1. leht 1-st

156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 26 Juul 2013, 19:25
Postitas muristaja
Nimelt on autot kummitanud üks suurem mure. Nimelt kipub auto kiirendades välja surema. Algul oli nii, et kui pöörded üle 3000 läksid, siis suretas auto välja. Mingi safe mode vöi miskit? Hakkasin siis viga otsima, köigepealt oli öhu filtrist tulev lödvik katki, see sai korda tehtud. muuus nagu paremaks. kannatab lasta üle 3000 aga aegajalt tegi järsu jönksu sisse kiirendades. Järgnevalt sai ära puhastatud MAP andur. Äkki on selline nimi öige. Asukoht on tal siis järgnev : kui võtad mootori katte maha siis alumiiniumist kolde küljes kohe üleval, kinnitub ühe 6 -se poldiga. Kolm juhet tuleb külge. Selle sama kolektori küljest läheb toru siis coolerisse. Peale seda nagu läks korraks väga heaks, aga ikka jamab veel.

Diagnostika näitas, et kütuse latis (süsteemis) liiga suur surve ja öhulugeja error, väärtus liiga suur. Samas see diagnoos sai enne öhulödviku parandamist tehtud. Peale parandamist sai diagnostika abil kondrollitud öhulugeja tööd ja töömees väitis et töötab. Ütles, et turbo röhk on tühikäigul veidi kahtlaselt körge, pöhjust ei osanud ta tuua.

Kiirendades lööb pilve kah ülese taha. Ei oska enam kuskile pöörduda ja miskit ise välja möelda. Äkki kellegil on olnud sama mure ja samad sümptomid. Kui kellegil on küsimusi, mis aitaks lahendada mure, siis üritan vastata asjalikult.

Üks soovitus oli et puhatsada vöi vahetada surve reguleerimis klapp, mis asub pumba peal? Ei oska asukohta leida ja ei sa ka aru täpselt milline. Äkki keegi oskab öelda kas on kasu ja kas pilte leiba antud asjast.

Terv T . :clap:

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 27 Juul 2013, 12:45
Postitas H.E
muristaja kirjutas:Nimelt on autot kummitanud üks suurem mure. Nimelt kipub auto kiirendades välja surema. Algul oli nii, et kui pöörded üle 3000 läksid, siis suretas auto välja. Mingi safe mode vöi miskit? Hakkasin siis viga otsima, köigepealt oli öhu filtrist tulev lödvik katki, see sai korda tehtud. muuus nagu paremaks. kannatab lasta üle 3000 aga aegajalt tegi järsu jönksu sisse kiirendades. Järgnevalt sai ära puhastatud MAP andur. Äkki on selline nimi öige. Asukoht on tal siis järgnev : kui võtad mootori katte maha siis alumiiniumist kolde küljes kohe üleval, kinnitub ühe 6 -se poldiga. Kolm juhet tuleb külge. Selle sama kolektori küljest läheb toru siis coolerisse. Peale seda nagu läks korraks väga heaks, aga ikka jamab veel.

Diagnostika näitas, et kütuse latis (süsteemis) liiga suur surve ja öhulugeja error, väärtus liiga suur. Samas see diagnoos sai enne öhulödviku parandamist tehtud. Peale parandamist sai diagnostika abil kondrollitud öhulugeja tööd ja töömees väitis et töötab. Ütles, et turbo röhk on tühikäigul veidi kahtlaselt körge, pöhjust ei osanud ta tuua.

Kiirendades lööb pilve kah ülese taha. Ei oska enam kuskile pöörduda ja miskit ise välja möelda. Äkki kellegil on olnud sama mure ja samad sümptomid. Kui kellegil on küsimusi, mis aitaks lahendada mure, siis üritan vastata asjalikult.

Üks soovitus oli et puhatsada vöi vahetada surve reguleerimis klapp, mis asub pumba peal? Ei oska asukohta leida ja ei sa ka aru täpselt milline. Äkki keegi oskab öelda kas on kasu ja kas pilte leiba antud asjast.

Terv T . :clap:
Mina soovitan otsida pädev "töömees"-
"Turbo rõhk on tühikäigul kahtlaselt kõrge" päris naljakas :D
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... 12&t=19700
Näiteks kasutaja Alfistman on käinud soodsa pakkumise välja.

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 28 Juul 2013, 08:31
Postitas mrt
Puhasta pumba küljes olev andur ära, see tekitab sellist viga üldjuhul.
Pump asub paremal pool mootori taga

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 29 Juul 2013, 14:14
Postitas Giuseppe
... ja nimeks rõhuregulaator.

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 29 Juul 2013, 15:01
Postitas muristaja
Koha ma leidsin ülese, täna toon puhastus vahendist mida soovitati selle jaoks. vaatame mis juhtub. :)

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 29 Juul 2013, 16:28
Postitas Giuseppe
Ilmselt ei mõju kuidagi, praktika on kahjuks näidanud. Kui raili rõhk liiga suureks läheb siis on ilmselt regulaatori otsas olev sõel ummistunud. Selle sõela saab mehaaniliselt eemaldada, mõnedki liikurid nii liikuma saadud.
Ahjaa, selle nägemiseks on korralikku luupi vaja!

Samas mõnda kustuma hakkavat pihustit on õnnestunud Wynn´s Disel Purgega oluliselt turgutada. 1L maksab ca 10 eur.

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 14 Sept 2013, 11:05
Postitas muristaja
nii pumba küljes oli andur tehase koodiga : 0 281 002 243. Seal otsas pole kahjuks ühtegi söela, otsas on üks auk ja kui august sisse vaadada ilmub nähtavale mingi aaalaaa nöelklapi ots. Kas vöin eeldaa et möni eelnev omanik on olnud mingi supper lahe kuju ja pole suutnud osta uut juppi ja söela ära vötnud ?

Timmo

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 16 Sept 2013, 21:03
Postitas kallurautojuht
Vanematel klappidel pole sõela. Samamoodi minu 2002 a stilo l pole seal sõela ja tuttav diagnosti mees väitis et vanematel pole.Tasub ka vaadata fuel rail pressure sensor tööd mul on sellega hetkel üks suur jama. Arvuti graafikuid jälgides tundub et nagu töötaks, sureks ta tühikäigul välja siis saab kindlamat diagnoosi panna. See viimane pikk lause oli siis minu fiati kohta.

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 22 Sept 2013, 09:21
Postitas kallurautojuht
panin uued fuel rail pressure sensor i ja fuel rail pressure valve ja asi korras, minul enam välja ei sure. :hi:

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 22 Sept 2013, 11:14
Postitas alfahoolik
Sellise sümptomi korral võib olla viga ka pihustis. Kui pihusti läbivooluhulk liiga suur on siis kiirendades hoiab pihustit kaua lahti ja laseb rõhu alla. Sai ühel Sorentol viga otsitud regulaatoritest, pumbast ja surveandurites, selguse sai alles peale seda kui pihustid stendis käisid. Suri masin välja kui järsult pedaali põhja vajutasid. Antud vea puhul peaks muidugi ka kütusekulu veidi kasvama, sellele võib viidata ka musta viskamine.

Pihustite läbilaskvust kodusel teel kontrollida ei soovita, külla aga võid proovida lekkimist tagasivoolu. Võtad pihustite pealt tagasivoolud lahti, pumba poole paned punni ette. Tood igast pihustist tagasivoolu vooliku mõõdunõusse ja võrdled kui palju läbi lasevad. Kui ikka minutilise käimisega topsitäis läbi tuleb mõnest pihustist siis võiks vahetamisele mõelda. Enamjaolt põhjustab tagasivoolu lekkimine mootori mittekäivitumist või käivitub normaalsest pikema aja jooksul.

Re: 156 2,4jtd 100kw mure.

Postitatud: 25 Sept 2013, 16:36
Postitas muristaja
Nii, mure lahendatud. Probleemiks oli sama kütuseröhu anduri juhe. Pistiku seest oli üks juhe lahti ja vahets andis ühendust ja vahest mitte. Kütuse kulu langes normi. Hetkel maanteel söites kuskil 6 veidi isegi alla. eile sai testitud. Täna käisin ka ülevaatusel ja tahmatest läbis ilusti. Ütles et näidud on väga head. Kiirendades enam tossu tagant ei tule ja välja hetkel pole ka surnud. :) seega elame näeme , hetkel sülitame kolm korda üle öda ja söidame :) :clap: Tänud kaasamötlejatele ja loodame et antud teemast ka teistele abi :)