Re: Alfa Romeo

#541
veiks kirjutas:Kui siin korra Kappast juttu tuli... keegi hirmsasti soovib siis võin enda oma edasi anda. Põrand-luuk, elekter-aknad ja turbo on ka veel küljes.
Kahju vaadata kuidas hea masin seisab.
Ära ahvatle...
aga kuna põrand-luuk/katus-luuk on saatanast, siis minu entusiasm raugeb. Või nii ma endale kinnitan.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Alfa Romeo

#542
zakalwe kirjutas:
veiks kirjutas:WB?
ahjaa...no muidugi.
Aga ärge tulge mulle ütlema, et erinevus on MÄRKIMISVÄÄRNE.
kui küljesuunad välja arvata, siis on tuled ja cuore ääres olevad detailid omavahel vahetatavad, samuti on samad klaasid ja ukselingid ning kapott ja pagass. tehnilisest küljest- veermiku ja käändmiku detailid on samad (v.a. vedrustus)

änd zäts it (mootor, kõik agregaadid, juhtimissüsteem, roolilatt jne jne jne on teised)

EDIT- kokkuvõttes-> WB puhul on tegu umbes 60% ulatuses uue autoga - põhi on sama, katus on sama, esi ja tagatuled ning -luugid on samad ja armatuur on sama (v.a kasutatud materjalid ja kellaplokk)... kõik ülejäänu on uus
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo

#543
ts kirjutas: kui küljesuunad välja arvata, siis on tuled ja cuore ääres olevad detailid omavahel vahetatavad, samuti on samad klaasid ja ukselingid ning kapott ja pagass. tehnilisest küljest- veermiku ja käändmiku detailid on samad (v.a. vedrustus)
änd zäts it (mootor, kõik agregaadid, juhtimissüsteem, roolilatt jne jne jne on teised)
EDIT- kokkuvõttes-> WB puhul on tegu umbes 60% ulatuses uue autoga - põhi on sama, katus on sama, esi ja tagatuled ning -luugid on samad ja armatuur on sama (v.a kasutatud materjalid ja kellaplokk)... kõik ülejäänu on uus
Which kinda proves my point nina erinevuse märkimisväärsuse osas, eks:) nagu isegi tead, olen ma ninadetaille vahetanud rohkem, kui see kellegi vaimsele tervisele hea oleks. Küljesuunad unustasin, need on tõesti teised WB-l. Ja noh, mootor...põmst peaks nt 97 155le istuma kenasti esimesed 156 mootorid, ämairait?
Oh, ja näiteks poolteljed/veovõllid ei ole samad (kui need veermiku/käändmiku kategooriasse lähevad). Ja 156 omad ei istu ka, ei vanemale ega uuemale. Esivedrustus jälle on sama. Tagumisi pole vahetanud kummalgi, seega ei tea. Mis osas me siin nüüd üksteisest mööda räägime?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Alfa Romeo

#544
:hi:

veovõllid on jõuülekanne koos siduriga (käändmik on õõtsad ja nendega kaasnev, veermik on laagrid ja nendega kaasnev)

1,6 ja 1,8 16V mootorid on 156-ga omavahel vahetatavad (kastid aga mitte)- amordid on samad, amordikausid samuti, vedrud aga mitte (sobivad omavahel, kuid lükkavad silla paigast). Tagasild on kõigil identne (v.a. vedrud- sobivad aga mitte eriti hästi). 2,0 mootor on ümberehitusega vahetatav (samamoodi nagu ka 8V 16V vastu vahetades)

me ei räägi omavahel mööda :mrgreen: nina detailid on omavahel vahetatavad, kuid cuore ei ole sama (seega identsed need ninad siiski ei ole)

ehk siis kokkuvõtteks 155, 145, 146 on peale 96-97 facelifti( tehnilist, mitte sõna sõnalist- ninas eriti midagi ei muudetud) umbes 60% ulatuses uued autod võrreldes esialgsete variantidega :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo

#546
vainor kirjutas:Et seega vöib vabalt vötta 156-elt 2,016V ts moto koos kastiga ja lajatada 155-le , 1,816V ts asemele?
eip-> CF2 mootor (2,0 ja hiljem 1,8 ning 1,6) ei istu otse CF1 asemele (1,8 on lihtsama ehitusega mootor, sinna on vaja natuke jubinaid juurde vedada; 1,6 ja 1,8 istuvad ilusti). Kastid on sobivad, KUID sidur tuleb ümber ehitada (156 sidur on hüdraulilise survelaagriga, 155 oma on kastipealse hoova ja tavalise laagriga)

Põhimõtteliselt võid lajatada need sinna ka otse, kuid :mrgreen: veovõllidega võib nalja saada (156 veovõllid on teise pikkusega)- tervet nina ümber ehitada ei saa, kuna poolraamid ei sobi omavahel.

Soovitaks PIGEM võtta 2,0 mootor ja lapata 1,8-ga kombineeritult kokku
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo

#551
WTF?

seda nad nii kaua tuututasidki? :mrgreen:

praegusi tuuli vaadates on järgmine facelift (aastal 2025) natuke põhjalikum, kui cuore (kroom on kadunud) ning märk (noh jah- see pole muidugi facelifti teema)... ja punane rant stangel (rohkem mingeid muutusi pamperite juures ei märka) ning suunatule ülaserva kriips (enne vist oli heledam...?)

Cuorelt kroomi eemaldamine on kuritegu :-D auto näeb veel rohkem Sidi moodi välja, kui enne

P.S. viimane nii arusaamatu facelift oli w140 peal 1994 aastal (suunatuled muutusid valgeks ja esituled sain ühe pirni juurde)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron