Maserati 222 SR, 1994, Luman

#350
Kusjuures ei olegi eriti täheldanud, et rinkapillid nii pauguks, see nagu rally värk rohkem.

Erit kananaha tõmbab ihule, kui kuskil metsade vahel rallit vaatamas oled, kuuled enne paukumist, ja piduri vilet ja paukumist ja lõpuks alles masin tuleb/hüppab künka/kurvi tagant välja. Paugutamise põhjus pidi ka osadel masinatel olema see, et enne turpsi on kütuse pihusti väljalaskesse pandud, ehk siis kui võtad kurvis jala gaasilt ja ei tekiks uuesti kiirendama hakates turboviivitust, siis see pihusti hoiab turbo kogu aeg töös. Sellest ka need paugud, kui jalga reaalselt pedaalili pole, aga turbo reaalselt väntab 100-ga edasi, et kohe valmis olla. Ei tea, kas ka nii on, aga üks tark (30a rallis) masinaehitaja rääkis. Ma kergeusklik ka ju. :D

Rinka masinatel pigem see "psszzzz" :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#351
bnd kirjutas:Kusjuures ei olegi eriti täheldanud, et rinkapillid nii pauguks, see nagu rally värk rohkem.

Erit kananaha tõmbab ihule, kui kuskil metsade vahel rallit vaatamas oled, kuuled enne paukumist, ja piduri vilet ja paukumist ja lõpuks alles masin tuleb/hüppab künka/kurvi tagant välja. Paugutamise põhjus pidi ka osadel masinatel olema see, et enne turpsi on kütuse pihusti väljalaskesse pandud, ehk siis kui võtad kurvis jala gaasilt ja ei tekiks uuesti kiirendama hakates turboviivitust, siis see pihusti hoiab turbo kogu aeg töös. Sellest ka need paugud, kui jalga reaalselt pedaalili pole, aga turbo reaalselt väntab 100-ga edasi, et kohe valmis olla.
Mina olen sama asja kuulnud kuskilt
155, 2x166, 159 ja 75?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#352
Ja millega see kört ENNE turbsi süttima sunnitakse? (turbsi taga pauguga süttides ei aita ta kuidagi kaasa pöörlemisele, kuna rõhk ja lööklaine tekib valel pool)...

Huvitav kaua turbsi tiivik vastu peab sellistele pisikste plahvatuste seeriatele?


Mina rumal oleks paugutamise kirjutanud selle arvele, et gaasilt jalga lastes katkestatakse süüde aga pihustid uhavad edasi ja siis kuuma väljalaskesse sattuv kütus aegajalt paukudes plahvatuslikult süttib... Pihustid aga jäävad lahti silindrite ja kolbide jahutamiseks :D



Mõni tark võiks nüüd kirjutada
:roll:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#354
E.T , see paugutamine pole moepärast, nagu siin juba jõuti mainida. Konstantne turbo, oled rinkal või rajal, ma arvan et performansit annab juurde küll :icon_think:

Hakkab vaikselt OT kütma. Keegi admin võiks viimased postitused kuhugi sobivamasse teemasse tõsta.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#355
Luman kirjutas:No tervelt 0,7 bari on originaalis. Natukene peale keerata ja saab vaakumi lekke eemaldatud :mrgreen:
Ooh.. siis polegi kõige hullem, kahe peale 0.7...

No kuni 0.5 on üldse mõttetu, edasi hakkab juba natuke looma, peale 1 on vaakumileke kaotatud ja siis (1.5-2 kandis) on juba see, et "on kahte sorti turbomootoreid. Ühed on jõuetud ja teised on laiali.." ;)

A see paukumine on jah vist mingi "anti lag" teema. Turbod on kulumaterjal, 1 ralli ikka peavad...
Eesti Saabiklubi ja foorum

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#356
cyber kirjutas:
Luman kirjutas:No tervelt 0,7 bari on originaalis. Natukene peale keerata ja saab vaakumi lekke eemaldatud :mrgreen:
Ooh.. siis polegi kõige hullem, kahe peale 0.7...

No kuni 0.5 on üldse mõttetu, edasi hakkab juba natuke looma, peale 1 on vaakumileke kaotatud ja siis (1.5-2 kandis) on juba see, et "on kahte sorti turbomootoreid. Ühed on jõuetud ja teised on laiali.." ;)

A see paukumine on jah vist mingi "anti lag" teema. Turbod on kulumaterjal, 1 ralli ikka peavad...
Esimese hooga oleks eesmärk ~1bar kätte saada. Kuna need turbod on suhteliselt olematu suurusega, siis ilmselt ilma neid vahetamata, sealt oluliselt rohkem kätte saada võimalik pole.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#357
t25-d vist, kui ma õieti mäletan ? Kui pöördeid väga palju pole (a la 6k+), siis võiks sul isegi jõuda ära toita jõuda. Ma tean kodanikku, kes sellest käkist ka 1.7b välja võlus ja sellega paugutas. Aga eks lõpp läheb käest ära, lihtsalt õhku ei jätku nii palju. Samas, pisike vurr läheb kiirelt pöördesse..:) Sul neid veel 2 tükki, et ühe vurri kohta pisut vähem vaja toota kui 2.3 liitrisel Saabil.

Mis sul seda mootorit juhib? Suudab see lisanduva rõhuga segu hoida? Või on lihtsalt konfitav/progetav?
Eesti Saabiklubi ja foorum

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#359
Enne kindlasti rõhku keerama ei hakka, kui probleem lahendatud, aga see kas ta ventika vahetusega laheneb, selgub laupäeval.

Turbiinid pole seal T25-d vaid IHI RHB52-d ja redline tuleb kuskil 6,2k peal praegu vastu.

Mootorit juhib praegu originaalaju. Viljar VKM-ist arvas, et väikese rõhu tõstmisega peaks ka originaal aju hakkama saama, aga eks seda tuleb katsetada, et kas saab või mitte. Juhul kui originaal aju hakkama ei saa, siis tuleb mingi standalone aju sinna peale panna (eks see tuleb muidugi varem või hiljem sinna paigaldada kui reaalselt ülerõhuga sõitma tahta hakata).