Re: ”Neste MY”

#2
Vastan iseendale:

Tangitud seda imekütust sai ja vahe on minu meelest ikka meeletu (pole ükski imekütus varem selliselt autot muutnud)!

Auto käivitub/käib tunduvalt paremini ja mootor muutub ikka ülivaikseks ja meeldivaks. Kütus on täiesti lõhnatu ja seega püstol käsi ei määri ja tossutorust ei tule praktiliselt üldse mingit tossu enam?! Mootor tundub madalatel pööretel ka jõulisem ja üldine mulje sellest vedelikust ikka väga hea...

Hind on muidugi 1,89 liitrile aga tundub, et asja eest. :thumbup:

Siit saab arvutada ka oma isikliku mõju keskonnale seda kütust kasutades: https://nestemy.ee/

Re: ”Neste MY”

#4
Diisli puhul on suur vahe selles, mida paaki kallata (ma tankisin reeglina seepärast nestes, et sealne biokomponent on justnimelt sõbralikum - imho olerex'i kütus annab koheselt tunda. Bensiiniga oli sama efekt 95 ja 98-ga )

Mis seda kütust puudutab, siis see on arvutatud täpselt samasse hinda nagu tavadiisel tingimusel, et vedelkütuse aktsiis võetakse sellelt maha - sealt ongi täpselt see hinnavahe.

Üldiselt peaks olema tootmise ja omaduste osas igati väärt asjaga AGA selle kasutamiseks on vaja poliitilist aktsepti aktsiisi osas :) vaevalt, et seda juhtub...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: ”Neste MY”

#5
Nestes ei tööta. :D

Tavaliselt tangin CirkleK või Neste diislit ja paak oli mul ikka täitsa tühi kui Kadaka Neste juures sattusin olema.

Ma saan aru, et Alfa pole vist veel ametlikult aktsepteerinud seda kütust oma masinatesse (nagu ka BMW ja Mercedes) aga see vahe on küll ikka päris suur ja koheselt tuntav.

Aga see hind on jah ikka räme, Soomes näiteks maksab sama kütus ca 1,50€ liiter...

Re: ”Neste MY”

#6
Peab proovima, kuid ainult proovimiseks see jääb, isegi kui on parem. Sest hind on ülemõistuse meie palkade juures, kui rääkida tava bensiinist/diislist. Rääkimata sellest 1.9 eurosest, nagu päriselt...

Re: ”Neste MY”

#7
Olen nõus, et täiesti overpriced aga soovitan proovida jah. Peaks sarnaselt Soomele olema 1,50€ kanti, et asi mõistlik oleks.

Aga hetkel endal küll kogemus väga positiivne. Pole neid elektriautosid kellelegi vaja varsti kui diislid nii ökoks muutuvad :D

Soovitan mõju avaldumiseks päris tühja paaki lasta seda.

Re: ”Neste MY”

#8
vertigo kirjutas:
05 Dets 2019, 10:57
overpriced
selle asja nimi on tegelikult poliitiline survestamine rohepesu meetodil :D

tuleeb natuke oodata ja survegrupid pressivad aktsiisivabastuse välja ning selle hind on tavadiisliga võrreldes samapalju erinev, mis 95 vs 98 :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: ”Neste MY”

#10
Hakkas ka rahast kahju ja võtsin nüüd tühja paagi peale Olerexi diislit ja auto muutus silmapilkselt jõuetuks ja käivitub ka ”tra traa asemel tra tra tra tra tra tra traaaaaa”. :)

Omadega õhtal olev hooratas annab ka palju tuntavamalt endast käiguvahetustel märku (maitea kas auto käib siis MYga veidi teistel pööretel või millest see vahe tuleb).

Kas see Pro Diesel peaks ka jõudu rohkem andma, et sarnast efekti veidi odavamalt kui 1,89€ saada? :D

Re: ”Neste MY”

#11
pro diesel peaks olema väidetavalt parem, kui tavaline diisel

kunagine test avaldas, et talvekäivitumine ON parem ja kütusekulu ON väiksem (tahma jms ei testinud), mootor käis kah nagu natuke paremini (aga see oli võibolla ainult tunne)

kuid kuna väga suurt vahet ei olnud, siis pro diesel'i peale siiski üle ei läinud kuna:
kütusekulu kokkuhoid oli 1,9 8V mootoril ca 0,3 liitrit 100-le; mis ei katnud sel hetkel kuidagi kütuse hinnavahet ära
Neste ja circle K võrdluses andis tavakütuse puhul viimane ca 0,05-0,1 l kokkuhoidu
pro diesel'i müügivõimekusega tanklaid jäi tee peale tervelt 1
Tegelikult ma olen normaalne....