Alfa Romeo
#452Ka ametlkku tossu ja udujuttu on viimase paari aasta jooksul olnud piisavalt .......
Alfa Romeo
#456Seda ma mõtlesin, et kust see pilt nüüd järsku ette ilmus otsingus.Minimality kirjutas:Renault Alpine A 110-50 concept millele on keegi Alfa märgi ette visanud?
Alfa Romeo
#457Üle 11 minuti Ilusaid naisi ja veel ilusamaid Alfasid:
http://www.youtube.com/watch?v=R-wCcUkBye8
http://www.youtube.com/watch?v=R-wCcUkBye8
Alfa Romeo
#458http://www.autonet.ee/uudised/autouudised/55410
Küll natuke raske uskuda, sest alles käis restruktruktrueerimine, mille käigus Alfa seotakse rohkem Maserati külge ning nii palju uut tulemas lähitulevikus..
Küll natuke raske uskuda, sest alles käis restruktruktrueerimine, mille käigus Alfa seotakse rohkem Maserati külge ning nii palju uut tulemas lähitulevikus..
Alfa Romeo
#460:icon_eh:
lugesin mõlemat uudist kolm korda ja ikka ei saanud aru, et mida seal siis nüüd öelda tahetakse
Fiat restruktueerib oma tegevust täies ulatuses jätkuvalt (autode/veokitega on asi ühel pool, nüüd on käes aeg industriali reformimisel)
Alfa suurejoonelised plaanid hõlmavad kuut uute mudelit järgmise kolme aasta jooksul ja MiTo facelifti...
Kui nüüd loogiliselt võtta siis miks peaks Audi olema huvitatud margist, millel on kolm mudelit, tehas ja millega tuleb kaasa Magnetti Marelli :icon_crazy: kui selle kompoti müügisumma kasvab ulmeliseks (pealegi- mida paganat peaks Audi Alfaga peale hakkama... )
lugesin mõlemat uudist kolm korda ja ikka ei saanud aru, et mida seal siis nüüd öelda tahetakse
Fiat restruktueerib oma tegevust täies ulatuses jätkuvalt (autode/veokitega on asi ühel pool, nüüd on käes aeg industriali reformimisel)
Alfa suurejoonelised plaanid hõlmavad kuut uute mudelit järgmise kolme aasta jooksul ja MiTo facelifti...
Kui nüüd loogiliselt võtta siis miks peaks Audi olema huvitatud margist, millel on kolm mudelit, tehas ja millega tuleb kaasa Magnetti Marelli :icon_crazy: kui selle kompoti müügisumma kasvab ulmeliseks (pealegi- mida paganat peaks Audi Alfaga peale hakkama... )
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo
#461Vot ma ei oska nüüd öelda, et kui see tõsi oleks kas see oleks pigem hea või pigem halb. Täiesti kahe vahel.
Ühest küljest tahaks, et kogu Alfa Romeo majandus jääks Itaalaste kätte. Kuid samas on see lugu, et kui on juhtkonna-majandamise probleemid siis sama moodi jätkates võib Alfa Romeo ise endale karuteene teha, ning üldse ära tappa end. Praegune mudelivalik on selge näide sellest. 2 mudelit??? Isegi Ferraril on rohkem mudeleid. Okei tulevik on hetkel pisut helgem, kuid kuidas saab lubada sellist asja, et 159 võetakse tootmisest maha ning järglast talle Giulia näol pole oodata ei tea kui kaua? Isegi praegusel hetkel on väga ebaselge, mis see Giulia täpselt olema saab kuigi auto peaks 2014 olemas olema. Kogu sellise jama aitaks lahendada saksa ratsionaalsus.
Kui võtta näiteks Lamborghini, kes on täpselt samamoodi üle võetud audi/volkswagen AG poolt juba ammu, siis väliselt ju neid ei ole usku vahetama pandud või midagi taolist. Lamborghini on endiselt väga Itaalia, väga julge ennenägematu disain ning üldiselt selline nupust nikastanud olemus. Kuigi juhtimiselt ja äri poole pealt on läbi viidud muutused ja tulemuseks on rekord müügid. Audi lubas ka, et kasvatab Alfa Romeo müüginumbrid 4 kordseks kui nad üle võtavad, mis omakorda annaks aluse sellele, et bränd on jätkusuutlik ning saab lubada ka huvitavaid projekte ja katsetusi, võib-olla naaseb ka üks legendaarsemaid nimesid kogu võidusõiduspordisi ajaloos tagasi oma juurte juurde?
Kuid kõige selle juures ma ikka ei ole kindel kas ma tahaks näha golfi platformil Alfa Romeot
Ühest küljest tahaks, et kogu Alfa Romeo majandus jääks Itaalaste kätte. Kuid samas on see lugu, et kui on juhtkonna-majandamise probleemid siis sama moodi jätkates võib Alfa Romeo ise endale karuteene teha, ning üldse ära tappa end. Praegune mudelivalik on selge näide sellest. 2 mudelit??? Isegi Ferraril on rohkem mudeleid. Okei tulevik on hetkel pisut helgem, kuid kuidas saab lubada sellist asja, et 159 võetakse tootmisest maha ning järglast talle Giulia näol pole oodata ei tea kui kaua? Isegi praegusel hetkel on väga ebaselge, mis see Giulia täpselt olema saab kuigi auto peaks 2014 olemas olema. Kogu sellise jama aitaks lahendada saksa ratsionaalsus.
Kui võtta näiteks Lamborghini, kes on täpselt samamoodi üle võetud audi/volkswagen AG poolt juba ammu, siis väliselt ju neid ei ole usku vahetama pandud või midagi taolist. Lamborghini on endiselt väga Itaalia, väga julge ennenägematu disain ning üldiselt selline nupust nikastanud olemus. Kuigi juhtimiselt ja äri poole pealt on läbi viidud muutused ja tulemuseks on rekord müügid. Audi lubas ka, et kasvatab Alfa Romeo müüginumbrid 4 kordseks kui nad üle võtavad, mis omakorda annaks aluse sellele, et bränd on jätkusuutlik ning saab lubada ka huvitavaid projekte ja katsetusi, võib-olla naaseb ka üks legendaarsemaid nimesid kogu võidusõiduspordisi ajaloos tagasi oma juurte juurde?
Kuid kõige selle juures ma ikka ei ole kindel kas ma tahaks näha golfi platformil Alfa Romeot
Alfa Romeo
#462Tjahh.. VAG-s jääks Alfa ilmselt ellu aga.. iseseisval mootoriarendustel oleks arvatavasti kriips peal ning tagaveolisest Alfast näeksime ainult märga unenägu.
Re: Alfa Romeo
#464Nägin sellist asja linnapeal
Kahjuks polnud kuskil viidet, mis mootoriga isend on
Kahjuks polnud kuskil viidet, mis mootoriga isend on
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Alfa Romeo
#465kas TB, V6 või TS (kahjuks külgvaatest rohkem ei ütle)
Kahtlustaks siiski pigem, et tegu on 3,0-ga
Kahtlustaks siiski pigem, et tegu on 3,0-ga
Tegelikult ma olen normaalne....