uus Giulia

#136
No see müügisiht paneb küll põrandal veerema naerukrampides...

(vabandage skeptitsismi, kuid kolmekordne kasv ei ole kuigi reaalne ja neid "NÜÜD LÄHEB MÜÜGIKS" jutte oleks justkui varem ka kuulnud. Milest see kasv - 4C ja Giulia arvelt või, lubage küsida - 1 neist on nishikas pisike sportkupee ja teine peaks oema edukam kui 166, konkureerides endiselt samale turusegmendile ja olles endiselt võrdluses "prestiizikate ja igikestvate" saksa autodega? No ja kuhu neid müüakse sellises koguses - euroopa ja meerikamaa vaevlevad hetkel vedi aastaid veel majanduslikult - hiina hakkab hulgi ostma nüüd alfasid ilma mingi eeltööta või?)

:lol: :lol: :lol:

No pistan siiski pöidlad pihku ning jään huviga ootama tulevikku ja neid hingematvaid sõiduautosid, mida lihtsalt ei suuda ostmata jätta ning mis rebivad müüki üles 100% aastas. Õnneks on ussimärk suht visa surema ja vaatamata korduvalt õhus olnud pingele - nüüd on kõik, tekib ikka ja ikka uusi lootuskiiri helgema tuleviku suhtes.

:icon_hi:

uus Giulia

#137
nooh- tegelikult on küll eesmärk kasvatada 2,6 korda :roll: aga mõte on sama

Muidugi kui vaadata, mis tuleb juurde ( C-cross ja üks suur turg), siis ma arvan, et müüki 300 tuh peale suurendada ei ole ebareaalne (150 tuh saavutati ju põhimõtteliselt nelja mudeliga ühel turul- peaks aga tulema tagasi 11 mudeli piirile)

eks paistab :mrgreen:

igatahes oleks palju masendavam võtta sihiks 100 tuh aastatoodang :grandpa:
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#138
Ma selles osas oponeerin kulla TS.

100 000 väga lahedat autot aastas on kohati apetiitsem siht kui pea pool miljonit halli ja igavat käkki, mida vorminud peamiselt turu ootused.

On need toyotad ja volksvaagnad siis nii ägedad v (eriti kui neilt veel "igikestvus" ka lahutada) ?

uus Giulia

#139
100 tuh väga lahedat autot vajavad 100 tuhat väga laheda auto ostjat...

niipalju neid ei leia (isegi 40 tuhat on keeruline)- kui vaatad palju on alles ligi 100 tuhandese aastatoodanguga autotootjaid :roll: siis viimased olulisemad oli vist Saab (2007 125 tuh, 2008 90 tuh, 2009 -2010 ... soss) ja Lancia (2010 98 tuhat autot.. edasi Chrysler või uksed kinni)

rääkimata sellest, et arenduskulud jagunevad siiski toodetud tükkide peale- kuna nõuded pidevalt karmistuvad, siis on hetkel autotööstuses kaks võimalikku teed- kas teha aastas 100 jube kallist autot VÕI 300 000 vastuvõetava hinnaga masinat
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#140
Ehk valida on kas lõputa õudus või õudne lõpp ?

No ma loodan, et lõppu ei tule ja lõputut õudust annab ka ehk veel edasi lükata ning mõni lahe auto ehk ikka suudetakse vaatamata ennustustele kräpi vahele toota... näe volksvaagen teeb ju ka lamborghinisid ja R8-d jms manti mis on veidi põnevamad kui lihtne poeskäimise käru ;) (nojah tegelikult fiatil on ju ka lahedaid autosid ferrari ja maserati kaubamärgi all aga minu süda tuksub ikka ussimärgi peale ja mind ei rahulda see teadmine, et tehakse mingit halli mannavahtu masstootmiskes).

Imelikul kombel hakkab mulle eeltoodud mõttearendust lugedes aina enam Subaru meeldima - pisike ja omapärane ning nelikveoline ja ei ole mingi suurkorporatsiooni ripats avalikult ;)

uus Giulia

#141
::itpnt::

Subaru toodab oma tehases muuseas ka Toyotasid ning ettevõttest ligi 17% kuulub Toyotale... aga siiski (see "midagi" on veel alles)

Mis VAG püssidesse puutub, siis neid toodetakse ainult seetõttu, et VAG-l on võimalik passatite ja golfide müügiga neid autosid toota.
Näiteks viimane auto, mis Veyroniga konkureerida võis (absoluutne superauto) oli siiski Vector (mis lihtsalt maksis nii palju, et keegi seda ei ostnud- nagu veyron isegi... kuskilt on meeles, et iga masina müügiga teenib Bugatti umbes kaks korda samapalju kahjumit 8) )

ja traktorifirma taustaga härg oleks kah ilma suurkorporatisooni toeta ilmselt juba ammu ajaloo prügikastis (ei ole neil kunagi nii hästi läinud, kui Ferraril :wink: )

ja nüüd- olles kaugel kaugel algsest teemast- tuleb mängu see teine asi... kui vajalik tehnika on olemas siis mida suurem masstoodang, seda enam saab kulutada ka eriliste asjade peale nagu näiteks ES-30, 33 stradale, TZ, viimane 8C, 155Q4, 164Q4 , GTA jne 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#142
TS-ga on niiiiiiiiiii mõnusssss lobiseda - tänan helgete hetkede eest taaskord.

Teen omale nüüd märkuse - ükskõik kui igav ei tunduks mulle tänapäevane tarbealfa - kuni on kasvõi õhkõrna lootust 8c - 4c v "2donta" sarnastele südamrabanduse tekitajatele on taevas veel selge ja elu lill.

_

:icon_hi:


NB! Ma pelgan ise, et saab läks pigem hingusele seetõttu, et temas ei olnud enam seda "midagi" mis oleks õigustanud antud masina ostmist. Sama juhtus volvoga, kui ta oma selgelt äratuntava identiteedi kaotas... (tänaseks on neist mõlemast saanud hiina autod). Peale Subaru on minule veel selge ja artusaadava identiteediga tootjaks BMW. Mersu on ka taasleidmas vist oma identiteeti - viimased mudelid on juba üsna selge keelega. Elame, näeme - nagu öeldakse.

uus Giulia

#143
E.T. kirjutas: tänan helgete hetkede eest taaskord.
:thanksspin: tunne on vastastikune 8)

kahjuks muidugi näeme alles järgmisel või ülejärgmisel aastal, mis sel tegelikult tulema hakkab :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#144
ja nüüd stiilipuahs teemapööre... nagu midagi poleks juhtunudki enne
TS püüab merest seda va Farelli ka ?

_


Mul aega oodata on järgmise või ülejärgmise aastani - praegune masin töötab kenasti ja tema asendaja ka juba pmst aimata - sinnamaani kui lähituleviku Alfad muutuvad ostujõule sobivaks olen ma transpordiga kindlustatud ;)