anduri paigaldus lõpetada
- rõhku peale keerata (kui vaja, siis ka standalone aju)
- 15'' veljed ja slikid rajale
Eks nipet-näpet asju leiab kindlasti veel kõvasti, mis ära teha tahaks, aga see on selline korrashoid pigem rohkem...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#371
Anthrax kirjutas:Mis kühvel on?
OT-l sõitsid 3 võrdlemisi aeglast setti (ilmselt vihma pärast) ja neljas lõppes peale teist ringi? :?
Aus vastus on see, et ei tea, mis kühvel on.
Hetkel on auto jälle VKM-is lahkamisel, aga pole uurinud mis tulemus on.
Kuigi uus veepump tundus, et jahutab linnaliikluses vaat et paremini, kui vana suutis, siis Sauga pani uue põntsu.
Sai siis rahulikult kohale sõidetud, maanteel hoidis vee temperatuuri mõistlikud ~80 kraadi aga nii kui rajale läksin, nii kippus jälle jahutusvee temp üles minema nagu varem. Ainukene vahe oli selles, et nüüd läks see iga edasise sõiduga ainult hullemaks, seetõttu jätsin suht väheste sõitude pealt ka ürituse katki. Lõpptulemus oli see, et tagasi sõites oli jahutusvee temp ka maanteel nüüd juba ~100-105 kraadi (niipalju kui sellest originaal kellast aru saab). Huvitav oli asja juures muidugi see, et õli temperatuur maanteel üle 70 kraadi ei tõusnud kordagi seejuures.
Mine võta nüüd kinni, mis tal jälle häda on...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#373
E.T. kirjutas:Masekas pressib su vägisi 325 cupi
:P
325 cup on iseenesest suht ahvatlev üritus, aga lähiaastate perspektiivis seda päris kindlasti ei saa juhtuma.

Hetkeks on siis niipalju selge, et kuhugi ikkagi muist jahuvusvedelikku kaob ja ka paisupaagis on elu see, kui soojaks läheb, nii et tuleb pead maha võtta ja vaadata, et mis värk on.
Juhul, kui praegune probleem tõesti on otseselt seotud ka varasemate jahutusprobleemidega, siis pigem kahtlustaks, et peas on mõra, sest vaevalt et thihendi praol võtab 1,5 aastat mitte just kerget kuuma andmist aega enne kui tõsiseks progresseerub. Mis iseensest oleks eriti nõme kõike seda jama arvestades, mis vahepeal tehtud on.
Aga ehk lähinädalatel paistab, et kui raske või kerge see probleem on.